Waretus

30 posts, 2 pages, 4,893 views

Avatar
#21 • • P.Korhonen Guest

asensin koneelle ekaa kertaa noin viikko sitten jonkun waretussoftan. torrenttyyppinen.

syynä oli se, että en jaksa odottaa lost sarjan jaksoja töllöstä



Toi on kyllä ymmärrettävin syy ikinä aloittaa waretus. :D

Seuraavaa jaksoa pitäs pystyy odottaa vielä yli viikko.. :panic:
Avatar
#22 • • sektori Guest
wastella kavereilta on kuulemma turvallista waretella. jos semmosta käyttäs nii varmaan lähinnä leffoja ja sarjoja. ja musaa jota ei muuten saa tai koekuunteluuun että kannattaako ostaa.
Avatar
#23 • • _U Guest
Joskus olen ostoksilla, joskus en.
Avatar
#24 • • Samuel Guest

asensin koneelle ekaa kertaa noin viikko sitten jonkun waretussoftan. torrenttyyppinen.

syynä oli se, että en jaksa odottaa lost sarjan jaksoja töllöstä ja dvd-boksia en osta, koska niiden laatu on surkeampi kuin netin hd-pätkien.

imo on lähinnä masentavaa ajatella, että warettamalla saa välillä sekä parempaa laatua ja tuote ei maksa mitään. Tällöin on asiat jossain pielessä ja vikaa tuskin on kuluttajassa ....


en harrasta.
Mitä toho Lost:iin tulee, ni meille saapui eilen toi boxi ja...ei mulla ainakaa oo mitää valittamista ton kuvan/ äänenlaadun suhteen, jos vertaa muihin dvd julkasuihin. Tosin meil on normi 32" kuvaputiki töllö. En kyllä väitä etteikö noi hd-pätkät vois olla vielä laadukkaampia.
Avatar
#25 • • Edited ville Guest


Mitä toho Lost:iin tulee, ni meille saapui eilen toi boxi ja...ei mulla ainakaa oo mitää valittamista ton kuvan/ äänenlaadun suhteen, jos vertaa muihin dvd julkasuihin.



DVD:n laatu onkin aika kuraa ....
Avatar
#26 • • Samuel Guest


Mitä toho Lost:iin tulee, ni meille saapui eilen toi boxi ja...ei mulla ainakaa oo mitää valittamista ton kuvan/ äänenlaadun suhteen, jos vertaa muihin dvd julkasuihin.



DVD:n laatu onkin aika kuraa ....


ok, jos tolle linjalle lähdetään... :)
Avatar
#27 • • SamZa Guest
No En nyt toki.. Onhan se ny NIIIIN väärin! :hah:
Ensin kuuntelen/katson/kokeilen, sitten päätän ostanko. Päätelkää siitä!
Rajansa kaikella eniweis!
Avatar
#28 • • Taedium Guest
Musiikki ja elokuva waretettuna toimii screenerinä. Tietää mitä etsii kaupasta.

Olkoonkin laitonta - minun tapauksessa se tosin toimii myynnin edistäjänä, ennemminkin kuin haittaisi sitä. (Vaikkei se siitä yhtään laillisempaa tee.)

Netti on turhan hidas - lähes aina. Paljon kavereita ja HDD to HDD kopiointi on kivampi. Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.
Avatar
#29 • • akir0 Guest

Netti on turhan hidas - lähes aina. Paljon kavereita ja HDD to HDD kopiointi on kivampi. Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.



Noh, en mä tiedä onko se netti nyt oikeasti olevinaan hidas. Eilen taas iski häkellys kun 2 tunnin aikana oli epähuomiossa valunut koneelle 2 gigaa kalaa. Lisäks kaikilla kavereilla ei oo kuitenkaan kaikkea kivaa, joten pitäs kierrellä siellä sun täällä.
Avatar
#30 • • Taedium Guest

Noh, en mä tiedä onko se netti nyt oikeasti olevinaan hidas.

Niijoo... Voihan sen jattaa just yon yli valumaan. Tai samalla ku puuhaa muuta. Pakkoko sita on sulkee?