FanuSamurai: This Don't Make No Sense (downtempo/hiphop mix)

8 posts, 1 page, 1,210 views

Avatar
#1 • • Edited Fanu Guest
FanuSamurai - "This Don't Make No Sense" downtempo/hiphop minimix

bush-confused.jpg

1. Artemis - Silver Dawn
2. Poets of Thought - Jamming The Session
3. De La Soul - Sunshine
4. V-Love - The Wilderness
5. Dj Cam - Hiphop Opera
6. Tribe Called Quest - Stressed Out
7. Danny Breaks - The Octopus (Intergalactic Starfighter)
8. Deejay Punk-Roc - No Meaning
9. Intense - Flashback
10. Dj Shadow - Building Steam With A Grain Of Salt
(some odd Dj Shadow samples cut in)
(Outro: don't make no f-ing sense...)

Get the shit here:
http://www.fanusamurai.com/mixes/index.php

:cool:
Avatar
#2 • • mauno Guest
Hyvää työtä! Ei mokia, ei minkään näköisiä. Smoothia menoa ja vielä täydellisen hyvin fiilikseen sopivaa rentoa sunnuntai-musiikkia.
Cutoff

Posts: 14

#3 • • Cutoff
Toimi ihan jees.
Danny Breaksista plussaa, mut DJ Shadowista pientä miinusta. On aika väsyny...mut ei se haittaa silleen pahasti :)

Lisää vaa tämmösiä
Avatar
#4 • • De Souza Guest
todella maistuvaa settiä. samanlaista tunnelmaa kuin omissa "one love" mixtapeissa.

kaikki biisit todella hyviä, mut toi v-love: sunshine on kyl ihan uskomaton. oon kuullu biisin jossain ennenkin, oisko ollu 187 - koodi murhalle leffassa. siinä leffassa on kyl muutenkin helvetin hyvä soundtrack.

miksaus on smoothia ja biisit natsaa hyvin yhteen. muutamassa kohdassa tosin tuntu siltä, että biisit soi liian pitkään päällekkäin. ja miinus myös setin pituudesta. olis mielellään kuunnellut pidempääkin ;)
Avatar
#5 • • Fanu Guest

kaikki biisit todella hyviä, mut toi v-love: sunshine on kyl ihan uskomaton. oon kuullu biisin jossain ennenkin, oisko ollu 187 - koodi murhalle leffassa. siinä leffassa on kyl muutenkin helvetin hyvä soundtrack.



V-Love: Wilderness ;)
mut joo, toi on 187 Soundtrack -CD:llä....aivan uskomaton biisi.
piti metsästää se CD ihan tuon yhden biisin takia....
kuulin sen biisin siinä leffassa, ja se tulee just sellaisessa kohdassa, että aina melkein tulee tippa linssiin...
"pyrrhic victory"......


muutamassa kohdassa tosin tuntu siltä, että biisit soi liian pitkään päällekkäin.



heh, joo....tiedän....
tyypillistä mulle, tulee siitä kun oon pääasiassa junkka-mixailija, ja silloin tykkään soitella biisejä pitkään päällekkäin.
kai se johtuu siitä ku on aikoinaan ollu niin kehno biittimiksaaja että pitää vieläkin todistella :D

hyvä että maistuu!
Avatar
#6 • • De Souza Guest


V-Love: Wilderness ;)

muutamassa kohdassa tosin tuntu siltä, että biisit soi liian pitkään päällekkäin.



heh, joo....tiedän....
tyypillistä mulle, tulee siitä kun oon pääasiassa junkka-mixailija, ja silloin tykkään soitella biisejä pitkään päällekkäin.
kai se johtuu siitä ku on aikoinaan ollu niin kehno biittimiksaaja että pitää vieläkin todistella :D



katos vaan rivit hyppii silmissä :) wildernesshan se oli. täytyy varmaan itsekkin metsästää jostain kyseinen cd.

joo yhden sun junkkamixin olenkin kuullut ja on vielä cd:llä tallella. itse kans tykkään enemmän melodisesta junkasta kuin tän päivän saha rumpubassosta, joka on pidemmän päälle todella tylsää ja puuduttavaa kuunneltavaa.
Avatar
#7 • • Lauri Leino Guest
hyvää ja leppoista kamaa <3
Avatar
#8 • • Båssanova Guest
Douppii shittii. Tribe Called Questin biisistä plussaa, paras hiphop posse Gang Starrin jälkeen, ja muutenkin jesjes selektio. So keep it going like this ya, like that ya, peace!