Need for Speed: Most Wanted

5 posts, 1 page, 1,285 views

Avatar
#1 • • Roz Guest
Jokos on demoversio testattu? Itse ihastuin tuohon ensisilmäyksellä, ja ostoslistallehan se napsahti. Toivottavasti lopullisessa versiossa on joku fiksu freeride-tila missä voi paeta poliiseja loputtomasti. Nyt leikki loppuu hiukan liian nopeasti ;)

Pelin grafiikka on mielestäni ehkä tyylikkäintä mitä autopeleissä tähän asti olen nähnyt, tosin vaaleiden pintojen puhkipalaminen menee välillä hiukan överiksi. Ja ne moottorinäänetkin on onnistuttu kerrankin tekemään riittävän miehekkäiksi. Ilmestyisi nyt jo. Mä en jaksa enää odottaa!
Avatar
#2 • • P.Korhonen Guest
Demon perusteella paras autopeli pitkiin aikoihin. NFS-sarjassa niitä hyviä on musta ollu ensimmäinen, Hot Pursuit ja Porsche Challenge (aka Porsche 2000 tms.). Nyt tuntus, että ovat EA:lla tulleet järkiinsä eli ottaneet Undergroundista parhaita juttuja ja palanneet vanhojen NFS:ien tyyliin.

Engine tuntuu hyvältä ja peli todellakin pyörii loistavasti.. ja on nätti. Itselläkin huomio jotenkin kiinnittyi moottoriääniin ja subbarin kanssa koneet murisee (ja pöytä tärisee) mallikkaasti (vertaa vaikka Toca3 surina :D).
Avatar
#3 • • zAo Guest
Need for speed -sarja ei ole pahemmin napannut sitten Porschen.
Ehkä sitä sitten pitäis kokeilla tätä, jos kerta ei ole niin aivonta
konsoliarcadea....
Avatar
#4 • • murQla Guest
ei kyllä oikein napannu...samaa meininkiä tuntu olevan kuin edeltäjänsäkin
Avatar
#5 • • Marc Whyte Guest
Tota G-Box versiota on tullut pelattua ja täytyy sanoa etten ole yhtä kehnoa grafiikkaa nähnyt sitten pleikka ykkösen. Tietokoneen versio on kyllä makean näköinen ja suosittelen kyllä kaikille, mutta boxin versiota en voi suositella. Peliin itsessään on poimittu parhaimpia ominaisuuksia Hot Pursuit ja Porche peleistä. Maisemistakin tulee heti mieleen Porche 2000. Ajettavuus on kyllä aika lähellä undergroundeja. Täytyy vielä katsoa kun saan hieman enemmän pelailtua. Muutenkin on hauskaa painaa poliisisetiä karkuun vaikka vartin putkeen.