Kuumimmat emännät [kuvan kera]

313 posts, 16 pages, 103,537 views

#121 • • Sunflower Guest

Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.

Okei, on paljon miehiä, jotka pelkäävät vahvoja naisia, mutta harvoin tuolla vahvuudella tarkoitetaan lihasmassan suuruutta.

En pidän bodari naisia tai miehiä viehättävinä. Toisaalta en koe mitään muitakaan ylilyöntejä kauniiksi. Sairaalloinen laihuus tai lihavuus ei ole mielestäni esteettistä, eikä siis myöskään sairaalloinen lihasten hankkiminen. Treenattu ihminen on kaunis, mutta rajat ne on venäjälläkin.

En kyllä ole mies, mutta ehkäpä nämä kommentit tekevät nyt mullekin heikon itsetunnon. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä ja makuja on monia. Monet tykkää barbi-nukeista, jotkut lihaskimpuista, kumpikaan ei iske mulle ja hyvä niin.
#122 • • Sunflower Guest
oren.jpg

02.jpg

Loistava leffa ja sisälti myös upeaa naiskauneutta-)
#123 • • Quu Guest

Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.

Mut tää on kyl omituisinta tekstiä mitä oon pitkään aikaan lukenut :D

Siis WTF?
#124 • • Lara C Guest

Treenattu ihminen on kaunis, mutta rajat ne on venäjälläkin.

Aika monelle miehelle menee niin sanotusti pupu pöksyyn jos nainen on "fit" ja vielä kaunis. Ja monelle "tavis"miehelle "fit" on heti "liian lihaksikas = miehekäs". Mitä tapahtui terveelle ulkonäölle? Ei munkaan mielestäni kehonrakentajat ole kauniita -miehet eikä naiset- mutta off seasonilla monen ulkonäkö muuttuu hyvinkin dramaattisesti vain siksi, että rasvaprosentti nousee muutaman pykälän mikä tuo pehmeyttä muotoihin ja etenkin kasvoihin. Vaan harvemmin tuota ulkomuotoa heidänkään kohdallaan arvostellaan silloin kun he eivät ole lavalla kisaamassa. Harvemmin fitnesspimutkaan mielestäni kauniita ovat kisakunnossa, vaikka lihasmassaa onkin huomattavasti vähemmän kuin kehonrakentajilla, mutta treenikaudella harvempi kaduntallaaja osaisi sanoa tyttöjen edes harrastavan mitään raudan nostamista.

Amatööribodarit onkin sitten toinen juttu, noita yksilöitä kun usein vaivaa isottelun tarve ja hyvin moni muukin asia.

Ja mitä Anna Larssoniin tulee, hänessä on mielestäni sitä harvinaista pehmeyttä ja kauneutta jopa kisakunnossa. Toisaalta saattaisin olla eri mieltä jos näkisin tuon naisen yltä päältä ruskean värin peitossa...
#125 • • ville Guest

Aika monelle miehelle menee niin sanotusti pupu pöksyyn jos nainen on "fit" ja vielä kaunis. Ja monelle "tavis"miehelle "fit" on heti "liian lihaksikas = miehekäs".

Mä veikkaisin, et sun käsitys sanasta fit on hieman vääristynyt jos vertaa sitä "taviksen" käsitykseen sanasta fit.

Uskoisin, että miehissä on sisäänrakennettuna jonkinmoinen vietti naisen ruumiinrakennetta kohtaan. Esimerkiksi voimakas vyötärö/lantiosuhde, supusuhtaiset kasvonmuodot ja kauniit rinnat ovat kiihokkeita.

Nainen voi olla lihaksikas ja silti naisellinen. Monet fit-naiset ovat lihaksikkaita, mutta täysin naisettomia. Tämä johtuu usein täysin olemattomasta vyötärölantiosuhteesta, hartioista, jotka ovat levein kohta koko naisessa, leuoissa jotka muistuttavat enemmän arskaa kuin barbia, rinnoissa jotka ovat lihaksien kuihduttamat maitorauhaset ja olemuksessa jossa tärkeää on korostaa lihaksikkuutta, ei naisellisuutta. Sillä nouseeko tällaisella naisella rasvaprosentti kisakauden ulkopuolella lähelle 20:ä, ei ole mitään väliä: Naisen piirteet ovat täydellisen miehiset.

Eli lyhyesti:

Fit olemus korostaa miehiselle vartalolle tyypillisiä asioita. Tästä syystä fit-naisia pidetään miehisinä.

Jos taas mietin, millaisia ovat naiset, jotka ovat fit mutta silti naisellisia niin sanoisin muutaman asian:

- Hartialeveys on suhteessa muuhun vartaloon
- Leuat eivät ole sen näköisiä että hormoneja on popsittu hevosenannos
- Rinnat ovat muutakin kuin lihakset
- Takapuoli säilyttää muotonsa suhteessa vyötäröön ja reisiin

Harvemmin fitnesspimutkaan mielestäni kauniita ovat kisakunnossa, vaikka lihasmassaa onkin huomattavasti vähemmän kuin kehonrakentajilla, mutta treenikaudella harvempi kaduntallaaja osaisi sanoa tyttöjen edes harrastavan mitään raudan nostamista.

Vaikka nainen saa rasvaa, lihasmassa ei taida paljoa pudota. Ruuminrakenne on edelleen samanlainen ja siten olemukseltaan miehekäs. Ainakin itse koen, että sellaiset naiset kuin sinä postasit on hyvin helppo erottaa peruskuntoilijasta.

Amatööribodarit onkin sitten toinen juttu, noita yksilöitä kun usein vaivaa isottelun tarve ja hyvin moni muukin asia.

Oli henkilöllä tarve isotella tai ei, hän on täysin samannäköinen ulkopuolisen mielestä.

Ja mitä Anna Larssoniin tulee, hänessä on mielestäni sitä harvinaista pehmeyttä ja kauneutta jopa kisakunnossa.

Tässä on juuri se ero:

Sinä (veikkaisin) harrastat hieman enemmän kuntoilua tai ainakin olet hyvin kiinnostunut asiasta. Näet tuollaisia naisia paljon ja katsot heitä eri tavalla kuin esim minä.

Meidän suhtautumiset "fitmuijan" piirteisiin on täysin erilaisia. Sillä, että minä tai joku muu ei pidetä "fitmuijan" ominaisuuksista, ei tee meistä "pelkureita, joilla on huono itsetunto". Mä vaan yksinkertaisesti koen, että tuollainen punttaaminen tekee naisesta ruman. Ja tässä yhteydessä ruma voisi olla täysin sama asia kuin liikalihavuus.

Yksinkertaisesti: Tuo on perverssiä
#126 • • Lara C Guest

Mä veikkaisin, et sun käsitys sanasta fit on hieman vääristynyt jos vertaa sitä "taviksen" käsitykseen sanasta fit.

Ideana oli että "fit" on eri asia kuin hyvännäköinen. Kuinka "fit", on tietysti katsojan silmässä.

Nainen voi olla lihaksikas ja silti naisellinen. Monet fit-naiset ovat lihaksikkaita, mutta täysin naisettomia. Tämä johtuu usein täysin olemattomasta vyötärölantiosuhteesta, hartioista, jotka ovat levein kohta koko naisessa, leuoissa jotka muistuttavat enemmän arskaa kuin barbia, rinnoissa jotka ovat lihaksien kuihduttamat maitorauhaset ja olemuksessa jossa tärkeää on korostaa lihaksikkuutta, ei naisellisuutta. Sillä nouseeko tällaisella naisella rasvaprosentti kisakauden ulkopuolella lähelle 20:ä, ei ole mitään väliä: Naisen piirteet ovat täydellisen miehiset.

Se miehisyys ihan oikeasti katoaa kun rasvaa tulee tarpeeksi niitten lihasten päälle. Ei ne erotu sieltä rasvan alta mihinkään. Rinnat kasvaa koska eivät ole muuta kuin rasvaa, perse pyöristyy, koska ei ole muuta kuin rasvaa ja kasvot pehmenevät -myös leuka. Ammattilaisista harvat käyttävät niitä hormoneja, koska ammattilaiskehonrakennuksessa (myös fitness -puolella ja muissa lajeissa) pätevät samat säännöt kuin muussakin urheilussa: kielletyt aineet ovat kiellettyjä. (Ja ne kielletyt aineet ovat samoja lajiin katsomatta) Dopingtestejä tehdään. Ei ne lihakset niitä rintarauhasia mihinkään kuihduta, vaan nimenomaan rasvattomuus. Rintalihaksen kasvaessa -jos rasvat pysyy samana- rinta kasvaa ihan normaalin näköisesti, ei pienene tai kuihdu. Oletuksena tietysti että ne rasvat ihan oikeasti on yli sen 20.

Jos taas mietin, millaisia ovat naiset, jotka ovat fit mutta silti naisellisia niin sanoisin muutaman asian:

- Hartialeveys on suhteessa muuhun vartaloon
- Leuat eivät ole sen näköisiä että hormoneja on popsittu hevosenannos
- Rinnat ovat muutakin kuin lihakset
- Takapuoli säilyttää muotonsa suhteessa vyötäröön ja reisiin

Fitnessistä puhuttaessa nimenomaan painotetaan noita asioita, se erona kehonrakennukseen. Ja edelleen ne hormonit on kiellettyjä aineita. Kyllä ne tulokset ihan puhdasta ruokaa syömällä saadaan aikaiseksi.

Vaikka nainen saa rasvaa, lihasmassa ei taida paljoa pudota. Ruuminrakenne on edelleen samanlainen ja siten olemukseltaan miehekäs. Ainakin itse koen, että sellaiset naiset kuin sinä postasit on hyvin helppo erottaa peruskuntoilijasta.

Ruumiinrakenne nimenomaan muuttuu kun rasvaa tulee lisää. Se myös muuttuu jos rasvaa poistetaan kehosta. Lihasmassaa ei tietysti pienennetä, mutta kyllä se kehon rakenne ihan selkeästi muuttuu myös silmämääräisesti havaittavin tavoin. Jopa tavikselle.

Sillä, että minä tai joku muu ei pidetä "fitmuijan" ominaisuuksista, ei tee meistä "pelkureita, joilla on huono itsetunto". Mä vaan yksinkertaisesti koen, että tuollainen punttaaminen tekee naisesta ruman.

En sanonut mitään pelkuuruudesta tai huonosta itsetunnosta mutta kommentoidaan nyt tätäkin. Ehkä sinä et ole, eikä moni muukaan, mutta hirveän paljon siihen itsetunto-ongelmaan kyllä törmää. Ja tuota mieltä minäkin joskus olin -että punttaaminen tekee naisesta ruman. Ennenkuin perehdyin asiaan ja löysin sieltä jotain paljon enemmän. Ei ne asiat ole niin mustavalkoisia kuin tietämättömänä luulisi (=luulin).
#127 • • sauce Guest

michael_bay.jpg

:hearts: tää on kyllä kaunis.

ja mitä tulee tisseihin niin pitäähän ne olla, että voi:

1076153478318.gif

ja jos olisin löytänyt olisin laittanut sen missä:

Wagner katsoo pullistelevaa kehonrakentajaa:

Kehonrakentaja: Olen kehonrakentaja.

Wagner: Onko vielä paljon kesken? :hah:
#128 • • ville Guest

Se miehisyys ihan oikeasti katoaa kun rasvaa tulee tarpeeksi niitten lihasten päälle. Ei ne erotu sieltä rasvan alta mihinkään.

oon eri mieltä.

Esim hartiat ei mihinkään kapene sillä että sitä rasvaa tulee eikä se vartalonmuoto muutenkaan koe älyttömän radikaaleja muutoksia. Toki naisista tulee enemmän naisellisia, mutta omasta mielestäni ei riittävästi.

Ammattilaisista harvat käyttävät niitä hormoneja, koska ammattilaiskehonrakennuksessa (myös fitness -puolella ja muissa lajeissa) pätevät samat säännöt kuin muussakin urheilussa: kielletyt aineet ovat kiellettyjä. (Ja ne kielletyt aineet ovat samoja lajiin katsomatta) Dopingtestejä tehdään.

Tähän olisi kiva uskoa, mutta kuka oikeesti uskoo, että maailman huipulle päästään puhtain keinoin jos kyseessä on mikä tahansa voimalaji?

Noi punttaajat saa parissa vuodessa uskomattomia määriä lihasta, naisten klitoris on kasvanut niin että se pullottaa housuissa ja piirteet ääni mukaanlukien ovat täydellisen miehiset. Ei vaadi kovin kummoista fakiiria, että voi päätellä hommassa olevan jotain muutakin kuin "proteiiniä ja salia".

Varmasti harrastajista hyvin harva käyttää, siinä kun ei ole järkeä pilata omaa terveyttää ihan vain huvin vuoksi.

Ja testejä toki tehdään. Tehdäänhän niitä esim miesten 100:lla. Mutta kuinka moni jää kiinni?

Fitnessistä puhuttaessa nimenomaan painotetaan noita asioita, se erona kehonrakennukseen.

Painotetaan toki, mutta kyse onkin siitä mikä on "normaalia". Fitnesspiireissä se mikä on normaalia on hyvin erilaista kuin minkä tavis kokee normaaliksi. Ts fitnesskisoissa voidaan sanoa "tuollahan on rinnat" kun samaan aikaan tavis sanoo "eihän tolla ole rintoja"-

Ehkä sinä et ole, eikä moni muukaan, mutta hirveän paljon siihen itsetunto-ongelmaan kyllä törmää.

Ja tämä ilmenee miten?

Ennenkuin perehdyin asiaan ja löysin sieltä jotain paljon enemmän. Ei ne asiat ole niin mustavalkoisia kuin tietämättömänä luulisi (=luulin).

Uskon, että olet löytänyt fitnesspuolelta paljon ja harrastuksena se on varmasti antanut paljon.

Mutta käsityksesi siitä mikä on kaunista on muuttunut. Ja tästä syystä joku toinen pitää rumana sitä mitä sinä pidät kauniina.
#129 • • Boot Guest
Oon kyllä Villen kanssa jokseenkin eri mieltä. Kyllä lihaksikas nainen voi olla kaunis. Esim. leveät hartiat yhdistettyna hyvään ryhtiin kauniilla naisella on uljas näky.

Näähän on mielipide kysymyksiä. Se on hyvä ettei tule tappelua samoista naaraista.
#130 • • Lara C Guest

Esim hartiat ei mihinkään kapene sillä että sitä rasvaa tulee eikä se vartalonmuoto muutenkaan koe älyttömän radikaaleja muutoksia. Toki naisista tulee enemmän naisellisia, mutta omasta mielestäni ei riittävästi.

Se on totta ettei koko pienene, mutta muodot pehmentyvät ja tulee lisää sitä kaipaamaasi sopusuhtaisuutta. Tunnetko yhtään alan naista? Voisit hämmästyä siitä muutoksesta.

kuka oikeesti uskoo, että maailman huipulle päästään puhtain keinoin jos kyseessä on mikä tahansa voimalaji?

Noi punttaajat saa parissa vuodessa uskomattomia määriä lihasta, naisten klitoris on kasvanut niin että se pullottaa housuissa ja piirteet ääni mukaanlukien ovat täydellisen miehiset. Ei vaadi kovin kummoista fakiiria, että voi päätellä hommassa olevan jotain muutakin kuin "proteiiniä ja salia".

Kokeile niin huomaat: totta se on! Ei siihen tarvita kuin ruokaa, treeniä ja lepoa riittävästi. Ja kummallista kyllä nimenomaan harrastajien piirissä enemmän käytetään niitä kiellettyjä hormoneja sun muita mömmöjä kuin kisoihin tähtäävien joukossa.

Uskon, että olet löytänyt fitnesspuolelta paljon ja harrastuksena se on varmasti antanut paljon.

Niin, selvennyksen vuoksi: minä en harrasta fitnessiä, enkä kovin mielelläni harrastaisikaan. Ihan liian vaativaa puuhaa. Jopa verrattuna voimanostoon tai kehonrakennukseen. Joista myöskään kumpaakaan en harrasta.

Sauce: kehonrakentaja ei ole koskaan valmis.
#131 • • ville Guest

Se on totta ettei koko pienene, mutta muodot pehmentyvät ja tulee lisää sitä kaipaamaasi sopusuhtaisuutta. Tunnetko yhtään alan naista? Voisit hämmästyä siitä muutoksesta.

Tunnen treenaajia ja tunnen kuntoilijoita ja näen molempia saleilla. Mutta en taida henk koht tuntea ketään joka kilpailee.

Kokeile niin huomaat: totta se on!

Tai sitten ei.

On olemassa ihan lääketieteellinen raja paljon voi saada lihasta tietyssä ajassa. Monet ammattilaiset menee tästä rajasta helposti yli ja tulokset paranee uskomatonta vauhtia.

Ei siihen tarvita kuin ruokaa, treeniä ja lepoa riittävästi. Ja kummallista kyllä nimenomaan harrastajien piirissä enemmän käytetään niitä kiellettyjä
hormoneja sun muita mömmöjä kuin kisoihin tähtäävien joukossa.

Jos itse kilpailisit tosissaan, menisitkö sanomaan kenelekkään, että käytät?

Ongelma noissa on, että aineet poistuu lopulta aika nopeasti. Jengi voi doussaa vaikka 2v, saada uskomattomat tulokset ja lopettaa hyvissä ajoin ennen kisaa. Tulokset näyttää negatiivista ja sitten julistetaan: "minä en käytä mitään". Kunnes sitten kärähdetään ja sanotaan: "en se ollut minä, se oli talonmies. Ja mitä väliä, kaikkihan näin tekee". Ja sitten 20v päästä, eka ohitusleikkaus kun sydän pettää.

Mut joo, varsinkin nää douppausjutut on lähinnä uskonasioista. Täysin vedenpitäviä todisteita suuntaan tai toiseen ei ole, ainoastaan epäilyksiä.
#132 • • Quu Guest
Aika usein näkee kyl kauniita ja tosi treenattuja muijia, mutta kun ne avaavat suunsa, niin näkee että niiden sisäinen kauneus on pelkkää paskaa :D

Ai että mä tykkään yleistää.
#133 • • ShapeShifter Guest

Aika usein näkee kyl kauniita ja tosi treenattuja muijia, mutta kun ne avaavat suunsa, niin näkee että niiden sisäinen kauneus on pelkkää paskaa :D

Ai että mä tykkään yleistää.

Ikävä kyllä ihan ilman yleistystäkin näin usein on, jos ulkonäkö on semmonen että vastakkainen sukupuoli tykkää, niin pää ompi täynnä caccaa. Taitaa monesti päteä miehiinkin. :scared:
#134 • • Tapi T Guest
Ote #platinum.ac-äm-irk-kanavalta:

16:08 <@akir0> Tapi: voisit pistää plattarilla kuriin noi, jotka kirjottelee
tarinoita kuumimmat emännät threadiin. kuvia kehii niiq
16:08 < Tapi> Joo, samaa mieltä.

Eli siis: PICS OR STFU!!1 :mad:

Jennifer-Lopez---Out-of-Sight--C10102088.jpeg
#135 • • mekaanikko Guest

http://www.imdb.com/gallery/mptv/1331/Mptv/1331/2927_0006.jpg?path=pgallery&path_key=Seberg,%20Jean

Jean Seberg vuonna 1957.

No niin, nyt mainittiin sellainen emäntä että minunkin täytyy kontribuoida tähän threadiin ihan vaan kompatakseni. Ei oo ehkä paras kuva neidistä tuo, mut ah että oli kaunis nainen. Tässä toinen kuva:

Jean_Seberg_09.jpg

Yleisemmin, nyt ja aina saa ihmetellä boardeilla hengailevien (vaiko kenties koko miessukupuolen?) naismakua. Yleensä, kuten tälläkin kertaa, vastaavat threadit ovat täynnä mimmejä jotka toki ovat yleensä erittäin hyväkroppaisia mutta todella tylsän näköisiä. Itselleni ainakin naisen ulkonäössä ylivoimaisesti tärkeintä on kauniit, persoonalliset kasvot. Meikki ja kampaus ja mahdolliset lävärit tai muut korut ja lisukkeet vaikuttaa tietysti tähän aika helvetisti myös. Vartalotyypeistä aika monenlaiset toimii, niin lihaksikkaat, anorektiset kuin reilusti ylipainoisetkin (ei nyt kaikki tietenkään, mutta diggaan kyllä todella monenlaisista tytöistä).

Mutta niin se vaan on että jos oikeasti meinaa pitempäänkin tytön kanssa hengailla kuin seuraavaan aamuun asti niin se ulkonäkö muuttuu äkkiä aika toissijaiseksi (ei toki merkityksettömäksi) asiaksi.
#136 • • Kaino Guest

Jean_Seberg_09.jpg

on kyllä todella kaunis.
#137 • • drS Guest
mun suasikit näyttelijöistä o:

dunst-55.jpg

ja

naomi_watts_04.jpg
#138 • • Lara C Guest

On olemassa ihan lääketieteellinen raja paljon voi saada lihasta tietyssä ajassa.

Mikä? Mun käsittääkseni tälle ei ole mitään rajaa olemassa, kaikki riippuu geeneistä ja siitä paljon näet vaivaa tulosten eteen.

Normipunttaajaa ja kilpailevaa kehonrakentajaa ei oikein voi verrata keskenään.

Sitäpaitsi ammattilaisissa kisaajien iät ovat melko korkeita ja kisaajia suomessakin vähän just sen takia että massan hankinta on niin hidasta ja kärsivällisyyttä vaativaa puuhaa. Kyllä ne "lihakset" hyvin nopeasti katoavat jos on hormoneilla hankittu.

"Kehonrakentajat vetää kaikki steroideja."
"Teknohörhöt on kaikki nistejä."

Jep

Niin ja se kuva.
red03.jpg
#139 • • ville Guest

Mikä? Mun käsittääkseni tälle ei ole mitään rajaa olemassa, kaikki riippuu geeneistä ja siitä paljon näet vaivaa tulosten eteen.

Et kai ihan oikesti usko, että ei ole olemassa rajaa, vaan kuka tahansa voi saada vaikka 10kg lihasta vuodessa hamaan tulevaisuuteen?

Mulla ei ikävä kyllä ole pääsyä mihinkään kansainväliseen lääketieteen julkaisukantaa, niin en pysty katsomaan mikä olisi tutkimusten mukaan maksimimäärä lihasta kovalla harjoitettelulla.

Henkilökohtainen veikkaus ja paino sanalla veikkaus, sanoisin että muutaman kilon vuodessa saa todella helposti vain ja ainostaan harjoittelemalla ja syömällä normaalisti. Jotkut aloittelijat väittävät saaneensa ekana vuonna jopa 20kg lisää massaa, joka voi hyvin pitää paikkaansa. Se taas mikä tästä on lihasta ja mikä läskiä on kokonaan toinen juttu.

Mutta täysin varmaan on, että harjoittelu ei ole lineaarista. Nollatuloksesta lähdettäessä massaa tulee nopeasti, mutta esim 6kg/vuodessa seuraavan 15v aikana on varmasti jo lähes mahdottomuus.

Uskoisin, että traanausta voi verrata mihin tahansa muuhun huippu-urheiluun: piirimestariksi voi teorissa päästä kuka vaan, huipputaso vaatii jo ihan toiset elintavat ja usein myös keinot. Itse en hetkeäkään epäilisi, että yli 90% voimalajien harrastajista on nauttinut jossain vaiheessa "laittomia" aineita. Ja tässä tapauksessa laittomat aineet kattavat lähes kaikki doupingkisoissa kielletyt yhdisteet.

Sitäpaitsi ammattilaisissa kisaajien iät ovat melko korkeita ja kisaajia suomessakin vähän just sen takia että massan hankinta on niin hidasta ja kärsivällisyyttä vaativaa puuhaa. Kyllä ne "lihakset" hyvin nopeasti katoavat jos on hormoneilla hankittu.

Olisikohan ihan näin?

Ihan pikaisella googlettamisella näyttää siltä, että voimakisoissa pärjäävät myös vanhat, mutta kummallista kyllä voittajien joukossa on myös yllättävän paljon nuoria ihmisiä. Otetaan esimerkiksi korkein huippu ja mr muscle coleman, joka näyttää voittaneen aika moisen kasan kisoja. Äijä syntyntyt vuonna 64 ja top-20:ssä kolmekymppisenä. Siis 30-vuotiaana äijä on ollut kerrostalon kokoinen. Samaa linjaa jatkaa vaikka kuinka moni kun katsoo kisan voittajia.

IMO näyttää siltä, että jengi kasvattaa noi lihaksi yllättävän nopeasti ja tämän jälkeen homma on enemmän tai vähemmän ylläpitoa ja hiomista. Tästä syystä jengi kilpailee pitkään ja yllättävän vanhaksi. Ei siis niin kuin sinä väität eli lihakset tulevat hitaasti ja kilpailu-ura aloitetaan myöhään.

"Kehonrakentajat vetää kaikki steroideja."
"Teknohörhöt on kaikki nistejä."

En ole missään välissä väittänyt, että kaikki vetää, olen väittänyt että aika monet vetää. Ihan samalla tavalla uskon, että teknohörhöissä on enemmän laittomien päihteiden käyttäjiä kuin väestössä keskimäärin.

Kuten aiemmin sanoin, nämä ovat lähinnä uskonasioita. Me voidaan kiistellä tästä vaikka hamaan tulevaisuuteeen, sillä kummallaan ei ole vedenpitäviä todisteita suuntaan tai toiseen.

Oma mielipiteeni perustuu punttaajien sairalloiseen ulkonäköön, poikkeuksellisen kovaan lihasmassan kasvamiseen sekä erinäisiin terveysongelmiin: yllättävän monella huipulla tuntuu olevan ongelmia esim sydämen kanssa. Ja tämä tuskin on ihan sattumaa.
#140 • • Sunflower Guest
Ihana ja lahjakas peikkotyttö...

bjoerk.jpg