Valloittajat Avaruudesta -peli on julkaistu

16 posts, 1 page, 2,255 views

Avatar
#2 • • JussiS Guest
Firefoxilla ei ainakaan toimi.
Avatar
#3 • • mark hamilton Guest
Peli vaatii uusimman Flash-pluginin. Toimii ainakin minun FireFoxissa
Avatar
#4 • • Ihokas Guest
Peli ilmoitti että pitää imuroida uusin flash versio.

Imuroin ja menin samalle sivulle uudelleen,

Tuli musta ikkuna (latauksen voisi näyttää graafisesti.. vinkki. ;) ) ja sitten virheilmoitus että flash player on vanhentunut.

selain Firefox 1.5 joten sen suhteen ei ainakaan pitäisi olla ongelmaa.



Kantsis ehkä tehdä peli silleen että se toimii ilman suurempia häsläyksiä... vinkki. ;)

Ton mustan ikkunan aikana teki kovasti mieli jo klikkailla muualle. Jos et vielä tiennyt niin kantsii muistaa että wepissä surffaajan pinnan kesto on suurinpiirtein sekunnin luokkaa, kaikki pitää tapahtua tässä ja nyt... eikä huomenna.
Avatar
#5 • • akir0 Guest
Ohjaus oli toteutettu kankeasti. Miksi alus jatkaa liikettä, vaikkei nappia enää paina.
Avatar
#6 • • mark hamilton Guest

Ohjaus oli toteutettu kankeasti. Miksi alus jatkaa liikettä, vaikkei nappia enää paina.



Alus pysähtyy kun painaa alas nappia
Avatar
#7 • • mark hamilton Guest

Peli ilmoitti että pitää imuroida uusin flash versio.

Imuroin ja menin samalle sivulle uudelleen,

Tuli musta ikkuna (latauksen voisi näyttää graafisesti.. vinkki. ;) ) ja sitten virheilmoitus että flash player on vanhentunut.

selain Firefox 1.5 joten sen suhteen ei ainakaan pitäisi olla ongelmaa.



Kantsis ehkä tehdä peli silleen että se toimii ilman suurempia häsläyksiä... vinkki. ;)

Ton mustan ikkunan aikana teki kovasti mieli jo klikkailla muualle. Jos et vielä tiennyt niin kantsii muistaa että wepissä surffaajan pinnan kesto on suurinpiirtein sekunnin luokkaa, kaikki pitää tapahtua tässä ja nyt... eikä huomenna.



Ok..
Peli tulee yhteistyökumpanini palvelimelta en pysty näin vaikuttaamaan pelin Flash-versio vaatimukseen.
Avatar
#8 • • mark hamilton Guest
Toivoisin saavani palautetta sivusta. Muuten on tylsäää.. sori pioeni kännni kun kirjoitan tätä
Cutoff

Posts: 14

#9 • • Cutoff
Latasin sen uuden flashin. Peli ei alkanut toimimaan. Nyt ei toimi myöskään mun favorite Peanut miniclip. Thanks a lot :)
Avatar
#10 • • mark hamilton Guest
Valitan jos peli ei toimi...
Avatar
#11 • • Ihokas Guest
öh... siis mulla on Flash Player 8 ja peli ei toimi... en ymmärrä.

kannattaisikohan tarkistaa tuo pelin 'flash version tarkistuskoodi' ettei vaan olisi jokin bugi? ;)
Avatar
#12 • • ShapeShifter Guest
mulla futas macromedian pävityksen jälkeen kyl, muuten sitä tuttua kasariretroilua päivitetyillä grafiikoilla niin hyvässä kuin pahassakin :)
Avatar
#13 • • mark hamilton Guest
Minulla peli toimii mutta ei aina. Eli kun pistää reloadia jos peli ei toimi ja pyytää päivitämään Flash-playerin niin se toimii reloadin jälkeen.
Avatar
#14 • • mark hamilton Guest
Pelin takijätä tuli palautetta että laitakaa tarkempaa palautetta että peli saadaan tomimaan mahdollisimman monessa tietokoneessa.
Avatar
#15 • • mark hamilton Guest
Testailin toisella koneella peliä ja se toimii kun painaa tarpeeksi monta kertaa reloadia. Peli pitäsi tulla pian Flash7 versiolle
Avatar
#16 • • H_Lecter Guest
Ihan viihdyttävä. Tosiaan, olisi parempi jos alus pysähtyisi silloin kun näppäin vapautetaan. Lisäksi alkoi jo 6 levelin jälkeen tuntumaan että junnataan paikoillaan. Pääsin 9 levelille, jonka jälkeen lopetin kun alkoi tuntumaan että koko ajan sama kenttä ja sama muukalaisarsenaali... Jotain erikoiskenttiä vähän väliä, ja erikoisia ratkaisuja tohon muukalaisarsenaaliin, ni pysyis mielenkiinto.