Bileissä joissa on tiesto (tvm) ja hyvä jengi, on uskomaton meno
Bileissä joissa on bedroom dj ja hyvä jengi on hyvä meno
Mä taas olen ollut bileissä jossain kotomainen dj on saanut jengiin enemmän potkua kuin monet ulkomaan ihmeet. Enkä tässä nyt tarkoita Prozkuu tai Orchideaa.
Tuohan on ihan suoraan tuosta stripistä, jengi sekoaa kun tiesto on talossa, ihan sama vaikka sieltä tulis Garth Brooksia.
Mä väitän et jos otetaan randomilla bileet joissa mr superstara (oli se sitten kiksua, polkkaa, teknoa, junkkaa tvm) ja sitten randombileet, niin mr superstaraa on jengi odottanut sen verran, että bileet on keskimäärin "paremmat"
Tottakai tohon liittyy myös se, että jos ei diggaa suurista bileistä, niin sitten ei välttis kannata mennä suuriin bileisiin oli lättyjä veivaamassa kuka tahansa.
Bileet on kuitenkin yleensä just niin hyvät kun jengillä on fiilistä ja kyllä se vaan niin on, että fiilistä onnistutaan luomaan nimillä.
Noin muuten olen kyllä samaa mieltä siitä, että joku nonamebedroom tai muu konsepti voi hyvin onnistua saamaan jengin mukaan ja porukka voi oikeesti hehkuttaa bileitä vaikka vuosia tapahtuman jälkeen.
Parasta toki olisi jos pystyy nauttimaaan kaikenlaisista bileistä. Välillä tippuu sonar, mills ja 30 000 ihmistä, välillä tehdashalli, mr pera ja 10 ihmistä. Mutta se että menee kategorisesti haukkumaan toisen ratkaisun paskaksi vain koska soittamassa on mr superstara, osoittaa (imo) aika kapeakatseista näkemystä tästä kulttuurista.
ps en muuten oo koskaan kuullut tiestoa livenä