de souza :: nod your head, stomp your feet [deep/minimal]

27 posts, 2 pages, 3,597 views

Avatar
#1 • • Edited De Souza Guest
vanhojen muistelun jälkeen on aika laittaa uutta promo miksausta liikkeelle. tech-house vaikutteista minimaalista soundia. alussa mennään samoilla linjoilla kuin alkusyksystä mbarissa, mutta siitä sitten kehittyykin hieman eri suuntaan. hauskana lisänä voitte spotata messengerin viestiäänen jostain välistä, kun kaveri lähetti viestin kesken nauhoituksen...

format: mp3 (192 kbit)
size: 93mb
length: 67:53
download
    unknown :: unknown
    rodney hunter :: take a ride
    john tejada :: are they mad future robots?
    kalle m :: ekst
    steve barnes :: cosmic sandwich (dominik eulberg rmx)
    yamo :: i was a robot (timewriter rmx)
    etiop :: achtung
    john tejada :: paranoia
    pan-pot :: popy & caste
    extrawelt :: soopertrack
    m. rahn :: cobra boy
    carsten jost :: divide et impera (k.lakizz rmx)
    agoria :: les beaux jours ft. n'zeng
    âme :: sarari
Avatar
#2 • • crash Guest
tracklistin perusteella lähtee propsit. on uutta, on vanhaa ja vaikuttaa hyvältä selektiolta. kritiikit sit kuuntelun jälkeen.
Avatar
#3 • • salaisinko Guest
eipä ole huonomman näköinen räklisti. muutamia tuttuja ja sitten vähemmän tunnettuja artisteja itselleni, mutta kunnon palaute sitten muutaman kuuntelukerran jälkeen
Avatar
#4 • • salaisinko Guest
Hyvinhän tämä alusta alkaen lähtee rullaamaan hieman kevyemmällä matskulla ja loppu kohden tiukistuu. smoothia tekniikka ja näppärää msn:n käyttöä ~19:50 kohdalla :D

Positiivinen yllätys jäbältä, ja kokonaisuus toimii tosiaan kuin junan vessa! ensi kerralla sitten vielä nitkumpaa ;)
Avatar
#5 • • De Souza Guest
yllätys? :D

joo pikkuhiljaa alkaa miksauksissa olla jotain järkeä, eikä vaan räiskitä uusimpia (tahi vanhempia) levyjä perä perään miten sattuu. nykyään tulee tehtyä miksauksia kriittisemmin ja enemmän ajatuksella hyvän kokonaisuuden aikaansaamiseksi.

täytyypä pistää harkintaan tuo nitkumpi miksaus. itselläni kuitenkin menee jossain raja, kun alkaa olla liian nitkua. kohtuudella soitettuna tosi nitkutkin menee, mutta pidemmän päälle alkaa puuduttamaan.
Avatar
#6 • • Dirt Guest
ihan mukavaa settiä. välillä oli vähän liian jumittavaa techeilyä ja sitä vaan odotti että koska taas päästään liikkeelle. hyvä kokonaisuus, vaikka parissa kohtaa pitikin vähän väkisin roikkua mukana.

ja voi prkl tota messenger-ääntä. kuuntelin settiä ja ihmettilin miten mun kone tollaisen äänen voi päästää ku en käydä ko. ohjelmaa. ryntäsin koneen ääreen ja ihmettin hetken kunnes muistin ton maininnan tuosta "efektistä".
Avatar
#7 • • cuusmo Guest
Tässoli toudella mahtava mixaus. Pitkästä aikaa meikäläisen makuun laatua. Hyvä setti, parempi mieli.
Avatar
#8 • • snt Guest
Sanoisinko jopa että paras miksaus taas vähään aikaan.
Kaikki raidat hyviä ja hienosti miksattuna.
Toi eka raita erityisesti on mielettömän hyvä (mikähän toi on? Lafka edes?).
Messenger-efekti toimii mullekkin kivasti, aiheuttaa joka kerta pienen hämmennyksen... :)

hyvä hyvä!
Avatar
#9 • • De Souza Guest


Toi eka raita erityisesti on mielettömän hyvä (mikähän toi on? Lafka edes?).



ikävä kyllä on täysin blankko white label. vinyyliin on raapustettu b260289 01... tosiaan mielettömän hyvä biisi ja löytynyt vahingossa jostain??

mukava kuulla, että on maistunut ja kiitokset kaikille kommentteja heittäneille! lisää kommentteja saa toki antaa.

joko crash on ehtinyt kuuntelemaan?
Avatar
#10 • • sektori Guest
hyvältä näyttää, katotaas kuulostaako kans.
Avatar
#11 • • Båssanova Guest
Hyvä miksaus, smoothisti menee vaihdot ja leppoisaa soundia.
Avatar
#12 • • grno Guest
hyvä saundi, support :heart:
Avatar
#13 • • R2 Guest
Ah, mitä saundeja. Tulee mieleen Proton Radion Mind Funkit. Loistava! Tällaista sois kuulevansa joskus jossaan muuallakin kun vaan kotona ja autossa..
Avatar
#14 • • De Souza Guest

Ah, mitä saundeja. Tulee mieleen Proton Radion Mind Funkit. Loistava! Tällaista sois kuulevansa joskus jossaan muuallakin kun vaan kotona ja autossa..



kyllähän minä näitä mielelläni soittaisin muuallakin kuin makkarissa :D
niin harvakseltaan on noita keikkoja ollut, että joka kerta tuntuu ensimmäiseltä, kun on aina uusia laitteita eikä ole tullut "keikkatuntumaa"
no keikkojen vähyydestä saa kyllä syyttää itseään laiskuudesta, kun ei ole kovin aktiivisesti tullut puskettua promoottorien tietoisuuteen...
eikä lähiaikoina ole tulossa muutosta tilanteeseen, kun on perheenlisäystö tulossa. katsellaan jos sitten ensi vuoden puolella lumien sulaessa heräis talviunilta ja lähtis ihan tosissaan rummuttamaan.

jälleeen kiitos palautetta antaneille!
Avatar
#15 • • Jukka I Guest
Hemmetin hyvä. Ei juurikaan ohi-biisejä, tekniikka kunnossa ja vaihtelua löytyy sopivasti.
Avatar
#16 • • crash Guest

joko crash on ehtinyt kuuntelemaan?



i hear ya! ...eli vihdoin sain itseäni niskasta kiinni ja laitettua vähän palautettakin. itse pidän myös tuosta ekasta white labelista. tejadan adjunct-trakki on myös hieno kappale, tosin itse innostuin samaisesta julkaisusta pheekin kautta. tuosta extraweltin biisistä sen sijaan en ole oikein missään vaiheessa innostunut, enkä tajunnut mikä siinä on se juttu.

mutta mutta, kokonaisuudessaan miksaus oli sekä teknisesti että kappalevalinnoiltaan hienosti kasassa. mulle tuli tästä sellainen leijaileva ja kevyt mielikuva. toimii ehdottomasti kuuntelumusiikkina, mutta epäilemättä myös tanssilattialla. mbariin sopivaa matskua, totta tosiaan.
Avatar
#17 • • De Souza Guest


tuosta extraweltin biisistä sen sijaan en ole oikein missään vaiheessa innostunut, enkä tajunnut mikä siinä on se juttu.


itse pidän kovasti hieman haikeasta melodiasta, jota on kuultavissa muissakin borderin (holden ja fake) julkaisuissa. mites muut borderin julkaisut maistuu?

muistaakseni jonkus edellisen miksauksen yhteydessä sanoit, että eulbergin remixi cosmic sandwichista rokkaa enemmän kuin originaali ja oikeassa olit! pakkohan se oli hankkia :)


kokonaisuudessaan miksaus oli sekä teknisesti että kappalevalinnoiltaan hienosti kasassa. mulle tuli tästä sellainen leijaileva ja kevyt mielikuva.


kyllä tota settiä tuli pähkäiltyä jonkun aikaa. tosiaan mbarissa soittelin alusta samat biisit, mutta sitten piti löytää tilalle muita valintoja, että saatiin juuri tuollainen leijaileva tunnelma alusta loppuun. kuitenkin sopivalla vaihtelulla, että ei käy liian pitkäveteiseksi. palautteesta päätellen hyvin on onnistunut :)

tattis palautteista!
Avatar
#18 • • lauhde Guest
ojkeen hyvää settii, me likes ^^

oon ny täältä pari mixii kuunnellu ja tää oli toistaseks paras!

..ja maratoni jatkuu. :)
Avatar
#19 • • a.f. Guest
minun makuistani saundia. biisilistasta löytyy
monta omastakin laukusta, ja kuullostaa kyllä
hyvältä muidenkin soittamana. :) hell yeah,
setin alkupuolen pieni odottava tunnelma olis
voinut huipentua toisin, mutta sekin on vain
mielipide. soinut iTunesis useasti ja tulee vielä
soimaankin. way to go dude! keep it up!
Avatar
#20 • • JussiS Guest

hauskana lisänä voitte spotata messengerin viestiäänen jostain välistä, kun kaveri lähetti viestin kesken nauhoituksen...


Offtopikina:

Millä ohjelmalla saa nauhotettua tollai että tulee kaikki äänet nauhalle? Mulla olis pari leffaa josta vois ottaa sampleja.