Klabi - L is for Love...

11 posts, 1 page, 1,338 views

Avatar
#1 • • Edited Klabi Guest
Viime Sunnuntaina hyvän aterian päälle soitettu miksaus, erityis kiitos viimeisestä biisistä kuuluu Jammailija-Janille, ja sille ihanalle kiitosviestille (Joka tosin saapui 2vuotta myöhässä...) koskien toissakesäisisä Zero500-aamukekkereitä...

You made my day mate...

Tälläkertaa mennään hieman progressiivisemmissa mainingeissa, tutulla ja turvallisella kaavalla: Alkuun rauhallisemmin ja siitä hiljalleen menohanaa availlen...
Sisältää muutaman oman ooltaim top 10 viisun...
Can you spot 'em???

Palaute olisi todella tervetulletta!!!

Njoy...


tracklist:

Williams - The Arrival (Departure) [Get Physical Music]
Can Costa & Mos - Satisfied [Vapourise]
Drax + Gooding feat. Taariq - ABC (original) [Harlem Records]
Dean Coleman feat. Melanie Denard - Remember (original 12"mix) [SR2]
Alex Dolby - Psiko Garden (A John Aquavita Re-edit) [Choicehouse]
Mr Groove & Vergas - From The Speakers (Burning Them mix) [DTRAX]
Mark Knight & MTV - Our House (original) [DTPM]
MK Ultra Project - Epsilon Eridani [DK Recordings]
Perfect Sense - Bumba (Original Sax mix)) [Stereo Productions]
Carl Kennedy & Johnny Gleeson - Funky Freaks (original) [Effin Records]
Jerry Ropero & Denis The Menace - Coracao (Axwell mix) [Nero]
Tom Sawyer - The Message (original) [Miami Vinyl Records]
Fierce & Jez vs. DJMTV - Come Get My Lovin' (DJMTV vocal mix) [Fantastic House]
The Hedgetrimerz - Do You Feel It [Toolroom Trax]
Barry Gilbey & Chris Cargo - Chunkafunk (Ali Wells remix) [Choo Choo Records]
Tom Mangan - Chutney (Size 9 reinterpretation) [Bedrock Records]

Imaise
Avatar
#2 • • djkopernikus Guest
Täytyy tunnustaa että eka puolisko oli parempi, lopussa tuli sellaista progressiivista soundia joka ei meikään uponnut. Teknisesti en löydä mitään heikkoa lenkkiä, mutta sehän ei mulle ollut yllätys edellisistä mixauksista. Toivon seuraavaksi samantapaista soundia kuin edellisillä levyillä (tosin uskoisin että halusit nyt kokeilla muuta äänimaailmaa). Mielipiteiltäni ristiriitainen kokonaisuus.
Avatar
#3 • • Klabi Guest

Täytyy tunnustaa että eka puolisko oli parempi, lopussa tuli sellaista progressiivista soundia joka ei meikään uponnut. Teknisesti en löydä mitään heikkoa lenkkiä, mutta sehän ei mulle ollut yllätys edellisistä mixauksista. Toivon seuraavaksi samantapaista soundia kuin edellisillä levyillä (tosin uskoisin että halusit nyt kokeilla muuta äänimaailmaa). Mielipiteiltäni ristiriitainen kokonaisuus.



No hyvä että edes alku aiheutti hyviä viboja... :D
Tää tosiaan eroaa hieman siitä mitä yleensä soittelen, mutta pitäähän sitä aina välillä tehdä "kevyehköjä" kokeiluja suuntaan jos toiseen...

Seuraavasta miksaukseta tulee hieman "housempi", elä huoli... :winkwink:
Avatar
#4 • • sixtus Guest
Niin, mitähän tästä nyt sanois. No, tää kokeilu ei kyl ainakaan mulle pudonnut, ei sitten ollenkaan. Liian juustoista tai jotain :scared:
Avatar
#5 • • Klabi Guest

Niin, mitähän tästä nyt sanois. No, tää kokeilu ei kyl ainakaan mulle pudonnut, ei sitten ollenkaan. Liian juustoista tai jotain :scared:



Taas tulee kylmää kyytiä Heseltä... :D

... mut liian juustosta... :scared:
Avatar
#6 • • sixtus Guest

Niin, mitähän tästä nyt sanois. No, tää kokeilu ei kyl ainakaan mulle pudonnut, ei sitten ollenkaan. Liian juustoista tai jotain :scared:



Taas tulee kylmää kyytiä Heseltä... :D

... mut liian juustosta... :scared:



:D Mut seuraavaks taas sit tulee ylistyksiä, jos vaan pidät ratios nykysellä tasolla :)

Nii en tiiä onks juustonen sit oikea sana kuvaamaan, mut se mulle vain jää mieleen. Alku varsinkin kuulosti siltä, et hetkinen, latasiks mä vahingossa olliS:n mixin. Sellasta leijuvahkoa progeilua ja smoothia miksausta. Tekniikahan teillä on molemmilla varsin hyvin hanskassa.

Ja Olli, jos luet tätä, niin ton kommentin ei ollut tarkoitus ainakaan dissata jäbää millään tavalla. Sun juttus ei vaan oo mun juttu, junou:)
Avatar
#7 • • Homegrove Guest
Kylläpäs potki. Vielä kun pääsisit eroon tosta fetissistä noihin möriseviin miehiin niin avot.
Avatar
#8 • • Klabi Guest

Kylläpäs potki. Vielä kun pääsisit eroon tosta fetissistä noihin möriseviin miehiin niin avot.



Möööörisevät äijät.... :D
Avatar
#9 • • SamRiot Guest
Enhän mä näist mitään hiffaa, mut kyl osu ja uppos mulle.

P. Floydimaiset urut 21 minsalla kruunas koko homman.

Hyvä Suomen Robbie Williams! :hearts:
Avatar
#10 • • Zapa Guest
toi loppuosa uppos paremmin, alku oli vähän liian hämärää mun makuun. sun aikaisemmat mixit on olleet parempia. mut ei muuta kun lisää keikkaa tälle heebolle!!
Avatar
#11 • • Klabi Guest

Enhän mä näist mitään hiffaa, mut kyl osu ja uppos mulle.

P. Floydimaiset urut 21 minsalla kruunas koko homman.

Hyvä Suomen Robbie Williams! :hearts:



Vai että Robbie Williams, heh heh

Flydimaiset urut, kuuluvat Alex Dolbyn - Psiko Gardeniin...


toi loppuosa uppos paremmin, alku oli vähän liian hämärää mun makuun. sun aikaisemmat mixit on olleet parempia. mut ei muuta kun lisää keikkaa tälle heebolle!!



Kyllähän minä keikkoja vastaanotan!!

Next time I'll House you....
Eli takaisin vanhoille linjoille, ainakin melkein :excellent: