Last.Fm. Ehdottomasti siistein nettiradiojuttu ikinä.

20 posts, 1 page, 2,679 views

Avatar
#1 • • Quu Guest
http://www.last.fm/

Homma on tää:

Rekisteröidy, ime pieni ohjelma koneellesi. Syötä ohjelmaan bändejä/esiintyjiä/tuottajia mistä pidät, ja radio soittaa sulle vastaavia bändejä, mistä muut samaan kohderyhmään kuuluvat ovat pitäneet.

Toimii samalla periaattella kuin Pandora, mutta Last.Fm on toimivampi, parempi ja ilmainen.
Avatar
#2 • • keijo imailija Guest
joo last.fm ja audioscrobbler rokkaa!
oon keijoque
Avatar
#3 • • Dr.Phibes Guest
kyl maar toimiiki
mää oon petruus
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest
Koetas ny Quu päättää kumpi on kovempi ja kauniimpi :D
Avatar
#6 • • salaisinko Guest
pitänee tyypata tuota last.fm:ää ja katsoa kui rules se on kun jengi hypettänyt sitä suht. nätisti.
Avatar
#7 • • Matlåck Guest
On kyllä todella loistava ohjelma. Saako jostain näkymään listaa niistä "love this track" biiseistä.Olen etsinyt mutten löydä... vai onko se maksullisen version ominaisuus ainoastaan?
Avatar
#8 • • Paarma Guest
Tää kyl toimii erittäin hyvin, Similar Artist Radion puolella esim. hakusanat Level 42, Kenny Larkin, Thomas Newman, The Human League, Steely Dan, Morgan Geist jne ovat tuottaneet mielekästä taustasaundivirtaa työpaikalla...

ns. iso sika ylös!
Avatar
#9 • • Dr.Phibes Guest
pankaas joku plattari grouppi pystyyn ni saa kuunnel sitäki group radioo stealthi rario lisäks...
Avatar
#12 • • Hexe Guest
Juu, tämä onki aikast vekkuli :)
Avatar
#13 • • i L E Guest
on kyllä aika näppärä palvelu!
biisien volat vaan heittelee ikävästi.
Avatar
#14 • • snt Guest
Huippu systeemi kyl
Avatar
#15 • • keijo imailija Guest

biisien volat vaan heittelee ikävästi.


joo vähän enemmän vipuja ja nappeja kaipais tohon soittimeen, mut sit se ei enää olis 'radio'. ;)
mute-nappi olis jees, minimi volalla toi vuotaa läpi ja se haittaa jos pitäis kuunnella jotain muuta hetki (ainakin windows-clientissä).

mut hattua pitää nostaa last.fm:n biisivalikoimalle! aika ug-kamaa tulee välistä
Avatar
#16 • • Villa Guest
Yep, tosi monesti tullu vastaan toi Last.Fm. Pakko testata jo vihdoin!
Avatar
#17 • • plasma Guest
Meikäläinen löytyy .
Avatar
#19 • • salaisinko Guest
tulipa regattua ja nickillä salaisinko löytyy