Onionz - kolme raitaa [IDM]

18 posts, 1 page, 2,265 views

Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Ihan vitun loistoo!

10/10
Avatar
#3 • • Tapsa Guest
no huhhuh !

Kukinto -> :hearts:

11/10
Vaivuin transsiin, aivan sairaan helppoa saundia :)

NAMNAM !
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Hyviä raitoja. Soundi ehkä liian kliinistä ja yliterävää makuuni ja soundeja (muita kun syna) ois voinut olla enemmän. Mut fiilis kyllä kohdillaan ja hyviä idiksiä löytyy. 8/10
Avatar
#5 • • Kosmonaut Guest
Ohhoh, olipas kauniita raitoja :heart:
Avatar
#6 • • onionzz Guest
Kiitoksia paljon kommenteista, mukavaa kun joku jaksaa kuunnella! :happyroll:
Avatar
#7 • • introvert Guest
Oli kyllä hyviä melodioita ja oikein mainiota ääntä mut tosiaan rosoisuutta ja lofia sais olla lisää boc-tyyliin.. ja sit en oikeen lämmenny parille perus synaefulle. :) Mutta varsin tyylikästä ja nättiä muuten!
Avatar
#8 • • master bator Guest
Icetean rummut on kivat, mutta basso/syna/melodia-osasto loistaa tekotaiteellisuudellaan. Jotenkin väkisin väännettyä pimpelipompelia.

Kukinnossa noi pimputukset ei taas uppoa mulle, mutta rummut ja pädit toimii. Tai noi kolmen minuutin jälkeen tulevat pimputtelut menee kyllä, mutta ei oikein noi mitkä on tuossa alussa. Fiilistä löytyy.

Kateissa on kyllä mun ehdoton suosikki. Tuo sähköpiano on tosi hyvä. Rummut toimivat aivan kuten edellisissäkin. Ach... Ihanaa :)

Kaiken kaikkiaan rummut ja soundimaailma on enemmän kuin kohdallaan. Ideoita löytyy ja visiota on. Soundit kaipaisivat ehkä jotain rupisuutta lisää ja melodiat/bassolinjat kehittelyä, mutta parista pienestä miinuksesta huolimatta hyvää shittii! :)
Avatar
#9 • • phace Guest
kyl meikälle tippu. ei ois heti uskonu et täältä löytää moista matskua vieläpä näin hyvin tuotettuna. *thumbzors up*

sit vaan demoa warpiin yms. :p
Avatar
#10 • • onionzz Guest
Kiitos kiitos kommenteista! Hyviä pointteja on tullut esiin. Välillä soundaa ehkä vähän liian kliiniseltä, lisää rosoisuutta ehkä tarvitsisi.

Sitä olenkin tässä miettinyt, että ketä voisi kiinnostaa tämmöinen musiikki. En tiedä viitsiikö sinne Warpille heti ruveta lähettelemään demoja. Eli vinkkejä lafkoista otetaan mielellään vastaan.
Avatar
#11 • • master bator Guest

Eli vinkkejä lafkoista otetaan mielellään vastaan.



Exogenic Breaks?
Avatar
#12 • • tR3mONt Guest
Nää on kyl pyöriny mp3-soittimessa huolella. :happyroll:
Avatar
#13 • • Uinajainen Guest
Täytyy kyllä sanoa että julkaisukelpoista matskua. Ei muuta kun demoa vaan menemään. Tallentaa biisit idm playlistille tosta noi ->
Avatar
#14 • • xybo Guest
ennenkaaosta - kateissa iski noista eniten. kaikissa radoissa oli omaan makuuni liikaa demosekene fiilistä. varsinkin nuo pimputtelut kuulosti aluks kivalta mutta kun noi 3 oli kuunnellu putkeen niin se alkoi jo pahasti puuduttamaan. kliinisyys ei välttämättä ole haitaksi näissä biiseissä vaikka varmaan pieni rosoisuus tois lisää elämää...

-- xybo
Avatar
#15 • • Villa Guest
Ihan huippua! Mun mielestä noista ei välttämättä mitään puutu..ainakin näin illalla tosi mukavaa kuunneltavaa. "Kateissa" kyllä oma suosikki. Mut kaikki toimi omalla tavallaan.

:excellent:
Avatar
#16 • • salaisinko Guest
oi, todella mainiota matskua! kateissa iski eniten juurikin tuon oman monipuolisuutensa avulla vrt. sitten kaksi ekaa, joista molemmista löytyi jo edellä mainitut puutteet, mutta muuten ihan jeppiskamaa kyl. kyllähän tätä kuuntelee useammin kuin kerran tai pari :)
Avatar
#17 • • jouni a Guest
Kukinto toimi kyllä helevetin hyvin! :hearts: :cool: Siinä oli sellaista keväistä raikasta tuulahdusta...

kateissa oli myös hemmetin loistava! Kiva tuo perus synamatto tuolla alla.

Eka biisi ei niinkään kolahtanut, se oli jotenkin liian skitso mun makuun.

Yleisesti ainakin Kateissa-biisiin olisin kaivannut jotain orgaanisia soittimia vielä höysteeksi...ehkä tuo muiden mainitsema kliinisyys oli juuri se, mikä vähän häiritsi. Muuten mun makuun loisto biisejä! :roll:
Avatar
#18 • • native Guest
joo! hyvää kamaa. vokaalikikkailuista erityisesti tykkäsin. vähän liikaa oli rummuissa kaikua mun mielestä, nyt ne oli jotenkin oudossa tilassa. hyvää meininkiä joktap!