teknofantasiaa [A/V]

12 posts, 1 page, 2,142 views

Avatar
#1 • • Edited egz Guest
Tässä olisi tuttavani kolmen vuoden audiovisuaaliprojekti. Kiehtova konsepti visuaaleja ja mono-dub-tech-äänimaisemaa.
Fluidity 1 (645Mt, 45min, divx&lame)

Jatko-osassa hieman edellistä reikäpäisempää pesukonemeininkiä. Mukana myös minunkin kädenjälkeä.
Fluidity 2 (306Mt, 25min, divx&lame)

muutama enteilevä screenshot: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

edit:
kakkonen tilapäisesti poissa linjoilta. tulee huhtikuuhun mennessä takasin, jos ihan liikaa kiinnostelee.
Avatar
#2 • • Tapsa Guest
Latasin ton ylemmän, mutta sitä ei tullut ku ~6min.

Nännit kerkis just kovettuun :D

Komiaa grafiikkaa ja vielä parempaa teknoo !
Avatar
#3 • • egz Guest

Latasin ton ylemmän, mutta sitä ei tullut ku ~6min.



Hmm, en sit tiedä kuinka vakaasti valuu noinkin iso matsq 1g.fi:ltä. Kokonaisina ja vauhdikkaasti ainakin näyttivät tulevan kun imutin truedownloaderilla.
Avatar
#4 • • Pulse+ Guest
Hyvältähän nämä molemmat vaikuttaa näin nopeesti kelailtuna. Tuli kunnon old school fiilis (X-Mix sarja nyt lähinnä, päivitetyillä krafiikoilla tietenkin) kun näitä katseli. Kuvanlaatu oli pienemmässä filussa vähän heikko mutta menetteli kuitenkin.

Kiitos näistä.
Takyon

Posts: 2,945

#5 • • Takyon Möwkö
Miksi näissä näkyy pelkkää pikseliyrjöä mulla?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#6 • • egz Guest

Miksi näissä näkyy pelkkää pikseliyrjöä mulla?



Codecit ajan tasalla? Ffdshow hoitannee homman kotio.
Takyon

Posts: 2,945

#7 • • Takyon Möwkö
ffdshow on jo asennettu..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#8 • • egz Guest

ffdshow on jo asennettu..



No kas kummaa... DivX 3:na nämä on enkoodattu. Ja jos ei edes virallinen DivX® pyöritä näitä, olen sit vähän huono konsultoimaan.
Avatar
#9 • • master bator Guest
Mä ton kakkosen katoin ja oli kyl ihan nice :) Musa rupes tosin puuduttamaan. Biisit on ihan hyviä, mutta olis voinut tuohon minuuttimäärään änkeä useammankin biisin - 10min samaa luuppia alkaa tympiä. Vois laittaa ykkösenkin latautumaan.
Takyon

Posts: 2,945

#10 • • Takyon Möwkö
Voisin jossain välissä kokeilla eri soittimia, noilla kun tuntuu joskus olevan jotain vaikutusta vaikka omituiselta kuulostaakin..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#11 • • benn Guest
Pannaas valumaan, lupaavalta näyttää ja pojat tuntien, myös hyvää teknoa :)
Avatar
#12 • • Remotion Guest
JÖSSES!! :eek: siinä oli muutamat palikat väännetty.
Hurjat propsahdukset. se kellä skilssejä on se niitä käyttäköön! WOW!
arvosanaksi 11/10,5...
toi 2.pätkä ei vaaaaan suostu.... niin mitä... no latautumaan!