Renell - Hårt Tekno vol3 (Hard Techno)

3 posts, 1 page, 637 views

Avatar
#1 • • h.renell Guest
Renell-HTVOL3.jpg

Hårt Tekno -sarja saa jatkoa., toivottavasti kelpaa! :) tällä kertaa reippaan tunnin mittainen sessio.

n. 12 min lopusta neula pomppii mutta ei voi mitää. :(

kommentteja otetaan luonnollisesti vastaan!


:eek:


kuuntele


Play this one LOUD
Avatar
#2 • • happosepi Guest
Ei ihan miljoonalla voltilla iskenyt tällä kertaa.. Seassa oli muutamia hyviä raitoja kyllä, mutta kokonaisuudelle en oikein lämmennyt. Vika biisi kyllä rokkasi aika hyvin, siitä plussaa.

Makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä tällaiseen tunninkin schranz-settiin pitäisi saada ihan kivuttomasti survottua enemmänkin kuin 13 biisiä. Tässähän mennään nyt kuitenkin melkein trance-vaihdoilla :) Ja kun nuo jynkkybiisit jauhavat useasti sitä samaa teemaa alusta loppuun, niin nopeat ja kikkailevat vaihdot ovat se, millä ne biisit saataisiin herätettyä eloon.

Ihan tarkkaa työskentelyä noin muuten kuitenkin, ei laukkaillut jne. Ja oli siellä jossain vaihdossa Pioneerin filtterikin käytössä, joka toimisi muuten, ellei olisi ko. efektiä itse höylännyt kotona puhki :D

Ja tuo Psycho 2005 oli IMO aika mauton vitsi, meni täysin ohi-sektorille.

Mutta joo tällaista tällä kertaa, äijän aikaisemmat setit on kolahtaneet paremmin :)
Avatar
#3 • • h.renell Guest

Ei ihan miljoonalla voltilla iskenyt tällä kertaa.. Seassa oli muutamia hyviä raitoja kyllä, mutta kokonaisuudelle en oikein lämmennyt. Vika biisi kyllä rokkasi aika hyvin, siitä plussaa.

Makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä tällaiseen tunninkin schranz-settiin pitäisi saada ihan kivuttomasti survottua enemmänkin kuin 13 biisiä. Tässähän mennään nyt kuitenkin melkein trance-vaihdoilla :) Ja kun nuo jynkkybiisit jauhavat useasti sitä samaa teemaa alusta loppuun, niin nopeat ja kikkailevat vaihdot ovat se, millä ne biisit saataisiin herätettyä eloon.

Ihan tarkkaa työskentelyä noin muuten kuitenkin, ei laukkaillut jne. Ja oli siellä jossain vaihdossa Pioneerin filtterikin käytössä, joka toimisi muuten, ellei olisi ko. efektiä itse höylännyt kotona puhki :D

Ja tuo Psycho 2005 oli IMO aika mauton vitsi, meni täysin ohi-sektorille.

Mutta joo tällaista tällä kertaa, äijän aikaisemmat setit on kolahtaneet paremmin :)





kiitos palautteesta!
On jo pidemmän aikaa pitänyt tehdä tällainen pelkkä skrantsi setti, ja se tuli nyt tehtyä. Olen samaa mieltä siitä että sekaan voisi heittää enemmänki jotain muuta ja seuraavassa setissä on todellakin enemmän vaihtelua.
Itse tykkään skrantsista sen verran ettei itseä haitannut vaikkei setissä ollutkaan niitä nopeita vaihtoja, mitä tosin livenä keikalla tulee harrastettua jatkuvalla syötöllä. =)
Filtteri tosiaan laulaa enemmänki ku yhdessä-kahdessa vaihdossa, oli hyvä nousuhumala ku väsäsin tota settiä ja tuli filtteroitua ehkä hiukan liikaakin. :)

Psycho 2005 on siis aivan LOISTAVA biisi! :D no mutta nää on jo näitä makuasioita! =)

Seuraavaan kertaan!


:eek: