Roberto Rodriguez - September MIX <elektro-tekno>

8 posts, 1 page, 1,251 views

Avatar
#1 • • Roberto Guest
ROBERTO RODRIGUEZ

September MIX
Elektrommasta teknosta kovempaan.
Pituus: 50min37s
69,4mb
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
Jee!

Saakos tracklistin kanssa tällä kertaa?
Avatar
#3 • • Roberto Guest
ja kas näin:

1. Booka Shade - Mandarine Girl
2. Oliver Koletzki - Der Mückenschwarm
3. Sharon Phillips - Want 2/ Need 2 (Trentemöller Remix)
4. Trick & Kubic - Orbital Dance Machine
5. Rockford - Prime Time Drama
6. Sean Kosa presents These Jackets featuring Nadine Jeffries - Lies
7. Carsten Fietz - Fear Of Brass Magic
8. Collins and Behnam - Technochic
9. Flip'ngrip - I Am Currently Idle
10. Joey Beltram - Game Form
Avatar
#4 • • mureena Guest
tiukkaakin tiukempi :happyroll:
Avatar
#5 • • Homegrove Guest
Alkoi aivan loistavasti, hyvä ohjelmointi ja selkeä kulkusuunta mutta ei yllä edellisen mixin tasolle. Meni turhan paukkeeksi lopussa ja muutenkin sekavaksi... En myös yhtään kannata sitä että nostetaan pitchiä kesken mixin...
Avatar
#6 • • samlainio Guest
Nice 1! Mä tykkäsin kyl tästä taas, eikä mua kyl haitannu yhtään toi mitä Hannu tos parku tosta pitchin nostosta. Mun mielestä miksauses pitää olla aina pientä elävyyttä, ett siitä kuulee miten se on oikeesti tehty. Tohon "virheeseen", jos se nyt sellanen on, syyllistyy jokanen deejii tän maapallon päällä joskus. No mut se siitä. Hyviä biisejä koko satsissa, mut eniten jäi taas meikälle soimaan toi kunnon paukkuraitaosasto eli Joey Beltram - Game Form. Ihan kympin hyvä ralli!! Tuli ihan mieleen noi vanhat, about '95 vuoden dj sneakit. Pitääkin kaivata ne kätköistä taas esille...

yhteenvetona: ME LIKE A LOT!!
Avatar
#7 • • Samuel Guest

Hyviä biisejä koko satsissa, mut eniten jäi taas meikälle soimaan toi kunnon paukkuraitaosasto eli Joey Beltram - Game Form. Ihan kympin hyvä ralli!! Tuli ihan mieleen noi vanhat, about '95 vuoden dj sneakit. Pitääkin kaivata ne kätköistä taas esille...


Miten Game Form:ista VOI tulla mieleen mikään muu ku Game Form, oha se ny sen luakan klasikko! ;)
No juu..ite en oo miksausta kuunnellu mut game form on loisto biisi. big up jo pelkästään siitä :)
Avatar
#8 • • murQla Guest
Kyllähän tätä kelpas kuunnella ja kelpaa kuunnella vaikka useamman kerrankin :happyroll: