Karri O. - The Beginning of a New (DJ set)

9 posts, 1 page, 1,296 views

Avatar
#1 • • karrio Guest
newmix.jpg

Uusi miksaus:
Karri O. - The Beginning of a New
download

1. Sell + Snackman - Zucker für Die Tiere (Ware)
2. Karri O. - Rocksoul (Plong!)
3. Nathan Fake - Dinamo [D. Eulberg remix] (Traum)
4. Ryan Crosson - Say So (Trapez LTD)
5. Baxendale - I Built This City [M. Mayer mix] (Kompakt Pop)
6. Andi Teichmann - Wo Die Wilden Kerle Wohnen (Festplatten)
7. Metope - I M So Ready (Areal)
8. Lowfish - No Longer Accepting
9. Sweet'n'Candy - Saltlick CT (Regular)
10. Ryan Crosson - Painters Day (Trapez LTD)
11. Metope - Superimbat (Areal)
12. Ada - Livedriver (Areal)
13. Gabriel Ananda - Suesshold [Robert Babicz Remix] (Treibstoff)
14. Hansen & DJ Daniel - Absteiger (Tic Tac Toe)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
http://www.karri-o.net
Avatar
#2 • • sektori Guest
meikä on heikkona Arealiin, eli tämä seuraavaksi.
Avatar
#3 • • crash Guest
olipa sähäkkä alku! ei uskois kyllä ware-julkaisuksi tota ekaa kappaletta. sit meno tasaantuukin melko dramaattisesti tosta crossonin uudesta trapezista eteenpäin. tuli itsekin hommattua tuo baxendale, mutta pettymys iski noiden mayer-remixin loppuosan hirveiden muijavokaalien johdosta. jälleen muuten esimerkki siitä, miten vähän klipit kertoo kappaleesta. miksauksen loppuosan kovin on ehdottomasti toi uus metope. synkkä ja rokkaava.

eipä tästä kyllä mitään pahaa sanottavaa. tuoreita saksajulkaisuja, eikä tuo sun mysore-julkaisu näiden rinnalla ainakaan kalpene, ehkä päinvastoin. kritiikkiä annan rakenteesta, sillä tuntui olevan nyt pikemminkin loppu-alku-keskiosa. ymmärrän kyllä, jos tässä on ikäänkuin soiteltu tuoreet postin mukana saapuneet levyt. :)
Avatar
#4 • • zentex Guest
ihan hyvä setti, toi baxendale on kyllä aika turn-offi, mut muut biisit kyllä uppoo hyvin.
Avatar
#5 • • sektori Guest
mulle baxendale uppoaa vielä, en kyllä taida ostaa, vähä sen kuulonen biisi että siihen kyllästyy äkkiä. tuo metopen biisi on kyllä yks levyn parhaista hetkistä. ja tuo crosson pitää kyllä hommata omaanki kokoelmaan. hyvä tää oli.
Avatar
#6 • • karrio Guest
kiitoksia poijjaat palautteesta! enpä oikeastaan muuta voi kuin yhtyä teihin. mulle kävi baxendalen kanssa silleen, että ekan kerran kun biisin kuulin niin loppuosan eunukkuvokaali käänsi mahanpohjaa ylösalaisin ja muutenkin biisi tuntui vähän vedätykseltä, niin kuin Kompakt POPille vissiin kuuluukin? mutta sitten jotenkin jäin siihen hieman koukkuun ja siitä eunukkivokaalista tuli kaikessa naurettavuudessaan yksi biisin catcheista, josta saa "kivaa" kiekunaa seuraavan biisin taustalle. voin olla väärässä, ja varmaan olenkin, mutta koukkuun siis jäin.

crash:
olipa sähäkkä alku! ... kritiikkiä annan rakenteesta, sillä tuntui olevan nyt pikemminkin loppu-alku-keskiosa ...

joo, totta turiset... sain homman kireenä käyntiin, mutta siitä se sitten jotenkin tasaantuu ja tasaantuu... ei mikään paras mahdollinen rakenne; alun rokitirok vaihtuu lievään seesteisyyteen, jolla kyllä myös on sitten huippuhetkensä, mutta tyylinmuutos on melko raju.

sektori:
tuo metopen biisi on kyllä yks levyn parhaista hetkistä

IMO metope rokkaa woimalla wiidensadan watin. hieno albumi koko lätty, suosittelen kaikille suuresti. :) I M So Ready on yksi lätyn huippuhetkistä minunkin mielestä, mutta myös kokonaisuus toimii hyvin.
Avatar
#7 • • sektori Guest
korjataan vielä että tässähän on Kobol LP:n kaks parasta biisiä, mun miälest.
Avatar
#8 • • salaisinko Guest
ai hitto, tuo alku todellakin oli itse sähäkkyys. komppaan kräbää tuon kanssa, että oli vaikea uskoa waren julkaisuksi. Todella rokkaavia raitoja kokonaisuudessaan, ja itsellänikin osa kuten tuo Metopen - Kobol LP; helkkarin loistava!

Mayerin poppi biisi näyttää olevan tunteita molemmin puolin jakava, ja olen kyllä kuullut että moni diggaa. itse en jostain syystä lämmennyt, lienee sitten imelyyden vikaa :|

Parhaimipia raitoja jotka imo. nousivat esille oli jäbän oma julkaisu, tietty metopet, Ananda ja Ada. muutenkin arealin julkaisu koppaa.
Avatar
#9 • • Dirt Guest
hyvä setti.
aika paljon sellaisia labeleita ja artisteja, joista kyllä olen kuullut, mutta en kuunnellut.
ja siis tajuttoman hyviä biisejä!!!