Onko täälä muita kolmekymppisiä jotka oli meisingeissä tuolloin...ja on vieläki?
Hehee, arvaa.. :)
Tosin nykyään tulee lähdettyä noihin ns. "meisinkeihin" vaan jos siellä on jotain
todella mielenkiintoista. Yleensä se onkin jotain, joka muistuttaa vanhoista ajoista kuten nyt vaikka taannoinen Hardfloor keikka/acid-house teema hesarilla alkuvuodesta. Mä olen ihan totaalisen ulkona modernista "scenestä" = nykymusiikki, nykytiskijukat ja nykybileet, eikä se yllättäen haittaa mua ollenkaan. Tarjontaa vaan tuntuu olevan niin paljon. Mulle on ihan sama kuka jossain soittaa levyjä kun en mä sitä kuitenkaan tiedä/tunne ja eikä ne biisit sano mulle mitään.
Toisaalta ei noi modernit rallatukset jaksa edes kiinnostaa pätkääkään (yllätys yllätys).
Toiseksi, levyjä/leibeleitä tuntuu pukaavan ulos jokapuolelta sitä tahtia, ettei niitä jaksa tai pysty mitenkään seurata, ellei niiden seuraamisesta sitten tee kokopäiväistä duunia. Eipä se musiikkikaan kovin usein ole mitään
kovin omaperäistä, mitä noita sämplejä on tuolta kuunnellut. Ja kun tulee taas seuraava retrobuumi, niin ne samat lätyt kaivetaan kuitenkin esille.
Noissa Members of Mayday -reivitouhuissa oli kyllä oma tunnelmansa tuohon aikaan (1992-1994). Niitä oikein odotettiin, koska sen tiesi että bileistä tulee hyvät, eikä se odotus koskaan jäänyt palkitsematta.
Joku varmaan ei voi sietää ~93/94 reivi saundia, mutta kyllä se mulle toimii vieläkin nostalgiana. Westbam, Dj Dick, Marusha jne. bileissä ainakin oli aina kivaa.
Missäs noita bileitä nykyään pidetään? Tässähän alkaa tanssijalka vipattamaan kun muisteleekin sitä intoa ja energiaa.. :)