*poistettu*

5 posts, 1 page, 1,009 views

Avatar
#1 • • Edited JussiS Guest
*poistettu*
Avatar
#2 • • Caamos Guest
Tuotannon tasosta... tasapainoinen miksaus ja mikään ei ärsyttävästi hypi silmille, toimii.

Piano = Rok. Sopivan kevyt lisämauste tohon.

Rakenteeltaan vähän tylsän puuduttava, ite jäin venaamaan jotain kohtaa jossa noi koko biisin ajan jauhavat jutut olis pois ja tulis esim silkkaa biittiä tai joku perkkariosuus, antais tolle biisille happea kummasti. Toi on jotenkin nyt skidisti raskas ja tasapaksu.

p.s. kuuntelin eka etn.fm progekanavaa ja avasin ton siihen perään niin yleistune sopi ihan suoraan etn:n jatkoks :cool:
Avatar
#3 • • 029 Guest
Moi,

Sen kummemmin en nyt muusta kommetoi ku tosta matalahkosta supersahasaundista.

Toi supersahasoundikuvio jää muiden saundien alle nyt jotenkin aika pahasti. Kuvio on mun mielestä siis ihan ok, mut varmaan toi bassline ja toi saundi nyt ehkä syö toisiaan?. Ehkä jonkinlainen vastaava soitin tai esim. oktaavia ylempää toi sama vois toimii tässä kokonaisuudessa (ts. erottua) paremmin...
Avatar
#4 • • JussiS Guest

Sen kummemmin en nyt muusta kommetoi ku tosta matalahkosta supersahasaundista.


Siis tarkotaks tota trendikästä sidechainaavaa Andy Moor-henkistä basslinee :)

Joo alunperin sen piti olla huomattavasti suuremmassa osassa, mut nyt se on vähän hiipunut taustalle, ja mietin just et pitäiskö se feidata kokonaan pois... Toisaalta ilman sitä toi biisi kuulostaa taas aika tylsältä. Uusimmassa versiossa oon filtteröinyt yläpäätä pois ja jättäny vaan matalan surinan, joka tuntuis jonkunverran selvittävän tota.

Uppasin muuten uusimman version eilen, voi imaista tuosta samasta linkistä ;)
Avatar
#5 • • a98 Guest
omaan korvaan soundas hieman tunkkoselta, en tiiä onko se sit encoodaus vai miksaus..
perkat soundit ei oikeen toimi mulle, vähän tollasia casion perkka soundeja..
muu rytmitys ja riffit on sit aika kiksua et ei ihan proge fiilikseen päästy (mut ei sen niin väliä)
muuten ihan jees, en vaan saanu mitään irti noista riffeistä..