On se vähän sitäkin, että minkä verran K16 kemuille olisi edes kysyntää. Silloin kun minä olin nuori, komea ja karvaton, oli "muotia" käydä tekno-bileissä ja K16-bileille tällöin tuli kysyntää.
Nykyään kun varsinkin Tampereen kaupungin nuorisotoimi on sitä mieltä, että olkoon 16-kesäiset kansalaiset mieluummin kadulla viettämässä viikonloppujaan, kuin missään bileissä, ei taloudellista tukea K16 tanssiaisiin meinaa saada. Jostain se raha nimittäin on tehtävä, mikä viinan myynnin puutteessa menetetään - henkilökunta, tekniikka ja paikan vuokra kun napsahtaa yleensä ylimääräisenä kuluna tämmöisissä tapauksissa.
Jotain tarvitsisi kyllä tehdä - Ehkä teineille tarkoitettuja illanvietto vaihtoehtoja pitäisi hieman ajanmukaistaa, sillä kaiken sorttisille hengellisille askartelukerhoille kun syydetään niin ***tusti rahaa, että suhteutettuna se niihin lapsiin, jotka kerhoissa käy ja se taas suhteutettuna ajanmukaiseen vaihtoehtoon, saataisiin isot bileet!
toi oli kyl sillon aivan sama asenne ku ite järkkäilin pakkisbileitä.. Helvetillisellä riskillä sillai sillonki joutu säätään ja kättä vääntään päättäjien kans. Uskosin ite näin et hyvinjärjestetyille bileille on kyl aina kysyntää.
Mutjoo, olihan tossa laskukautta ja sillai monet järjestäjät (meitsi mukaanlukien) lopetti bileidenpidon samanaikasesti oikeestaan seinään, et niitä tapahtumii ei nyt sit vaan oo moneen vuoteen kukaan pitäny.
Itse oon sitä mieltä et just tolle ikäryhmälle ois tärkeetä pitää bileitä, ku eipä sitä järkevää tekemistä niin liikaa varmaan viikonloppusin nykysinkään tampereella oo tarjolla.
Haikeilua -> Nimenomaan se päihteetön ja aito hauskanpito tulee ensimmäisenä noista bileistä mieleen et se fiilis on kyllä järjestäjänä kokemisen arvonen.