Boneless one CD-R demo ulkona nyt!! (acid/techno/oldschool)

29 posts, 2 pages, 4,922 views

Avatar
#21 • • master bator Guest
RRROK :heart:

5star.gif
Avatar
#22 • • edn Guest
Hot Tip Overflow, voiko tästä enää koulu vanheta?

Kiekko on melkoista joulua kaikille analogifetisisteille; räkäistä rähinää ja särmikästä surinaa lähes alusta lähes loppuun.

Koska tässä tapauksessa on helpompi luetella mikä levyssä ei toimi kuin vice versa, niin tehdäänpä niin: ekan raidan Fuck-sample ei oikein iske kuulostaen turhan päälle liimatulta (kotistudiosta kenties löytyy mikkikin?). Toisekseen... ok, en tähän hätään keksi kohtaa kaksi.

Kunniamaininta ja "viis kolkkia viidestä" pebaa sheikkaavasta kymppikipaleesta, josta tekisin 4/4-remiksin - siis, jos osaisin.

17/20 kiittää ja kuittaa,

-edn
Avatar
#23 • • Ryvon DJ Guest
Jeah. Sen lisäksi että löytyy noita meneviä ralleja, on Boneless myös "Suomen Joe Lewis": tehnyt pari erittäin DEEPPIÄ houseraitaa jotka kuulostaa ihan wanhalta Target / G-strings / Marcus Mixx -kamalta :)
Avatar
#24 • • J Raninen Guest
Vaimon ja koiran hakkaa millon tahansa, mutta 6/20:stä ei hakkaa mikään!
Aivan törkeen tiukkaa tavaraa, ei voi muuta sanoo. Livenä toimis kans aika tolkuttoman hyvin, eli kannattas nyt vaan tunkee itteensä johonkin soitteleen. Livettely on kivaa.
Avatar
#25 • • Boneless one Guest
:eek:
Kiitos kaikille tähän mennessä demon ostaneille mukavista kommenteista ja palutteesta yleensä ja hyvä jos tuote on maistunut itse kullekin. Toivon, että ne biisit kestää ajanhammasta tästä eteenpäin. Nämä palautteet on todella piristäneet mun päiviä pitkiksi ajoiksi. Kiitos.

Kuten olen todennut, itse noille omille tuotteille on tullut "saundi-sokeaksi" ja onkin siksi mielenkiintoista saada niiihin vähän ulkopuolista näkemystä. Kun noita veivaa ja pohtii kerta toisensa jälkeen ja pähkäilee biisijärjestyksiä sun muita, niin siinä irtaantuu todellisuudesta.
Omasta mielestähän ne tietysti aina on maailman parasta musiikkia ja mega-hittejä, kuinkas muuten ;)

Kuten asiaan perehtyneet hyvin tietävät, biisintekoprosessi näillä tavaroilla on melkoinen palapeli kirurgin veitsi kädessä ja aina ne palaset ei sovi yhteen, vaikka koittaisi väkisinkin paikoilleen. Lisäksi kaksi kättä ei myöskään aina tunnu riittävän kaikkeen ja se kostautuu biisien rakenteissa, vääntelyssä ja nappien painelussa. Sen kanssa on kuitenkin oppinut elämään ja hommat pysyy vielä ihan tyydyttävästi käsissä, kirjaimellisesti.
Mun makuun biisissä pitää olla joku idea tai teema, yksinkertainenkin riittää. Mua ei tee kateelliseski se, jos jollain on kolmesataatuhatta hienoa ja harvinaista saundia päällekkäin ja koneet käynnissä ja meno on kovaa. Niiden pitää oikeasti rokata, tai siihen ainakin on hyvä pyrkiä. Vähäistä saundivalikoimaa kohtaan on hiljalleen kasvanut tietynlainen kunnioitus ja samalla on oppinut ottamaan kaiken irti saatavilla olevista laitteista.

Kerrottakoon tässä että osa biiseistä oli vedetty C-kasetti masterille osaksi siksi, että datti on edelleen sairaslomalla eikä rahaa sen korjaamiseen ole. Osaksi se oli myös ihan tietoinen vastaveto modernia kohinatonta hifistelyä vierastaen ja paluuta perusmeininkiin.
C-kasetilta soi mm. "Feeling acieeed", "I am king -u suck", "Love track", Gnarly kick #2", "Shakin yo butt", "Stupid MF".

Ryvonille kiitokset "Suomen Joe Lewis" tittelistä :cool: ja ennenkaikkea Wavelab -ohjelmasta, jolla biiseihin sai vähän lisää mielenkiintoa ja potkua. Pitää hommata myös ehjä datti jostain, että saisi joksus pihalle noita vanhempiakin tuotoksia.

Viimeisiä levykkeitä viedään ja jotka on levyjä kiireellä varailleet, mutta harvakseen (laiskasti) vastailleet, niin ilmoitelkaa itsestänne mielellään tässä lähipäivinä niin saadaan asioita eteenpäin. Kaikella ystävyydellä.

Että näin.
Avatar
#26 • • clib Guest
Levy oli kyllä hyvä hankinta varsinkin kun tämä tyyli ei ole ollut kovinkaan tuttua. Parin kolmen kerran jälkeen tämä vaikuttaa jopa loistavalta. :D

Täytynee varmaan kuunnella muita vastaavia artisteja niin on vähän jotain vertailukohtaa.
Avatar
#27 • • Kalle Karvanen Guest
Tämä oli juuri niin hyvä kuin odotinkin. Sopivan räkästä lo-fi menoa ja se loppuun asti tuottaminen ja hiominen loisti poissaolollaan positiivisessa mielessä. C-kasetti masterithan ne rules. Seuraava askel on löytää prässi mikä tekee vinyyliä uusiomatskusta. Muutamat lenkkarit tuo kummasti lämpöä soundiin :)

Toinen cd jonka olen ostanut 8 vuoden aikana ja pakko sanoa että tässä sai rahoilleen vastinetta moninkertaisesti.
Avatar
#28 • • Boneless one Guest
Vilpittömät kiitokset clib ja Kalle :heart:
Avatar
#29 • • Samuli Guest
oiskos vielä saatavilla? pist mulle vaikka tilinumeroa privana ja tiputa mbariin toi levy jos liikut keskustan alueella. niin on nyt hehkutettu jot parempi hankkia itselleen tää future classic.