Uusi Madonna/Jaques Lu Cont cd

31 posts, 2 pages, 5,450 views

Avatar
#22 • • whuf. Guest
Uh huh. Musta tää oli aika roska levy. Odotin jotain parempaa. Ehkä jotain melkein yhtä hyvää kun ne vanhat William purkkapojan tuotokset Madonnalle. Eh mut ei. Tulikin tämmöstä valmiiks jauhettua kulutuspoppia ilman mitään freshejä ideoita.. eikä äänenlaatukaan ollut mistään kotosin. Abba yllätti kivasti kun sen ekan kerran kuuli.. lähinnä sen Abban koukun takia. Muuten sit ihan tyhjä biisi.

On se Mamma kai tulossa jo vanhaks.



Btw.. kuka muu huomas tän Madonnan hauskan kierroksen "material girlistä" jokski ihme joogaavaks maailmanparantaja vegaaniks ja nyt takas alkuasetelmiin?
Avatar
#23 • • sauce Guest
jouduin tossa kuuntelemaan olosuhteiden pakosta 2kk ratio energyä ja siellä toi "hung up" soi sen 8kertaa kahdeksassa tunnissa. aluksi olin että no vois tää huonompikin olla, mutta sitten about 2päivän jälkeen sitä alko suorastaan vihaamaan kys.om. kappaletta. nyt sen ajattelukin aiheuttaa väristyksiä.

mikä mua tossa madonnassa mietityttää, tai siis sen äänessä, on sama kuin U2:n Bononkin ääneessä, jotenkin se on muuttunut sieluttomammaksi, sellaseksi "diskanttiseks kihinäks". mihin on kadonnut kaikki se lämpö, mitä vielä oli männävuosina? voisiko esim. studiotekniikalla olla osansa asiaan, vai onko se iän ja tekniikan summa, ettei ääni enää miellytä korvaa? saman ilmiön olen muuten huomannut The Curen laulajan, Robert Smithin, tapauksessa.
Avatar
#24 • • salaisinko Guest
tuli tosiaan tsekattua ulos tuota madonnan levyä, eikä oikesataan koko platta iskenyt kovinkaan paljoa vrt. mitä sitä on hehkutettu. en vaan löydä tuosta ainuttakaan positiivista asiaa eikä se hang upin soiminen 2x tunnin sisään radiosta ainakaan edesauta tilannetta suuntaan jos toiseenkaan.

eipä nyt sinänsä ollut mitään odotuksia tuota levyä kohtaan, joten eipä voinut pahemmin pettyäkään, mutta se mikä tuossa eniten oli turn off, oli kyseisen levyn äänimaailma; todella sisällötöntä matskua. tuntuu siltä, kuin ihan kuka tahansa muu olisi vaan tehnyt musat ja liimannut vaan vokaalit päälle :/
Avatar
#25 • • Funkatronik Guest

saman ilmiön olen muuten huomannut The Curen laulajan, Robert Smithin, tapauksessa.



Veikkaisin että ilmassa leijaileva hiuslakka on tuhonnut hänen keuhkonsa...
Avatar
#26 • • RA Guest


mikä mua tossa madonnassa mietityttää, tai siis sen äänessä, on sama kuin U2:n Bononkin ääneessä, jotenkin se on muuttunut sieluttomammaksi, sellaseksi "diskanttiseks kihinäks". mihin on kadonnut kaikki se lämpö, mitä vielä oli männävuosina? voisiko esim. studiotekniikalla olla osansa asiaan, vai onko se iän ja tekniikan summa, ettei ääni enää miellytä korvaa? saman ilmiön olen muuten huomannut The Curen laulajan, Robert Smithin, tapauksessa.



Eiköhän se johdu ihan tuosta överiksi vedetystä vokaali-exciterin käytöstä joka on nykyään niin hip ja cool ja pop. Kaikesta tulee sellasta pihinää ja hönkimistä.

Ja tuo madonnan levy on ihan kauhee.

Tulipa negatiivinen postaus :)

Hyvää Joulua!
Avatar
#27 • • pachaboy Guest
Hmm,omasta mielestä levy kuuluu Madonnan parhaisiin ja mitä vokooderin käyttöön tulee se on hyvin minimaalista tällä lätyllä...
Kuunnelkaapa esimerkiksi Get Together joka peilaa parhaiten tätä levyä :)
Avatar
#28 • • RA Guest

Hmm,omasta mielestä levy kuuluu Madonnan parhaisiin ja mitä vokooderin käyttöön tulee se on hyvin minimaalista tällä lätyllä...



Exciterista tuossa taisikin olla kysymys, eikä edes pelkästään tällä madonnan levyllä, vaan ihan yleisesti.

Pienellä pakkokuuntelulla oon joutunu tuota levyä kuuntelemaan ja täytyy sanoa, että kaikki biisit ei tuota fyysistä tuskaa (ihan vaan sellaista pientä ahdistusta), joten olen joko alkanut turtumaan tai siellä on ihan kuunneltaviakin biisejä. ;)
Avatar
#29 • • sauce Guest
kuuntelin levyn läpi joku 2-3 kertaa automatkalla. oli ihan p*keleen turhaa huttua. ei yllätyksiä, ei sielua, ei tunnetta, ei edes hyvää kixupohjaa.