GTR ja GT-Legends

4 posts, 1 page, 1,276 views

Avatar
#1 • • serotonot Guest
http://www.10tacle.com/gtr-game/

Kukaan pelannut?

Itse hankin tän tossa hetki sitten ja tykästyin kyllä. Ajotuntuma on tosi simulaattorimainen ja siks tää kai niin hyvin mulle uppoaakin. Ajotuntuma on sen oloinen että ratti ja polkimet ovat välttämättömyys jotta auto pysyy hanskassa, en oo tosin näppiksellä jaksanut kokeilla.

Kai tätä vois sanoa rata-autoilupuolen richard burns rallyksi.


Jos tätä joku pelaa ja on kiinnostunu ottamaan jotain multiplayer-meininkejä ni infotkaa ihmeessä vaik tähän topiciin. Ois nasta ajaa "tuttuja" vastaan.

Samalta tiimiltä on myös tulossa GT-Legends missä siis ajetaan kilpaa 60- ja 70-luvun urheiluautoilla.


Sitä odotellessa :)
Avatar
#2 • • murQla Guest
tuota gtr:ää on tullut jonkin verran survottua mutta ei ole oikein päässyt täysillä peliin mukaan kun ei tuo ohjainvarustus ole ollut kovinkaan kummoinen....mutta todellakin mukaansa tempaavaa ajelua...täytyy varmaan panostaa tässä jossain vaiheessa kunnon rattiin ja polkimiin että saa kaiken ilon irti...

tuota legendsiä on tullu kuolattua ensimmäisistä screenshoteista lähtien :roll:
Avatar
#3 • • murQla Guest
tuli tuo gt legends hommattua, tempas ainakin minut täysin mukanaan...kaverin kanssa jo vähän testailtu moninpeliäkin ja tuntuisi toimivan varsin hyvin. vielä kun saisi enemmän pelaajia mukaan.
Avatar
#4 • • serotonot Guest
Sano vaan ku veivataan Legendsissä moninpeliä :)


Mä oon sitä jonkun verran nyt tahkonnu netissä ja ollu kyl pirun hauskaa. Se on viel oiva lisä et noist nettiskaboistki voittaa noit creditei mil voi ostaa uusia autoja.

Eihän toi sillee sisällöltään oo niin simulaattori ja vauriomallinnus on iha paska mut on toi kiva ajettava.

Jännä nähdä millainen GTR2 on ku se tulee ens kesänä. Joutuu kyl varmaan testaamaan demon ennenq ostaa, koska jos ajettavuus on samanlainen ku GTR:ssä ni ei jaksa varmaan graffojen takia ostaa kokonaan uutta peliä