Kebab from Switzerland(takaa-ajofunk)

11 posts, 1 page, 2,173 views

Avatar
#2 • • Ville.A Guest
Muovisesta bassosta huolimatta suhteellisen tuhtia menoa.
Torvisektio toimii ja meno ei ole turhan kliinistä.

hyvä hyvä
Avatar
#3 • • Monosapiens Guest
Kellään mitään palautetta?
Avatar
#4 • • suolekas Guest
No totta munas o palautetta.
Ensinnäkin se, että tää ralli painii ihan omassa sarjassaan, verrattuna näihin muihin, nörttien koneillaan duunaamiin juttuihin.

Jostain ihme syystä mulle tuli tästä mieleen joku punkfunk =D onks semmosta genree edes, on vaan niin räkästä ja vihalla ja voimalla vedettyy settii. Räkänen ääni kruunaa kaiken.
Mut ainaki mä lähtisin masteroimaan koko raidan uusiks, vähä levittää saundii tonne vasemmalle ja oikeelle.

Ihan omaa sarjaansa, täytyy sanoo vielä. Vitun jees.

edit: niin ja olin sillee vaan et joo, taas joku vinkuheinä sämplänny faijan cd:itä ja koostanu jonku hengettömän vedätyksen ku kuulin kaks ekaa tahtia. Mut sit luin ton 9 hengen bändi jutun tosta ja olin ihan et OMG!
Avatar
#5 • • Tr-Anssi Guest
:eek: No eipä täällä olis uskonu törmäävänsä moiseen. `Aevammahtavaa'
Avatar
#6 • • Monosapiens Guest
[Mut ainaki mä lähtisin masteroimaan koko raidan uusiks, vähä levittää saundii tonne vasemmalle ja oikeelle.
quote]

Kyl mäki tekisin, jos meijän kelanauhurissa ois enemmän raitoja ku yks. Monohan tuo biisi on mutta se ei menoa haittaa. Ei ollu 8 raitaseen kelanauhuriin nauhaa :(
Avatar
#7 • • Superflyer Guest


Kyl mäki tekisin, jos meijän kelanauhurissa ois enemmän raitoja ku yks. Monohan tuo biisi on mutta se ei menoa haittaa. Ei ollu 8 raitaseen kelanauhuriin nauhaa :(



:D

Loistava biisi muuten :heart: Kansa kaipaa lisää :mad:
Avatar
#8 • • San Mejor Guest
jee, loistavaa meninkiä. Props!
Avatar
#9 • • J-P Guest
jee, on kyllä muahtavata meininkiä!!!
ainoa asia mikä häiritsi, oli vähän nuhainen miksaus... yläpäätä ei ollut oikein muussa kuin haitsussa ja virvelissä. tietty en tunne ko. genren yleistä miksaustapaa, mutta ITSE olisin nostanut hyllyllä torvien ja rumpu-övereiden "ylimyksiä" :)

mutta kaikkinensa kyl mahtavata meininkiä, onko tätä lisää jossain? :)
Avatar
#10 • • Monosapiens Guest
Kolmen biisin demo on saatavilla funkiestista, ellei ole loppunut. Ja livenä tätä on saatavilla kipsarissa 10.9 Anteeksi menee ihan mainostamiseksi. Demon samplerin voi kuunella ehkä tästä http://www.freakybeats.net/bmh/BMH-sampleri.mp3[/quote]
Avatar
#11 • • _U Guest
Fir f*cks sake! Aivan loistavaa tavaraa ja juuri tuhnuista tän pitääkin olla! Kunnon driver-saundia! Aivan loistavaa! Jos kasvais pulsarit, kasvattaisin samantien, mut ku 12-v ei viel kasva! Parasta plattarissa aikoihin, oikeesti! Jos mahdollisuus, täytyy kyl tulla Kipsariin nauttimaan frendien kaa! :)