Loopy - Fuckin' Bubbles [progtechtrance]

28 posts, 2 pages, 4,036 views

Avatar
#21 • • poet Guest
Huh, taas meitsi on sopivasti myöhäs palautteen kanssa. Piti pistää jo heinäkuussa kommenttia, mut duunireissua pukkasi liiankin kanssa. Aivan loistavan setin olet kyllä kasannut. Parasta tässä setissä oli bulkkibiisien puuttuminen. Ehkä vika biisi ei vaan meitsille kolahtanu. Muuten jokainen raita antoi aidon mausteensa settiin ja saikin tosi rullaavan kokonaisuuden aikaiseksi. Rakenne oli hyvin kasassa ja vaihdot sujui todella varmaan tyyliin. Tää on taas yksi niistä helmistä, jotka soi mun reissulla usemman kerran ja toi koko ajan uutta esiin. Ehkä se onkin hyvän setin merkki, ettei kaikki biisit avaudu kokonaan kerralla vaan jättää jonkin hyvän melodian kiusaamaan mieleen ja suorastaaan pakottaa kuuntelemaan uudestaan ja syventymään elementtien väliseen sympatiaan... :D Täytyypä kuunnella vielä toi sun saunaprogeilun kolmas osio.

4 5 6 7 8 9+ 10
Avatar
#22 • • Loopy Guest
Poet-palaute [tm] :heart:

Mitäs meinaat noilla bulkkibiiseillä. Muutama instanssi on vihjaissut tuon Sanctuaryn olevan Sasha-rippi, eikä tuo WOW-remix:ään ole ihna jokaiselle kolissut. Ilmeisesti.
Avatar
#23 • • poet Guest
...Jaa en itse kyllä tuosta Sanctuaryn alkuperästä osaa sanoa, mut bulkkina pidän lähinnä sellaisia biisejä, joissa ei löydy mitään omaa ja sielukasta melodiaa, vaan kokonaisuus on kyhätty täysin irrallisista ja loppuunkuluneista palikoista. Tässä mixissä niitä ei siis omaan korvaan osunut :)
Avatar
#24 • • 4-wd Guest
Kyllä tää on yks parhaita Loopy-miksejä mitä on tullut kuunneltua.

Parhaiten kolahtivat Leaving Panic Behind (original tästä on myös hyvä), Wasting, Don't Forget Me ja Pearls joita tulee itsekin veivattua.

Tekniikka jonkin verran parempaa kuin ennen.. nuo efektit olis voinut kyllä jättää pois. ;)


edit: Viimänen piisi oli kyl aika hirviä eikä mun mielestä sovi koko settiin :D
Avatar
#25 • • Loopy Guest

edit: Viimänen piisi oli kyl aika hirviä eikä mun mielestä sovi koko settiin :D


Kommentoin jo klubbariin, mutta tähän pitää kyllä laittaa yksi (1)
:D

Tsekkaa toki myös Saunaproge3. Hot Tip: Ei efektejä! :angry:

:laugh:
Avatar
#26 • • 4-wd Guest

edit: Viimänen piisi oli kyl aika hirviä eikä mun mielestä sovi koko settiin :D


Kommentoin jo klubbariin, mutta tähän pitää kyllä laittaa yksi (1)
:D

Tsekkaa toki myös Saunaproge3. Hot Tip: Ei efektejä! :angry:

:laugh:



Nojoo ne oli mun mielipiteitä. Pitänee tsekata toi Sauna..
Avatar
#27 • • SamZa Guest
Todella asiallinen progemiksaus. Kevyen melodista rallatusta trancehöysteillä. Biisivalinta on ihan onnistunut, mut toi viba biisi räsähtää vähän poikkeavana korville. Ehkä se on jotenkin liian poikkeava tyyliltään jos vertaa muihin biiseihin, tai mun korva erittelee sen liian hyvin. Muuten teknisesti onnistunut ja hyviä moodeja tuova setti! :hearts: Lisää tämmöistä!!
Avatar
#28 • • Loopy Guest

Muuten teknisesti onnistunut ja hyviä moodeja tuova setti! :hearts: Lisää tämmöistä!!


No hitto, kyllähän mä näitä teen. Pidetään nyt vähän taukoa, niin löytyy lisää kivoja biisejä, mitkä sais soitettua yhtä luontevasti peräkkäin :)

Ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että seuraavaan nauhaan ei laiteta enää vastaavaa kolinaa loppuun :D

nuff said.