Bizarre (Leijailutrancea techtrance elementein jne)

11 posts, 1 page, 2,413 views

Avatar
#1 • • MikkiHiiri Guest
Pistetään nyt tää tännekin..
Eli tuli tossa keväällä jurripäissään tehtyä tämmönen raita, joka tällä hetkellä näyttää jäävän hyllykköön, ainakin tämä versio.

Huminaa, kesäistä auringonlaskua ja -nousua. Miksaus ei ihan kunnossa luonnollisesti ja jotain muuta uupuu tai ei uuvu. Alun ja lopun miksausvarat jätetty pois tosta.
Techtrance-elementit tarkottaa tässä tapauksessa enempi Oliver Liebiä kuin hollantijuustotechtrancea. :)
Niin ja tää on 133bpm ja Fm

Lataa tosta
Radarski

Posts: 182

#2 • • Radarski
Jeps,

Tulipas kuunneltua, odotin jotain techimpää, mutta
mun mielestä ihan ok progeleijuntaa eli ei oikein mitään erikoista.
Emmä kyllä tiiä mitä vikaa tossa miksauksessa sit o :p
En keksi ainakaan mitään. :)
Avatar
#3 • • Tapsa Guest
Tykkään todella paljon !
Soittaisin kyllä !
Kivat voxut !

Kokoajan venaa Greece 2000:n basslinee because of those hihats ;)
Avatar
#4 • • Kosmonaut Guest
Todellakin toimii! Kuten Tapsakin mainitsi, soittaisin myöskin :heart:
Avatar
#5 • • miikkaL Guest
Olihan tää tällasta aika simppeliä leijuntaa. Ja miksaus tosiaan vähän vaiheessa ilmeisestikin, ärsyttää itseä ainakin että tuntuu tulevan toi mainliidi kovinkin keskeltä, ja sitten vokaalit peittää sitä alleen.

Ja näin niinkuin tyylistä, en voi sietää sitä että kickiin mennään heittämään helvetisti noita lisäiskuja ja "fillejä" sinne tänne samalla saundilla.. :)
Avatar
#6 • • Tapsa Guest
Tää on kyllä _todella_ mukava, tällaista soisi kuulevan enemmänkin !
Ostaisin !
Avatar
#7 • • Edited MikkiHiiri Guest
Kiitos palautteesta :)

Noita basarin iskuja tulee nykyään survottua vähän mausteeksi joka väliin, kun on tohon perus tasabiittiin ehtinyt jo kyllästyä. :) (kiitos tribaalihouselle, vaikute on sieltä varmaan peräisin) On noissa väleissä velocityä vähän pehmentämässä basaria ettei kokoajan täysiä iske. :D

Tapsalle Greece2000 bongauksesta, että siinä on senkin biitti kyllä seassa pilkottuna :hah:
Avatar
#8 • • juGis / Akrid [live] Guest
Toimii! :happyroll:
Avatar
#9 • • starbuster Guest
[/quote]joka tällä hetkellä näyttää jäävän hyllykköön, ainakin tämä versio.

Mä en kyllä tosiaan ymmärrä että miks, täähän on ihan LOISTAVA. :hearts:
Mahtavasti rullaileva ja tyylikäs progebiisi. Veikkaanpa et tää vois toimia tanssilattialla kun jyrä. :D Mie ainakin tykkäsin ihan kympällä. I :heart: this. :happyroll: En mä tosta soundipuolesta osaa oikein hirveesti sanoo mitää negatiivista, ei mulla ainakaan korvaan käyny mikään. Tosin mä en olekaan mikää ekspertti nois jutuis. :)
Avatar
#10 • • Lucifer Kettunen Guest
no eipä se kovin kauaa tuolla linkissä majaillut...
Avatar
#11 • • Loopy Guest

no eipä se kovin kauaa tuolla linkissä majaillut...


Jos yhtään lohduttaa, niin kyseinen biisi löytyy mun Saunaproge 3 -miksaukselta. :)