Ostettu.

10 posts, 1 page, 1,638 views

Avatar
#1 • • Edited paanos Guest
Sain eilen mummiltani hänen vanhan vinyylisoittimen ja ajattelin hankkia muutaman klassikon vinyylillä :D
Jos joku kyseisen mielellään hyväkuntoisen lätyn haluaa myydä/tietää mistä sitä voisi ostaa let me know.

Mielestäni olen aika hyvin yrittänyt sitä isoimmista levykaupoista metsästää (tosin monta kauppaa jäänyt varmaan tsekkaamatta, koska ainuttakaan vinyyliä en ole ikinä mistään ostanut). Auttakee...

EDIT:
Levy ostettu.
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
:D Loistava ostoilmoitus...

No, löytyishän toi hyllystä.
Paljonko uhraat rahaa tosta ;)
Avatar
#3 • • paanos Guest
Mun pitäis kyllä melkein postata kuva tosta laitteesta, kyseessä on Philipsin Stereo Music Center 1410 :cool:
Siinä on kanssa kasettipesä ja raadio, tosi eroottisen näköinen. Mutta ajaa hyvin asiansa mun himakuuntelukäytössä.

Mutta asiaan, mun on tosi vaikeeta tarjota tosta mitään joutumatta vielä enemmän naurunalaiseksi. En tiedä yhtään paljonko tosta kuuluisi maksaa...20-30e? Onko se kovinkin harvinainen julkaisu?

-trancevinyyliasiantuntija-

Edit: tai sit jos CM itse tietäis mistä tuota voisi saada mieluiten uutena. En tosin tiedä, että mahtaakohan herra täällä enää vierailla ja millä nickillä, itsekin tulee täällä niin aniharvoin vierailtua.
Avatar
#4 • • Juki54 Guest


Edit: tai sit jos CM itse tietäis mistä tuota voisi saada mieluiten uutena. En tosin tiedä, että mahtaakohan herra täällä enää vierailla ja millä nickillä, itsekin tulee täällä niin aniharvoin vierailtua.



Laitapa MikkiHiirelle privaa... Tosin veikkaanpa ettet tota saa enää mistään uutena. Omastanikaan en suostu luopumaan :) :excellent:
Avatar
#5 • • Timce Guest
Tuolta voi ostaa->linkki

:D :eek: omg!
Avatar
#6 • • Tapsa Guest
[ot]
Viissataako noita painettiin !?
Aika hinta, hyvä !
:)
[/ot]
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Paanos, pistä privaa jos haluat inhimillisellä summalla ton ostaa.
Tarjoa jotai mikä sun mielestä kuullostaa kohtuulliselta ;)
Omasta kappaleestani tosiaankin voisin luopua...
Avatar
#8 • • andy braun Guest
mulla löytys nimmareiden kanssa toi, paljo maksat ;) ;) only 2 kappaletta maailmass :D
Avatar
#9 • • Sting Ray Guest

mulla löytys nimmareiden kanssa toi, paljo maksat ;) ;) only 2 kappaletta maailmass :D



No kyllä niitä enemmän kuin kaksi on, koska minultakin löytyy kaksi kappaletta nimmarin kanssa, ja lisäksi löytyy vielä Espanjan julkaisu nimmarilla :excellent:
Avatar
#10 • • andy braun Guest


No kyllä niitä enemmän kuin kaksi on, koska minultakin löytyy kaksi kappaletta nimmarin kanssa, ja lisäksi löytyy vielä Espanjan julkaisu nimmarilla :excellent:


Sul on väärennöksii ;)
Tuossa todisteet ja nimmari alla :D

ily.jpg

nojoo.. :)