Perttu Lindroos - Justiinsa [deeppipascee]

8 posts, 1 page, 1,274 views

Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Kiva biisi.
Jätkältä näitä tulee kuin liukuhihnalta.
Tosin, enemmän olen aina sun noista raskaammista teknotuotoksista tykkäilly, mut nää diipimmät jututkin on ollu erinomaisia...

Itse biisiin, ettei menis pelkäksi lässyttelyksi:

+ rakenne perushyvä
+ bassolinja & basson soundi
+ haitsuilla kivaa leikkimistä
+ hypnoottinen tunnelma

- ärsyttävästi napsuva basari
- loppui vähän kuin seinään

Yleisesti tykkäsin kovasti, mutta ei kuitenkaan mikään täydellinen helmi ollut.
Näistä sun diippi/techtekeleistä ehkä parhaiten on kolahtanut "keep your distance" joka pyörii playlistillä melko tiheästi...
Avatar
#3 • • Elatek / Lauri E Guest
ei ihan parhaimpia tekeleitäs, mut tasasen hyvä tääkin.
kestää kyllä useammankin kuuntelun.

Näistä sun diippi/techtekeleistä ehkä parhaiten on kolahtanut "keep your distance" joka pyörii playlistillä melko tiheästi...


Jep! sama täällä, törkeen kova raita.
Avatar
#4 • • master bator Guest

Jätkältä näitä tulee kuin liukuhihnalta.



Tuleehan näitä väännettyä :)

Näistä sun diippi/techtekeleistä ehkä parhaiten on kolahtanut "keep your distance" joka pyörii playlistillä melko tiheästi...


Jep! sama täällä, törkeen kova raita.



No jopas nyt :) Jonkin aikaa sitten näytti siltä, että se saattais tulla vielä lätyllekin... Eipä näytä enää :sad: Ei maha mittää.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest

No jopas nyt :) Jonkin aikaa sitten näytti siltä, että se saattais tulla vielä lätyllekin... Eipä näytä enää :sad: Ei maha mittää.


:sad:
Harmi...
Olis ollu varma ostos kyllä.
Muutekin herran on kyllä vääntänyt erittäin maistuvia biisejä, milloinkas saadaan niitä kuulla 12":lla?
Avatar
#6 • • master bator Guest

Muutekin herran on kyllä vääntänyt erittäin maistuvia biisejä, milloinkas saadaan niitä kuulla 12":lla?



Rajoita nyt intoas, kyllä mä ilmoittelen heti kun tärppää :) Pitäis ensin saada jonkinlainen kokonaisuus aikaiseksi, että vois pommittaa lafkoja demolla. Tietysti sitä ennen täytyisi keksiä minne niitä lähettelisi. Tähän mennessä olen lähettänyt vaan parille lafkalle mp3-linkkejä. Palaute on ollut positiivista, mutta kummallakaan ei ole juuri nyt resursseja signata uusia projekteja. Täytyy katsella miten hommat etenee.
Avatar
#7 • • snt Guest
hyvähyvä !
Kaikinpuolin toimiva biisi.

Ja harmi kyl kun ei sitä keep your distancee julkastu...
Avatar
#8 • • pakana Guest
Kyl tähän lämpee, tuli heti hyvänhenkinen alottelufiilis :)

Bassolinja on mukavan letkee, jopa omaperänen, vaik sitä vois lähtee kehittelemään loppua kohden. Miltäköhän toi housechord-sweeppi kuulostais jos sitä vähän kastelis? Jotenkin rasittava soudi noin kuivana.

DJlle tulis hoppu miksaa seuraava sisn!