DJ Soma > Passionately Possessed (chillout 05/05)

2 posts, 1 page, 558 views

Avatar
#1 • • aquakuutti Guest
Moikka! Olen postannut tänne miksauksiani jo jonkin aikaa ja on ollut hauskaa jakaa ja saada kannustavaa palautetta. Muutama ilta sitten tunsin jälleen että on aika nauhoittaa uusi miksaus, joten valikoin muutamia uusia ja hieman vanhempia levyjäni pinoon ja aloin soittaa ilman sen kummempia suunnitteluja. Ja se oli todella hauskaa koska jotkut näistä biiseistä olivat minulle vielä aika tuntemattomia, ja olin ajoittain erittäin yllättynyt ja innoissani siitä miltä ne sitten miksauksessa kuulostivatkaan.

Minulle tämä kokonaisuus toimii hyvin aika hiljaisella äänellä kuunneltuna joko aikaisin aamulla tai ennen nukkumaanmenoa... saan siitä hienovaraisen ekstaattisen olon ja lämmöntunteen, mutta en tietenkään voi luvata sitä kaikille!

Joka tapauksessa, nauttikaa tästä ystäväni! :hearts:

Passionately Possessed

001. Shaman's Dream - Prana
002. Ishvara - Sun in Venus
003. Sophia - Sixth Chakra: Infinite Wisdom
004. Tripswitch - Deer Park
005. Niyaz - In the Shadows of Life
006. Midival Punditz - Piya
007. Sounds from the Ground - Razz
008. Androcell - Hash Bazaar
009. Solar Fields - Magic Eye (rmx)
010. The Natacha Atlas & Marc Eagleton Project - Yeranos
011. Aquila - Ramirez
012. Barbara Gogan with Hector Zazou - Breathe
(Bonus Track) Moroccan Trance Music - Yumala

Something for Your Spirit
CUE

Erikoiskiitos kaikille näille loistaville artisteille ja muusikoille, joita ilman mulla ei olis mitään soitettavaa.

Ja jos musiikki maistuu niin täältä saapi lisätietoa minusta

http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=19102

Mielelläni tulen myös soittamaan juhliinne tai festivaaleille tai mihin vain jos jotain järjestätte ja tunnette että mulla voisi olla jotain erikoista annettavaa yleisöllenne.

Yhteydenotot [email protected]
Avatar
#2 • • aquakuutti Guest
OK, muuten hyvä kokonaisuus, mutta jyrkät digitaaliset saundit Tripswitchin Deer Parkissa rikkovat tunnelman aika pahasti mun korviin... Suosittelen aloittamaan 5.biisistä (Niyaz) ja siitä eteenpäin pitäis sujua sulavasti loppuun asti... toimi ainakin kun soitin tän frendin mökilä aamuyöstä ja seuraavana päivänä... ulkomusiikkia ehdottomasti!!!

Happy on!