Jawa - Drop the Bass (trance)

4 posts, 1 page, 856 views

Avatar
#1 • • jawa Guest
Moiks! Nyt ku on takan 6kk:n kokemus takana trancen väännös päätin heittää tän tän mun uutukaisen jos joku viittis vaiks heittää biisist vähä feedbäkkii:)?

täs ois linkki http://www.mikseri.net/artistit/?id=38428
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Drop The Bass -nimestä tulee heti mieleen jotain kauheaa.. Esim 'drop the bass' -vokaali. No kuunnellaan ja katsotaan löytyykö sitä:

Alku on omituinen, ensin tulee tollainen progeiluun sopiva isku ja sen jälkeen alkaa erittäin kiksumainen biitti. Clap on kauhean metallinen, huonon kuuluinen reverbi siinä.

Jotenkin meininki puuttuu koko biisissä, haikat on simppeleitä ja perkussioita ei tunnu olevan lainkaan. Myös nuo crash-fillit (tyyliin 4 kertaa peräkkäin) on kyllä aika 90's. Ja kuiskaukset ei oo mun mielestä koskaan toiminu tranceilyissä.

Mutta mutta, jos 6kk vääntämisen jälkeen olet tän tehnyt niin kannattaa ehdottomasti jatkaa musantekoa, ei suinkaan huono ekaksi biisiksi.
Avatar
#3 • • JayFish Guest
Ihan maistuvaa ransea. Ei tämä nyt mitään uutta tarjoile saatika omaperäistä, mutta sanoitkin vasta aloittaneesi, ni tutki ihan rauhassa olemassa olevaa.

Soundi on hiukan purkkimaista, muttei tästä enää pitkämatka ole perille. Pakko yhtyy tohon Miikkan pointtiin tosta clappesta, joka varsinkin tuossa biisin alkupätkässä ottaa hiukan päähän. Yleisesti se häviääkin tonne taakse eikä siihen enää kiinnitä huomiota. Vähän menee osa syntikoista paikka pakoin ulos asteikolta.

Tästä on ehdottoman hyvä jatkaa ja kyllä sunsta vielä stara tulee jos tätä tahtia jatkat ja saat tarvittavan teknisen opin kokemuksen myötä :)
Avatar
#4 • • jawa Guest
Kiitokset hyvistä kommenteista!Katotaan mitä mun seuraava tuotos tuo.