Johnson & Kimble - Johnson's Theme (KyttäDisco)

7 posts, 1 page, 1,225 views

Avatar
#2 • • JayFish Guest
Aaaah. Kyllä tulee oikein nuoruus mieleen, kun kuuntelee noita OrchestraHittejä ja skitta liidejä. Mistä ootte vetäny noi "Ear-Candyt"? Ne kuulostaa mageelta ja toimii todella siististi. Toi "wooden-xylophone"-tyyppinen pimputus on sitten ihan parhaita mitä oon kuullu mies muistiin. Yleisestikin todella korkeatasoiset ja siistit samplet.

Teknisesti tässä on aivan loistava äänikuva. Ei oo pitkään aikaan näin hyvää tullu vastaan. Todella laaja ja syvä ilman mitään kompromissejä, prosit sinne. Mistä softasta otettu ulos?

[Voi negatoida, koska kysymyksessä on vain makuasia]
Kaks asiaa itse parantaisin: antaisin tomeille ja muutamalla Fill-Innille hiukan enemmän munaa, mut tää on ihan makuasia. Toisena antaisin alapäälle hiukan enemmän poweria, koska se tekis tästä hiukan "nykyaikaisemman".
[/Voi negatoida, koska kysymyksessä on vain makuasia]

Ihan loistava teos ja toivottavasti samaa matskua saadaan lisää.
Avatar
#3 • • DeaconX Guest

OrchestraHittejä ja skitta liidejä.... "wooden-xylophone"... Mistä ootte vetäny noi "Ear-Candyt"?



Kiitos ja kumarrus kivasta palautteesta, sen verran voitakoon paljastaa että OrchHit on Akaista, skitta Kawaista ja xylophoooni Korgilta!

Softapuolelta käytössä vain EXSMkII-sampleri (jauhaa wanhoja Akai-kittejä+muuta retrokamaa) ja ES P-syna. Ehkäpä 12" versioon saadaan mukaan pari rannalle ruikuttamaan jäänyttä sotaratsua (Juno.)

Kaks asiaa itse parantaisin: antaisin tomeille ja muutamalla Fill-Innille hiukan enemmän munaa, mut tää on ihan makuasia. Toisena antaisin alapäälle hiukan enemmän poweria, koska se tekis tästä hiukan "nykyaikaisemman".
[/Voi negatoida, koska kysymyksessä on vain makuasia]



Jep, tomit ja fillit jäi vähälle huomiolle, saattaapa olla että niitä vähän beeffataan. Tekosyynä Johnsonin hoputus. :D

Joo, lisää tulee, luvassa ainakin Kimblen rakkausteemabiisi. Coming soon... Kiitos kiitos, terv. Detective Kimble
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest
soundeista, miksauksesta, ennen kaikkea sooloista ja breikeistä megaiso käsi :hearts: ..aevan ihana takatukka meininki ja ihan perskuleen hyvää matskua aina rakennetta myöten ei voi kun ylistää. mutta.. miks kimble on saanut itkuteeman, ois niin toivonu vähän nahkahomoilua mut toisaalta.. kyl täs sitä on, tahtoo vokaalit :hearts:
Avatar
#5 • • Jussi Lius Guest
VITTU mikä biisi..!! :excellent:

..joitakin pieniä muutoksia mielestäni tarvis, mutta kun en osaa selittää niitä näillä musiikin opeilla niin jätän sen muille.

Ihan älytön.. SUOSITTELEN!! :cool:
Avatar
#6 • • aleksivirta Guest
mun makuun täs ois taas voinut olla vähän vähemmänkin hifi miksaus... ihan helmi konsepti (siitäkin huolimatta että kasariretroilua on kuultu ihan sikana viime aikoina) mutta noin timmiks viilattu saundimaailma ei tässä tapauksessa oo ihan se juttu mitä oisin kaivannut :) mutta makuasioita kuten abt kaikki muukin.
Avatar
#7 • • Droisntns Guest
Sopii kyllä Johnsonin teemaksi tämä biisi. Kiva 80's fiilis tulee. Nyt vaan pinkki kauluspaita päälle ja purkkarit jalkaan ja baanalle tämän tahtiin. :)