bad loop - luo e.p (chillout, idm)

11 posts, 1 page, 1,471 views

Avatar
#1 • • Petteri Karjalainen Guest
tässä on nyt vuosi tökitty sekkaria kaikessa hiljaisuudessa, ja nyt one.dot9.ca julkaisi 6 valittua biisiä sivuillaan osoitteessa http://one.dot9.ca/2/releases.php?id=022 . biisit on kaikki suht "pehmeitä" elektroniikka viisuja ängetty täyteen melodiaa ja yksityiskohtia.
olisi kiva tietää miten tämmönen uppoaa täällä :)

luo.jpg
Avatar
#2 • • JayFish Guest
Hyvältä kuullostaa ja hyvin uppoaa. Viimeinen biisi just menossa ja kyllä nää kestää kuuntelemista. Ladullisestikin ihan loistavaa jälkeä. Propsit sinne.

Hienot levynkannet! Pakko donaa nekin, pistää levy palaan, ronttaa kannet ja viedä levy oikein autoon soimaan kun ejelen himaan tänään.
Avatar
#3 • • paanos Guest
Oho, törkeen hyvältä ja laadukkaalta kuulostaa. Alan expertit kommentoikoot yksityiskohtaisemmin.
Avatar
#4 • • aleksivirta Guest
joutuu ehdottomasti kuuntelee!
Avatar
#5 • • aleksivirta Guest
jes, tuli kuunneltua.

hyvä saundi ja hyvä meininki kauttaaltaan... paikoitellen tosin jo vähän liiankinkin pehmee ja harmoninen saundimaailma mun makuuni. selkeitä brothomstates-vaikutteita kyllä kuultavissa jäbän oman saundin lisäks imo :)

42 pistettä!
Avatar
#6 • • Petteri Karjalainen Guest
otsa lattiassa kiitän ja kumartelen kaikille.

aleksivirta, kieltämättä olen kuunellut suht paljon bstatessia + muita alaa edustavia artisteja viimeaikoina.. ehkä liikaakin.. että toi soundi ei ole niin orgaaninen mitä joskus on ollut mutta ite en osaa sanoa että onko niin selkeitä vaikutteita niistä.. ehkä rytmiosat jossain mielessä.. oon vaan duunannu sitä miltä tuntuu.. tietysti olen tunnetusti huonoin ihminen sanomaan mitään omasta musiikistani. :D .. kiitos 42:sta pisteestä. odottelen innolla milloin sedältä itseltään tulee sitä qmint hottii ;)
Avatar
#7 • • aleksivirta Guest
nyt kyl itseasias harmittaa etten päässy teiän keikalle sinne smökkiin, tämmönen meininki ois toiminut siinä ympäristössä varmaan ihan loistavasti :)

eiköhän toi "oon vaan duunannu sitä miltä tuntuu" oo se oikea ja rehellinen tapa tehä musaa. peukut pystyyn joka tapaukses.
Avatar
#8 • • master bator Guest
Loistavaa tavaraa kyllä :heart:
Avatar
#9 • • RA Guest
Nonnih, vihdoinkin! ;)

Parempaa ajankohtaa ei ois tän julkasulle voinu olla nyt kun tuo kevätaurinkokin alkaa pilkahdella. Plätyllinen kesähittejä.

Olihan sinne muutama pikku elementti vielä tullu lisääkin.. :)

Aletaax olee?
Avatar
#10 • • Petteri Karjalainen Guest


Hienot levynkannet! Pakko donaa nekin, pistää levy palaan, ronttaa kannet ja viedä levy oikein autoon soimaan kun ejelen himaan tänään.



kiitos. disainerimiekkonen duunasi nuo todella pienellä varoitusajalla.. siitä iso käsi hymille. mailiboxi tulvii vaatimuksia tehdä tuosta jonkinnäköinen wallpaperi :excellent:


Parempaa ajankohtaa ei ois tän julkasulle voinu olla nyt kun tuo kevätaurinkokin alkaa pilkahdella. Plätyllinen kesähittejä.

Olihan sinne muutama pikku elementti vielä tullu lisääkin.. :)

Aletaax olee?



no aika hilpeitä nuo on ja kai noita voisi sanoa kesäisiksi viisuiksi..kiitokset
ja tietenkin alan olee .. heti kun saan kengät pois jalasta.
Avatar
#11 • • onnela Guest
Ohos, oon ihan sanaton.

Brothomstates-vaikutteet on kuultavissa, mutta ei häiritse.
Putoo ihan kympillä.

Ei pysty järkevään ajatteluun nyt, mutta loistavaa tavaraa ja
ilman muuta menee tän hetken hittilistalle.

*Megaprops* !!