Miikka & Jussi - Spring 2005 promo mix

3 posts, 1 page, 746 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest
Miikka & Jussi promomiksaus keväälle 2005.

Tehty alunperin "High Definition Dance Music" -ohjelmalle DI.FM:lle.

1. Orkidea - Requiem + Manson accapella [CD-R]
2. Kemopetrol - Child is my name (JussiS remix) [CD-R]
3. Kyamoto - Stealth (Miikka & Jussi remix) [ATCR]
4. Miikka - End of days [CD-R]
5. Miikka & Jussi - Reginella [Five AM]
6. Sasha vs Underworld - Xpanding girl (Orkidea remix) [CD-R]
7. Syna - Do you feel (JussiS remix) [CD-R]
8. Miikka - Sircceli [Five AM]
9. Miikka & Jussi - Essence [Five AM]

Miikka & Jussi - Spring 2005
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Kannattaa kuunnella, etenkin jos haluaa tsekata uusia biisejä :happyroll:
Avatar
#3 • • poet Guest
Hyvä aloitus! Itse Tapsakin tais taannoin aloittaa settinsä alkuperäisellä Requiem for a dreamilla ja noi lisämonologit sopii hyvin biisin synkkään tunnelmaan. Kontrasti seuraavaan raikkaampaan biisiin on tosin syvä, mutta täytyypä myöntää, että todella hyvän kuuloisen remixin olet vääntänyt Kemopetrolin Child is my name:sta. Kyomoton stealth ei tuonu mitään erikoista paletille mut sen jälkeinen End Of days nostaa fiiliksiä aivan pommina. Toivottavasti päätyy vinyylille asti! Reginellaa olen kuunnellut itse aika runsaasti, mutta tähän settiin se sopii kyl paremmin ku hyvin. Xpanding girl on hemmetin loistava raita. Sen alkuperäisiä soundeja en nyt muista mutta ainakin tää Orkidean remix on todella nostattava ja pitää sisällään vanhoja toimivia sampleja. Seuraava vaihto Synan Do you feel:iin tulee muuten tosi tiiviisti ja siististi! Pitää hyvin fiiliksen yllä. Itse biisikin toimii! Diggaan yleensäkin, kun vaihtoa ei liruteta vikaan minsaan asti, vaan pistetään "uutta suoleen" heti viimeisestä breikistä. Sircceli on aika toimivaa techimpää matskua ja sopiikin Essencen kanssa keskenään yhteen kuin Smith & Wesson. Näin powerpitoinen lopetus pistää kyl tennarin naputtaa!
kokonaisuutena hyvä rakenne tunnin settiin. Ja tekniikasta tuskin tarvitsee edes mainita. :excellent:

4 5 6 7 8 10