adaro - latino rave

3 posts, 1 page, 680 views

Avatar
#1 • • adaro83 Guest
Jees täs ois yks tällänen ihme häröily biisi... aika jumitus biisi eikä mikään erityisen melodinen vois sanoa et tällänen perus sensation menoa... kuunelkaa ja laittakaa ihmees jotain kommenttia. Tää on sit tosiaan vain 2 päivän aikaansaanos ja ajattelin kyl viel hio tai muuttaa viel jatkossa tota biisua.

http://www.trancemikser.net/upload/adaro_-_latino_rave.mp3

huom: jos ei lähe lataa suoraa linkist ni sit oikeet nappii ja tallenna nimellä... sen pitäs auttaa...
Avatar
#2 • • JayFish Guest
Hetkonen, onks nää soundit vedetty jostain sämplelevystä? Nyt on meinaan sellanen kutina tossa ryppyreiän ympärillä, et samoja elementtejä olen kuullut joltain sämplesämpylältä.

Teknisesti tää kuulostaa yllättävänkin hyvältä. Progressiota ei vaan kauheesti ole, mutta onneks kokoajan jotain pientä tarjoillaan. Tässä on vaan sellanen maku, nyt ton mun edellisen väittämän jälkeen, että taustojen päälle on vaan "tuntumalla" läiskitty erilaisia stabeja ja soundeja, jotka eivät välttämättä paikkaansa lunasta.

Lyhymmäksi ja soitanta kuntoon, soundit ihan hyvät, ja tää nousee uudelle tasolle. Hyvä meisinki tässä kyllä on.
Avatar
#3 • • adaro83 Guest

Hetkonen, onks nää soundit vedetty jostain sämplelevystä? Nyt on meinaan sellanen kutina tossa ryppyreiän ympärillä, et samoja elementtejä olen kuullut joltain sämplesämpylältä.

Teknisesti tää kuulostaa yllättävänkin hyvältä. Progressiota ei vaan kauheesti ole, mutta onneks kokoajan jotain pientä tarjoillaan. Tässä on vaan sellanen maku, nyt ton mun edellisen väittämän jälkeen, että taustojen päälle on vaan "tuntumalla" läiskitty erilaisia stabeja ja soundeja, jotka eivät välttämättä paikkaansa lunasta.

Lyhymmäksi ja soitanta kuntoon, soundit ihan hyvät, ja tää nousee uudelle tasolle. Hyvä meisinki tässä kyllä on.



Pari looppia oon vetäny siihe mut nekin olen vähä muuttanu... mitää muuta en o käyttäny... tietty soundeihi pitää käyttää plugareita jos haluaa ees jotain soundia saada aikaseks =)