huoraamista ei tule hävetä. se on välillä välttämätön paha että homma saadaan toimimaan/edes näyttämään hyvältä. kompromissiensa takana pitää myös oppia seisomaan selkä suorana, eihän siel kopissa muitakaan aina oo. mitään valintoja ei pyydetä anteeks.
Jos ton sun edustaman tien on valinnut, niin ilman muuta kompromissien kanssa on hyvä oppia elämään, tuskin kukaan on asiasta eri mieltä tai epätietoinen, päinvastoin. Itse nyt en vaan halua sellaista, joten jätän kompromissit teille.
Kyse ei, ainakaan omalla kohdallani, ole ollenkaan häpeämisestä tai muusta vastaavasta. Kyse on tasan tarkkaan siitä, että haluan nauttia dj-keikoistani mahdollisimman paljon. Mulle siihen EI KUULU esim. omasta musiikkimausta poikkeaminen. Tästä huolimatta, siihen ILMAN MUUTA KUULUU, VIELÄPÄ OLENNAISENA OSANA yleisen tunnelman aistiminen, ja sen ylläpitäminen tai ohjaaminen haluamaani suuntaan.
sä voit soittaa jossain UG-luolassa ja meininki voi olla valurautainen, mut ainakin mulle menestyneet DJ:t on sellaisia jotka tulevat toimeen muuallakin. ihan sama mihin sä joudut, ne bileet on jonkun pidettävä. itsekkäästi ajateltuna mielummin minä kuin joku muu, että jengi muistais mut.
Jebs, ja juuri tässä vaiheessa tullaan siihen, että esim. mun ja sun edustamien dj-mallien "menestymis" -kriteerit ovat erilaiset, mikä on tietty ihan ok.
Ja sitten ihan topikkiin vastaten:
"Making demands in Europe, and or anywhere, including myself, I demand honesty, integrity, and that there be a meaningful situation for music and dance to happen."
Tuossa imo muutamia fiksuja lähtökohtia. Jotta pointit avautuisivat, lienee tarpeen tuntea miehen ajatuksia laajemminkin, mikä on myös imo fiksu, ellei jopa essentiaali lähtökohta dj- ja klubitoiminnan kehittämiselle.
:)