WoW

35 posts, 2 pages, 5,796 views

Avatar
#21 • • Hempp@ Guest
Tänään aloitin sitten wowin.
Päätin kokeilla pappismiestä miltä pyhällä miehellä pelaaminen tuntuisi.
Lvl10 paukahti äskettäin.

Aika addiktiivinen peli, mitä nyt alkaa *tuttamaan kun pyhä mieheni nimeltä Lemartes tuppaa kuolemaan vähän turhan helposti...

Goldshiren viereen on puuhattu jokin ihmeen Darkmoon Faire, loistopaikka.
Halpaa viinaa :D
Jännää miten ruutu muuttuu suttuiseksi kun pelihahmo on kiskonut 5 tynnyriä Pinot Noiria ja höpisee kännisesti (automaattishesti lishää ylimääräishiä h-kirjaimia ja ...hic! hikottelee välillä).

Niin, ja Sunstrider-nimisellä serverillä olen.
Avatar
#22 • • Hasse G Guest
Mua ärsyttää tän pelin nimi ihan suunnattomasti, tai lähinnä se miten se lyhennetään (WOW). Tämä siksi, että aina kun näen sen jossain (nykyään kaikkialla inttar webissä), aivojeni synapsit muodostavat nopeasti niihin jo valmiiksi tallennetun yhteyden, ja ehdin innostua suunnattomasti ("Way Out West!"), vain lopulta pettyäkseni huomattuani lyhenteen todellisen alkuperän.

Miksei se voisi olla vaikkapa: Massive World of Multiplayer Warcraft? :right:
Avatar
#23 • • Hempp@ Guest
Vieläkö joku hurja tätä peliä mättää?
Itse *ttuunnuin priestiin lvl20 tienoilla ja otin paladinin.

Nyt lvl60 ollut joulusta lähtien, kansainvälisessä killassa piestään ZG / AQ20 / MC...

Tänään saatiin kolmen viikon yrityksen jälkeen ekan kerran Ragnaros pieksettyä, olo on vapautunut.

Ihan hyvin killalta mikä kahdessa viikossa ensimmäisen MC reissun jälkeen oli mennyt jo Majordomolle asti, eikä porukalla ollut aiempaa kokemusta ensimmäisen pomon jälkeen odottavista jutuista.
Avatar
#24 • • Lachesis Guest
Tää on aivan saatanan koukuttava peli. En suosittele kenellekkään, jolle vapaa-ajalla on merkitystä.
Tein kaverilla kokeilumielessä taureenishamanin... ja pelasin sen lvl 10:lle. Kokeilumielessä :hah:

En hanki tätä ikinä himaan. Siinä menis ihmissuhteet ja kaikki muukin...
Avatar
#26 • • sauce Guest
Argent Dawnilla olis maagi60 ja nyt aloittanut pelaileen druidilla, joka vaikuttaa vallan monipuoliselta ja kiinnostavalta ainakin näin 20. tasolla. Mitenkäs, onko jollain hajua koska mahdollinen lisäosa olis tulossa? Jostain luin, että lokakuussa mutta ei kai nyt sentään :scared: ?
Avatar
#27 • • JussiS Guest

Mua ärsyttää tän pelin nimi ihan suunnattomasti, tai lähinnä se miten se lyhennetään (WOW). Tämä siksi, että aina kun näen sen jossain (nykyään kaikkialla inttar webissä), aivojeni synapsit muodostavat nopeasti niihin jo valmiiksi tallennetun yhteyden, ja ehdin innostua suunnattomasti ("Way Out West!"), vain lopulta pettyäkseni huomattuani lyhenteen todellisen alkuperän.

Miksei se voisi olla vaikkapa: Massive World of Multiplayer Warcraft? :right:


+1
Avatar
#28 • • hiski Guest

Argent Dawnilla olis maagi60 ja nyt aloittanut pelaileen druidilla, joka vaikuttaa vallan monipuoliselta ja kiinnostavalta ainakin näin 20. tasolla.


Mulla nyt ud priest 60 ravencrestillä ja ud rokuli 60 korgallilla. Yks lvl30 druidiki löytyy ja on tosiaan kiva ja monipuolinen classi, mutta tuskin jaksan jatkaa sitä ja keskityn tohon priestiin - imo makein classi ja alkaa ole itemitki jo edes semihyvät sillä. Varmaan tylsästi rollaan bloodelfin kokeeks, kun crusader ilmestyy.

Mitenkäs, onko jollain hajua koska mahdollinen lisäosa olis tulossa? Jostain luin, että lokakuussa mutta ei kai nyt sentään :scared: ?


Tuskin lokakuussa kyllä vielä, koska sitä ennen tulee vielä 1.12 patch, jossa rokuleiden riivämppäys, ulkomaailma bg:t (ei instassa) ja serverwide bg:t ja muutenkin ton pvp:n uudistus; veikkaan että beetoineen kaikkineen 1.12 menee syystalveen ja joulumarkkinoille crusaderlevy vasta - jos sillonkaan vielä.

Säilyy kyllä mielenkiinto ton lsiälevyn kontentiinki, jos ne tosiaan saa ton pvp:n tyydyttävästi uudistettua. Alkaa vähitellen jatkuva grindaaminen ja varustelu kyllästyttää ;)
Avatar
#29 • • Hempp@ Guest
Tämäkin ketju on vielä elossa?
No pitääpä lisätä että tänään matsasimme killan kanssa taas Onyxiaa (hohhoijaa) sekä putsasimme Molten Coren (tuplahohhoijaa) tässä illan aikana.

Onyxia luovutti paladiinilleni Judgement Crownin ja Ragnaros Judgement Legplates. :eek:

Zul'Gurub-enchantin ehdin repäistä kypärään,vielä housuihin pitäisi...
Kamat:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1300252

Vielä löytyy sinistä le pascéa äijältä, lawbringer shoulderit olen missannut jo kahdeksan kertaa tässä viiden kuukauden aikana, taidan olla kirottu.
Parempi sormus pitäisi saada sekä toinen trinketti ja vielä parempi kaulakorukin. ööhh...
Avatar
#30 • • Hempp@ Guest
Nyt on tullut samalla äijällä pelailtua yli vuoden.
Paladin, tuo pyhä mies 10k armorpisteillä.

Pelistä on nyt koluttu:
Zul'Gurub (ZG)
Molten Core (MC)
The Ruins Of Ahn'Qiraj (AQ20)
Blackwing Lair (BWL)
Temple Of Ahn Qiraj (ollaan Frankiessä eli Fankriss,mikälie 4. pomo).

Ja vielä olisi jäljellä C'Thun sekä Naxxramas kokematta, parit faction reput tappiin asti keräämättä ja tier2 sekä 3 täydentämättä.

Ja kuka sanoo ettei lvl60 jälkeen ole mitään?

Vielä kun Burning Crusade ilmestyy niin miltei samanlainen kilpavarustelu alkaa alusta.
Avatar
#31 • • Superflyer Guest
Jep elikäs n. 6kk tullu pelailtua suht aktiivisesti. Eka hahmo jonka levelasin 60:ksi oli UD Mage jolla raidasinki ZG/MC aika paljon kunnes kyllästyin killassa oleviin ongelmiin ja otin hieman vapaa aikaa. Tehtiin kaverin kanssa lvl 29 female UD priestit jolla nyt WSG repu lähentelee revered tasoa: http://ctprofiles.net/3736376

Kokeilin myös huntteria, mutta jotenkin vaikuttaa aika aivottomalta classilta ja alliancen tonttuihin en koske :-/
realmina toimii Mazrigos
Avatar
#32 • • sauce Guest
Oho, kova sälli. Mä olen haahuillu parillakin altilla, maini eli mage 60 tosin nyt ruvennut kolppaamaan aktiivisemmin instansseja ja PvP:täkin. On jopa hakemus vetämässä yhteen raidikommuuniin, mutta saas nähä, ei tahdo aika riittää että vois sitoutua niiden tiukkoihin sääntöihin.
Avatar
#33 • • Uinajainen Guest
Katoin tota touhua 3-4h kun kaveri telotti noobeja, tosi hauskaa! Ei, vaikutti harvinaisen typerältä peliltä.
Avatar
#35 • • Funkatronik Guest
Jos käyttäisin t-paitoja niin painattaisin paidan missä lukee Make love, not warcraft. Nörtit tosin saattaisivat suuttua ja lyödä minua kumimiekoillaan.