Robert Miles - Children (Jay Fish Remix)

4 posts, 1 page, 801 views

Avatar
#1 • • Edited JayFish Guest
Ja homma jatkuu. Nyt julkaisussa vuonna 2001 kesällä tehty remix.

Raita koostuu omaan tyyliini taas monen genren elementeistä. Biisi on kokonaan uudelleen soitettu, joten mitään samplausta ei ole alkuperäisestä biisistä. Olisikohan tribaalinen DnB trancemausteilla sopiva kuvaus. You tell me...

Tämä raita siitä kummallinen, että teknisesti sen ääni maailma on kaikkine percussioneen, bongoineen, bassoinen ja rytmeineen todella raskas. Tätä tuli säädettyä varmaan puolivuotta kaikkinensa Samoin jokaisen soundin löytyminen vaati pitkän prosessin, jotta raita kuulostaa siltä miltä se nyt kuulostaa. Tänäänkin kun sen kuuntelin olin yhtä tyytyväinen kuin silloin kun sen masteroin.

Kuunnelkaa ja toivottavasti nautitte kuulemastanne. Tämmöisenä en ainakaan minä ole alkuperäistä biisiä kuullut.

(Save as and rename...)
Robert Miles - Children (Jay Fish Remix)
Avatar
#2 • • jUSSi Guest
Liikaa toistoa, eli liian pitkä. Tuotannollisesti ok. Children tosin oli puhkisoitettu jo ennenkuin se Platipus:lta signattiin...
Avatar
#3 • • master bator Guest
Hohhoijaa :sleepy: Onpa tylsä... Perkussiot on ehkä huonoimmat mitä oon vähään aikaan kuullut. Muutenkin tosi köyhät soundit tässä ja biisi ei lähde kunnolla käyntiin missään vaiheessa. Ja kuten sanottu, Children on muutenkin ihan puhkisoitettu jo ajat sitten. Ei putoo, ei sitten millään.
Avatar
#4 • • JayFish Guest
Ei muuta kuin kiitoksia (vähäisistä) kommenteista. Hyvin otettiin tämä vanha remix vastaan Suomessa, vaikka raita onkin puhkisoitettu jo ajat sitten. Suurimman shokin kokivat Britit ja Jenkit, jotka eivät uskoneet, ko. biisi taipuu breaksiin näinkin hyvin. Arppi-piano-yhdistelmä oli yks tekijä, joka nostettiin useasti esille.

Näin se homma etenee ja uuttaa raitaa taas tulossa. Seuraavaksi kaiketi DnB raita 'Surya - The Silence (Jay Fish vs. Benedix Remix)', jota ei vielä voi julkistaa, koska se otti osaa Belgialaiseen DnB kompoon. Kun kisa on ohi, niin pistetään raita jakoon. Stay tuned!