Nindento DS

333 posts, 17 pages, 58,686 views

Avatar
#141 • • Funkatronik Guest

kiinnostaisko stadin liepeillä asuvia mario kartin omistajia muuten kokoontua jossain vaiheessa esim. johonkin kuppilaan pientä turnausta varten?

ois mukava tietää kuinka hyvin tuo 8 pelaajan moninpeli käytännössä toimii.

nyt joulukuussa ei o itellä aikaa mutta ehkä vuodenvaihteen jälkeen...?



Mukana ollaan, kunhan nyt saadaan MK kotiin ensin.
Avatar
#142 • • diskreet Guest
mites mesta... mbar vois toimii?
Avatar
#143 • • Samus Aran Guest
Åbon takahuone vois olla lepposampi paikka, mut mulle nyt käy melkein mikä vaan muukin, eli otetaan vaikka sit pieni äänestys lähempänä miittiä..
Avatar
#144 • • e-cho Guest
Vaude tääl on tämmönenki. Meitsi vois kyl olla kans mukana, vaikka MK:ta ei löydykään (eli en pääse treenaan eli oon jumbo :()
Avatar
#145 • • Funkatronik Guest

Vaude tääl on tämmönenki. Meitsi vois kyl olla kans mukana, vaikka MK:ta ei löydykään (eli en pääse treenaan eli oon jumbo :()



Kannattanee hankkia peli siihen mennessä, langaton peli toimii toki vain yhdelläkin kortilla mutta jos kaikilla pelaajilla on kortti on moninpelissä käytössä huomattavasti enemmän ratoja ja kuskiakin voi vaihtaa.
Avatar
#146 • • Uinajainen Guest
Tuli pyhinä pelailtua Castlevania DoS läpi ja Mario Kart:ia useampi tunti. Paras MK tähän mennessä. Enemmän keskitytty rallin hurmioon ja mm. drafting (edellä ajavan ilmavirran imu) lisätty mukaan. Radat on omasta mielestä hieman vaikeampia kuin MK:DD:ssä mikä on hyvä homma. Täytynee katsastaa pääsisiköhän sitä paikalle jahka tuo kokoontuminen toteutuu, ois mahdollisesti 3 henkeä tulossa lisää. Kaippa siinä vois samalla testailla tuota Bombermania kun yhdellä kortilla toimii.

Pitäkästä aikaa tullut pelattua niin paljon että käsiin sattuu.
Avatar
#147 • • diskreet Guest

Kannattanee hankkia peli siihen mennessä, langaton peli toimii toki vain yhdelläkin kortilla mutta jos kaikilla pelaajilla on kortti on moninpelissä käytössä huomattavasti enemmän ratoja ja kuskiakin voi vaihtaa.



tjaa, mun mielestä kyllä niin kartilliset kuin kartittomat on ihan yhtä tervetulleita eli henk.koht oon kyl valmis pelaamaan ihan downloadplayllä :) en tunne ite ainakaan kauheesti ihmisiä joilla on ko. peli mut sitä enemmän ds:llisiä.

asiasta kolmanteen, miten ois pieni turnee sunnuntaiHYTKYssä 8.1?
Avatar
#148 • • vartio Guest
sanokaa aika ja paikka niin tulen
Avatar
#149 • • diskreet Guest
hmm noi sunnuntaihytkyt on ollu kai yleensä 18-00, tuskin tääkään on poikkeus. ite aattelin hengaa tuol varmaan about koko illan :)

edit:

niin. mbarissa siis!
Avatar
#150 • • diskreet Guest
tsäh! otan kartin lisäks mukaan viel polariumin jos joku haluu haastaa :)
Avatar
#151 • • Paarma Guest
Oli äsken ns. out of body experience Zoo Keeperin kanssa. Kynä viuhu poimien ketjua toisen perään käytännössä tauotta, tulos:

5775820.

Siinä rupee olee meikäläisen haamutulos, parempaan ei oikeestaan ole tarvetta (no jos se kuus miltsii sais kuitenkin rikottuu;)
Avatar
#152 • • vartio Guest
mennäänkös ensi sunnuntaina pelaamaan mario karttia ja muita pelejä keskitetysti baariiin? miten olisi vaikka se Åbo? mbar on liian meluisa.
Avatar
#153 • • salaisinko Guest
heh, broidi sai moisen joululahjaksi ja olen tässä huomannut pelanneeni sitä enemmän kuin hän, joten melko koukuttavaa ;)
Avatar
#154 • • Samus Aran Guest
Juu, Åbo käy ainakin mulle hyvin ja sunnuntai myös (ainakin näillä näkymin). Kuinkas moni paikalle aikovista omistaa MK:n? MK:n lisäks voisin ottaa mukaan ainakin Meteoksen..
Avatar
#155 • • Funkatronik Guest

mennäänkös ensi sunnuntaina pelaamaan mario karttia ja muita pelejä keskitetysti baariiin? miten olisi vaikka se Åbo? mbar on liian meluisa.



Paikalla ollaan, tosin MK:ta ei vieläkään löydy joten rajoitetuilla ratamäärillä mennään.

Aika?
Avatar
#156 • • vartio Guest
Åbo ja vaikka siitä klo 19 eteenpäin. itse ainakin saavun tohon aikaan.

muistakaa ladata akut ettei tule ylläripylläreitä.

otan mukaan MK + ZK, dogsit jätän kotosalle.
Avatar
#157 • • Funkatronik Guest

Åbo ja vaikka siitä klo 19 eteenpäin. itse ainakin saavun tohon aikaan.



Minulle kävisi paremmin jokin vähän aikaisempi ajankohta, pitäisi olla klo. 6:00 jo töissä...
Avatar
#158 • • Samus Aran Guest
Moneltakohan Åbo aukeaa?

Ite nappaan mukaan MK:n ja Meteoksen. 17-19 alotukset sopii meikäläiselle varsin hyvin...
Avatar
#159 • • diskreet Guest
helloes

meitsi joutuu passaamaan tän viisaudenhammasoperaation jälkitaudin takia... mutta hyvät pelailut teille :)
Avatar
#160 • • Funkatronik Guest
What happened? Rallissa oli mukana vain minä sekä herra ja rouva Samus Aran?