Perttu Lindroos - Don't Look Down + bonusraita

12 posts, 1 page, 1,516 views

Avatar
#2 • • yuha Guest
Kyllähän tässä sitä detroit-fiilistä oli. Hyvää menoa ja varsin valmiin kuuloinen biisi. Mua enkä vähän häiritsi toi 3:30 alkava joka biitille tuleva ride cymbal, muuten ei valittamista.
Avatar
#3 • • mad'ison Guest
Yep. Tää oli hyvä, toimii. :excellent:
Avatar
#4 • • Jukka I Guest
Ride tosiaan liian aggressiivinen / liian pinnassa, muuten todella hienon kuuloista ja tyylikästä menoa.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Hyvää shittiä!
Rokkaa kympin arvoisesti :hearts:

Yhdyn kyllä tohon muiden kommentointiin ton riden kanssa.
Aivan liian kovalla.
Ja sävyltään vielä snadisti liika kova/kylmä.
Avatar
#6 • • J-P Guest
juma!

jätkällä saundi ja ideat vaan paranee!
hyvähyvä!! suomen ur ;)

edit: toi 3minuutin kohdalla tuleva yksinkertainen liidi ei mulle toiminut, mutta makuasioita.
Avatar
#7 • • rewind Guest
On se hiano.
Avatar
#8 • • snt Guest
Kuulostaa kyllä prkleen hyvältä. Saundit on kohdallaan ja kaikin puolin hienoo tavaraa. Bassline on ehkä hienoin.
Tää tulis varmasti ostettua myös vinykaupasta jos sattuis vastaan.


Edit: Kappas, tähän olikin aluks tullu väärän biisin kommentit. :P
Korjattu
Avatar
#9 • • burdock Guest
jepapepa :) kyllä tänkin soittaisin jos saisin laadullisesti paremman version koneelleni ;) (vinkkivinkki).

alun hihatit kuulosti muuhun matskuun verrattuna laahaavan, mut kun muu perkka tuli mukaan alkoi sekin toimaa. ei tuo ride minua häirinnyt... voi tosin johtua siitäkin etten hirveen laatuvehkeillä kuunnellut.
Avatar
#10 • • master bator Guest
Jepujee. Minä puolestani ajattelin, että se ride jäi hieman liian hiljaiseksi :D No hyvä että en laittanut ainakaan enempää volaa. Voisin laittaa myös parempilaatuisen ämpärin linjoille, kunhan pääsen kotiin.

Muchos gracias grande burritos! :)
Avatar
#11 • • master bator Guest
Nyt olis parempilaatuinen versio + bonusraita tarjolla.
Avatar
#12 • • jorkki Guest
Aivan loistavia raitoja molemmat :hearts:
Ite tykkäsin melkein enemmän crooksista, tosin en kyllä keksi mitään pahaa sanottavaa kummastakaan raidasta :roll: