Hexe - Tech-no.4 (Tribal House & Techno)

31 posts, 2 pages, 3,325 views

Avatar
#21 • • snt Guest
Musiikki:

Mun makuun kans vähän liian perus "Varela-Sims-Beyer-bongo-pumppausta", joka ei kyllä putoo
nykyään enää kuuntelutarkotukseen juuri ollenkaan. Nopeet vaihdot vähän pelasti tilannetta, mutta
välillä tuli kyllä kelailtavia kohtia. Bileissä tällanen vois kyl toimia erittäinkin hienosti, ainakin
paremmin.

Tekniikka:

Tekniikassa ei oo pienintäkään nillittämisen aihetta, kaikki toimii ku rasvattu. Etenkin jos oot jollain
ei-niin-hyvillä soittimilla tän kasannu ni on kyllä hatun noston paikka. Raaputukset on oikeissa
paikoissa ja skillzzillä.


Biisilista on pitkä ku nälkävuosi, joten kyllä siä joukossa iskeviäkin raitoja on :)

16.Mhonolink - Further Funkschunz 2
28.Adam Beyer & Henrik B - Perfect Match

Jatka samaan tahtiin :)
Avatar
#22 • • Left Guest
Another strong performance from Hexe, great mix work, keep the flow in the mix, love your work, grtz Left :)
Avatar
#23 • • mike mortal Guest
vitun kova kyl! taidokasta soittoa ainakin. kolmannella neljänneksellä tosiaan vähän puuduttavia raitoja, mutta vika neljännes oli tykitystä =). teknisesti erittäin mageita juttuja ja homma pysy kasassa. imo todellakin sopii nopeat vaihdot tähän.
Avatar
#24 • • Tapsa Guest
Tää miksaus kyllä rokotirokkaa !

Alun kuumat toimii kybällä, mut sit ~20 min paikkeilla
rupes jäbä iskeen meikän mielestä liian tylsiä biisejä.
Onneks loppu on taas *peukkupystyssä.gif* meininkiä !

I strongly recommend this mix for everybody
who likes this kind of sound ! ! !


ps. Promoottorin puolesta ainoa huono asia Hexen buukkaamiselle on
-> Jos buukkaat tän jäbän soittamaan hivenenkin pidemmänkin setin,
niin luultavasti joudut hommaamaan jonkun kantamaan suuria kasoja vinyyliä (levyt meinaan vaihtuu kun naulat Rautiassa !)


Bigup !
Avatar
#25 • • Hexe Guest
Jes, kiitoksia taas palautteista!


liian perus "Varela-Sims-Beyer-bongo-pumppausta"--
välillä tuli kyllä kelailtavia kohtia.


Nonii, ens kerralla paremmin


~20 min paikkeilla
rupes jäbä iskeen meikän mielestä liian tylsiä biisejä.


Otinkin tarkotuksella siihen paikkaan pari hieman yksinkertasempaa biisiä, se katos korostaa tota Jan Kesslerin tykkibassolinjaa mikä lähtee siin n.27 min. kohdalla.
Ja kyl mä ite pidän kaikista biiseistä mitkä täs setis on, et en mä huonoa laittais, tasapainoa varten vaan vähän yksinkertasempia ne pari.


ps. Promoottorin puolesta ainoa huono asia Hexen buukkaamiselle on
-> Jos buukkaat tän jäbän soittamaan hivenenkin pidemmänkin setin,
niin luultavasti joudut hommaamaan jonkun kantamaan suuria kasoja vinyyliä


Hah! Tapi-Å, du är så humoristisk :happyroll:
Avatar
#26 • • happosepi Guest
Kyllä täälläkin huomio kiinnityi ensimmäisenä tuohon levyjen käsittelyyn, työskentely kuulostaa melkeinpä konemaisen tarkalta.

"Hurjimpina polkkavuosina" tällainen tekno iskenyt muhun ei sitten ollenkaan, mutta nyt täytyy myöntää että tätä kuuntelee huomattavasti mieluummin kuin uusia polkkamiksauksia. Alun biisit ovat hieman liian lätkytystä omaan makuuni, mutta lopussa tulee sellaista ajoa että nam!

Kertoisitko mitä oikein teet tuossa Perfect Matchin sisääntuonnissa? Kuulostaa joko helvetin taitavalta kikalta, tai sitten kusevalta vaihdolta :)

Kova setti kaikenkaikkiaan, tällä kertaa ei heilu delete-nappi ihan heti.
Avatar
#27 • • Hexe Guest

mitä oikein teet tuossa Perfect Matchin sisääntuonnissa? Kuulostaa joko helvetin taitavalta kikalta, tai sitten kusevalta vaihdolta...



Hah! Tarttee laittaa videonauha ens kerralla...
Sellasta kikkameininkiä siin on, 1/2 biittiä, takaperin pyörityst, eq-kikkaa ja sillee
Do not copy :D
Kiitti palautteesta!
Avatar
#28 • • benn Guest
Tämäkin tuli joskus kuunneltua.
Alun länkytykset ei näin kotona ainakaan toiminu ja harva raita muutenkaan erottu loistokkuudellaan. Kuitenkin semmosta perushyvää kamaa jota varsinkin Hexen taidokkaalla miksaamisella jaksaa kuunnella ja bileissä toimis ehdottomasti. Skillssejä kun tuntuu löytyvän niin seuraavaks kolmen levarin tribaalisetti?
Avatar
#29 • • Juki54 Guest

Skillssejä kun tuntuu löytyvän niin seuraavaks kolmen levarin tribaalisetti?



Mä toivoisin neljän levarin napolisettiä. Onnaisko Pulu? ;)
Avatar
#30 • • Hexe Guest

seuraavaks kolmen levarin tribaalisetti?


Toinoi.... Kyl mul varmaan tollanen kolmas levari tulee kesän aikana käyttöön ja alan sit varmaan treenaan, mut en usko et viel sujuis niin hyvin et viittis tollasta vetäst... Mut suunnitelmis siis on kyl.


Mä toivoisin neljän levarin napolisettiä. Onnaisko Pulu?


Ei.
Avatar
#31 • • trusti Guest
hyvää pyllynpyöritysmusaa tosiaan taidokkaasti miksattuna. alkupään matsku oli liian länkytystä mun makuun, mutta lopussa alkoi rokkaamaan.. hyvin rakennettu kuitenkin