GROUND FLOOR @ Cella Nova / sat 12.3.2005 / Vaasa

44 posts, 3 pages, 5,195 views

#21 • • Samuli Guest
kato beta, jätä ne pohdinnat pois ja kokeile jotain rohkeaa; tuu ottaa olutta ja kuunteleen mun nitkuliveä. me pelataan rennosti ja sana "hard" on suht kaukana meidän ideologiasta musan suhteen...
#22 • • BetaFactory Guest

kato beta, jätä ne pohdinnat pois ja kokeile jotain rohkeaa; tuu ottaa olutta ja kuunteleen mun nitkuliveä. me pelataan rennosti ja sana "hard" on suht kaukana meidän ideologiasta musan suhteen...

Viime kädessä kukkaro ne rajat asettaa. Juuri nyt tällä opiskelijalla ei vain ole varaa taksiin kahtena peräkkäisenä iltana. That's it, ja siinä tapauksessa pitää vain valita se, mikä omalla kohdalla iskee eniten. En lainkaan halua dissata deep-teknoa, enkä tätä tapahtumaa/tapahtuman esiintyjiä. Ja sattuu vain olemaan niin, että sana "hard" ei ole yhtä kaukana minun ideologiasta.

Äääääh...anyways. Ei pidä ottaa näitä plattarikeskuteluja niin vakavasti. Öitä vaan.
#23 • • mranta Guest
"Polkassa on Vaasan tulevaisuus ja Vaasa on polkan tulevaisuus" the orb has spoken
#24 • • crash Guest
soittoaikoja?
#25 • • Ground Floor Guest

soittoaikoja?

Soittoaikoja ei ole määritelty, mutta järjestys menee seuraavanlaisesti

Båssanova
Kenth
Samuli Kemppi
#26 • • tekniq miiq Guest

Båssanova
Kenth

Back-to-back -setti olis ollu kova sana teille kahdelle. :)
#27 • • Båssanova Guest

Båssanova
Kenth

Muuten jees, mut ei sovi oikein tyylit yhteen. Kenth heittää enemmän teknomman setin(?), kun mun setti tulee kulkemaan syvällä koneellisen housen syövereissä. :)
#28 • • kenth Guest
Svengaavaa tanssilattiatechno settii oon suunnitellut, pienillä mausteilla... Alkuillasta voi lämmitellä Båssan rytmeillä ja luulenkin että jengi on jo silloin juhlatuulella, eli uskaltavat lattialle joraamaan. Muuten e-r0 varmaan näyttää mallia, niinkuin viimeks VF9n takahuoneessa. Täällä tunnelma vähintäänkin yhtä tiivis, viimeistään silloin kun illan pääartisiti aloittaa. Kannattaa tulla!
#29 • • Matlåck Guest
Jännittää jo.
#30 • • Coyote Guest

Juuri nyt tällä opiskelijalla ei vain ole varaa taksiin kahtena peräkkäisenä iltana.

En oo viel taksia tarvinnu ottaa et bileihin olis päässy, fillaril päässy tähänkin asti, tosin kerran piti kyl käyttää autokyytiä ku pakkasta oli jotai 25astetta,muista kyl koska se oli mut bileet oli kyl panes,helvetin kylmä kyl oli mut bileisiin oli päästävä. :laugh:
#31 • • Edited Ground Floor Guest
Ennakkomyynti loppuu lauantaina noin klo 15. Jos lippuja jää jäljelle,
myydään loput ovella (=mikäli et voi ostaa etukäteen lippua, kannattaa silti tulla käymään).

Cellahan sijaitsee Rewell Centerin talossa, sisäänkäynti Instrun ja Yves
Rocherin välissä (ulkona on Hankenin kyltti: SSHV).

Lokaation luonteesta johtuen ovia ei voida pitää avoinna koko iltaa,
joten toivomme saapumista 22-23 välillä.

Flyerin tiedoista poiketen Cellassa on C-myyntioikeudet, joten tarjolla on
opiskelijaystävälliseen hintaan normaali valikoima mietoja alkoholijuomia (III olut/siideri etc) ja muuta juotavaa.

Huom! Järjestäjistä riippumattomista syistä Cellassa käy maksuvälineenä vain käteinen,
eli automaatilla on hyvä käydä etukäteen.

Tervetuloa!
Ground Floor
#32 • • BetaFactory Guest

Juuri nyt tällä opiskelijalla ei vain ole varaa taksiin kahtena peräkkäisenä iltana.

En oo viel taksia tarvinnu ottaa et bileihin olis päässy, fillaril päässy tähänkin asti, tosin kerran piti kyl käyttää autokyytiä ku pakkasta oli jotai 25astetta,muista kyl koska se oli mut bileet oli kyl panes,helvetin kylmä kyl oli mut bileisiin oli päästävä. :laugh:

Taidat asua lähempänä. :winkwink:
#33 • • Matlåck Guest
Muistakaahan joku ottaa kamera niin saadaan jälkeenpäinkin fiilistellä. Sen verran ainutlaatuista vaasassa kuitenkin....
#34 • • Neca Guest
ainakin otan mutta kannattaa siis jonkun muunkin ottaa :heart:
#35 • • BetaFactory Guest

Båssanova
Kenth

Olisi kyllä kieltämättä aika mielenkiintoinen kokoonpano sellainen Båssar/Kenth-b2b. Ok, tyylit eroavat paljon toisistaan, muttei se nyt aivan mahdotonta olisi. Yrittäkää pojat sitä jossain tulevassa ESP-illassa, niin minä olen ainakin 101% varmuudella paikan päällä. :) Miiqiltä ihan hyvä idea toi...
#36 • • Båssanova Guest

Olisi kyllä kieltämättä aika mielenkiintoinen kokoonpano sellainen Båssar/Kenth-b2b. Ok, tyylit eroavat paljon toisistaan, muttei se nyt aivan mahdotonta olisi. Yrittäkää pojat sitä jossain tulevassa ESP-illassa, niin minä olen ainakin 101% varmuudella paikan päällä. :) Miiqiltä ihan hyvä idea toi...

Kuvittelenko mä vaan vai onko back-to-backista tullut joku muoti-ilmiö vaasassa? :)

No b-to-b setit ei ole oikein mun mieleen, jos ei ole sit täysin yks yhteen samalla aaltopituudella musiikillisesti, flow katkeaa aika helposti kun ei tiedä toisen biisejä. Joidenkin mielestä se on ne biisit mitkä tekee setistä kovan, mutta mä olen enemmän tekninen dj joka arvostaa virheetöntä tekniikkaa ja flowta :)
#37 • • Samuli Guest

Kuvittelenko mä vaan vai onko back-to-backista tullut joku muoti-ilmiö vaasassa? :)

taitaa sama tauti vaivata koko maata.. fuk dat, i say!
#38 • • Zakka Guest

taitaa sama tauti vaivata koko maata.. fuk dat, i say!

Ok, mun mielestä kuitenkin business-to-business setit voi toimia ainakin illan päätteeksi (esim. Mate In Detroitissa). Mutta makunsa kullakin - tulee ainakin vaihtelua setteihin.

Edit: Niinjoo; mikä sitten on b-2-b, en kyllä itsekkään diggaa soitella niin, että joka biisin jälkeen vaihtuu jukka.
#39 • • frank Guest

Flyerin tiedoista poiketen Cellassa on C-myyntioikeudet, joten tarjolla on
opiskelijaystävälliseen hintaan normaali valikoima mietoja alkoholijuomia (olut/siideri etc) ja muuta juotavaa.

Huolestunutta keskustelua irkkikanavalla asian tiimoilta käytiin kun pähkäiltiin
että mitä tässä tuolla miedoilla alkoholijuomilla tarkoitetaan.
Tuskin pilsnerilinjalla kumminkaan =D
Eli sitä normikepua täältä siis saa(?)
#40 • • Ground Floor Guest

Huolestunutta keskustelua irkkikanavalla asian tiimoilta käytiin kun pähkäiltiin että mitä tässä tuolla miedoilla alkoholijuomilla tarkoitetaan. Tuskin pilsnerilinjalla kumminkaan =D Eli sitä normikepua täältä siis saa(?)

Tarjolla on normaalit bisset, siiderit ja lonkut, mutta C-oikeuksien myötä viinin tarjoiluun ei ole oikeuksia.