Josh - Fluctuating Progressivity

5 posts, 1 page, 900 views

Avatar
#1 • • Edited 4-wd Guest
Kuin mixin nimikin kertoo huomattavasti progemmissa tunnelmissa liikutaan verrattuna edelliseen settiin.

Tarkoituksena oli lähinnä "koeajaa" muutaman uutta levyä ja tällaista jälkeä tuli:


Nicola Gala & Chris Mozio: Colourless
Subota: Cast Away (Bobina Remix)
Katana: Tribal Shock (Perry O'Neil Remix)
Nova: Funky Moon
Perry O'Neil: Wave Force (Özgür vs Yilmaz Remix)
Hammer & Bennet: Language
St. John vs Locust: Mind Circles (Perry O'Neil Remix)
Nick Thompson: Spice Fire
Whiteroom: Someday (Instrumental)
Signum: Second Wave (Signal 2004 Remake)
Gavyn Mytchel: Insurrection
NR 32: Neuron
Ridgewalkers: Find (Kyau vs Albert Remix)
Sarah Mc Lachlan - Fallen (G&D Anti-Gravity Mix)


Vaihtoja yritin venyttää mahdollisimman pitkälle.. :D

160kbps mp3, 101 Mb
Lataa!

:roll:

EDIT: tracklist korjattu
Avatar
#2 • • 0z- Guest
Uhhhh HOT, Imuun & kommentit myöhemmin. :heart:
Avatar
#3 • • 0z- Guest
Okei. Alku oli todella hyvä tykkäsin kovasti, mukana oli monia biisejä joista itse tykkään ja jotka löytyvät myös omasta levyhyllystä. Wave Force oli aika reilusti pitchattu, jonkun mielestä se saattoi olla reilusti ylipitchattu omasta mielestä se oli siinä rajoilla. :D Wave Forcen jälkeen kuulin Hammer & Bennet - Language ainakin omien korvien mukaan, soittolistastasi sitä ei löydy, mahtava biisi btw. :hearts: Keskivaiheilla Whiteroom - Someday sekoittaa pakan ja alkaa trancempi soundi joka jatkuu loppuun asti. Setti olisi saanut olla pidempi ja trance soundi olisi voinut tulla hitaasti sieltä progejen seasta esille. Nyt se tuli ehkä vähän yllättäen, imo. Loppujenlopuksi ihan kelpo setti ja teknisesti jälleen kerran hyvä, vaihdot oli riittävän pitkiä ja sulavia ainakin proge puolella, trance puolelle kun pitkät vaihdot ei välttämättä sovi. Kyllähän tätä kelpaa kuunnella. :excellent:


Parhaat palat:

Hammer & Bennet - Language
Perry O'Neil: Wave Force (Özgür vs Yilmaz Remix)
Sarah Mc Lachlan - Fallen (G&D Anti-Gravity Mix)





Jos nyt jotai kouluarvosanaa... 8½/10 :roll:
Avatar
#4 • • Mike Kila Guest
Sain viimeinkin kuunneltua ensimmäisen Josh-nauhani ;). Oikeen maistuvaa ja menevää progea alussa :excellent:. Vaihdot rullaa kuin rulla kebabin ympärille :eek:.

Voi tuota Whiteroomia, on se vaan niin hyvä :). Perään lykätään loisto Signum, jonka olis voiny jättää loppupuolelle mielestäni. Sit tuli kaks aika mitään sanomatonta kappaletta. Findista paras remixi on Andy Mooren ja Kyau & Albert ei yllä sen tasolle. Fallenin vokaaleita mä oon rakastanu jo viime kesästä, mut en sit tiä sopiko se tähän loppuun.

Hyvää miksausta, ok biisei = 8+/10
Avatar
#5 • • 4-wd Guest

Wave Force oli aika reilusti pitchattu, jonkun mielestä se saattoi olla reilusti ylipitchattu omasta mielestä se oli siinä rajoilla.


Myös Fallenissa oli jonkun verran bitchiä :D


Wave Forcen jälkeen kuulin Hammer & Bennet - Language ainakin omien korvien mukaan, soittolistastasi sitä ei löydy, mahtava biisi btw.


Ohoh juu tosiaan unohtui Language sieltä välistä..

Loppujenlopuksi ihan kelpo setti ja teknisesti jälleen kerran hyvä, vaihdot oli riittävän pitkiä ja sulavia ainakin proge puolella, trance puolelle kun pitkät vaihdot ei välttämättä sovi. Kyllähän tätä kelpaa kuunnella.



Tuotanoin, jos pituutta on liian vähän niin kuuntelepa Hinnerstate! :D
Kyllähän sitä settiä vois jatkaa vaikka loputtomiin mutta tällä kertaa 90 minuuttia riitti. :hah:
Mulla ei vaihdoissa oo mitään sääntöä että esim. trancessa pitäs olla lyhyet jne vaan riippuu täysin biisin rakenteesta, fiiliksestä, pöhnästä, kuun asennosta....;)


Keskivaiheilla Whiteroom - Someday sekoittaa pakan ja alkaa trancempi soundi joka jatkuu loppuun asti. Setti olisi saanut olla pidempi ja trance soundi olisi voinut tulla hitaasti sieltä progejen seasta esille. Nyt se tuli ehkä vähän yllättäen, imo.


Voi tuota Whiteroomia, on se vaan niin hyvä . Perään lykätään loisto Signum, jonka olis voiny jättää loppupuolelle mielestäni. Sit tuli kaks aika mitään sanomatonta kappaletta. Findista paras remixi on Andy Mooren ja Kyau & Albert ei yllä sen tasolle. Fallenin vokaaleita mä oon rakastanu jo viime kesästä, mut en sit tiä sopiko se tähän loppuun.



Tämä oli jälleen kerran hetken mielijohteesta heitetty mix joten en mitään biisejä saati rakennetta miettinyt yhtään ja osaa biiseistä soitin ekaa kertaa..
Mun mielestä rakenne on kyllä melkoisen ok ja Fallen sopii myös loppuun. ;)


Vaihdot rullaa kuin rulla kebabin ympärille


:D :D



Kiitokset mielipiteistä ja kommenteista.