Mike Kila - Backyard Mummy [trance]

26 posts, 2 pages, 4,753 views

Avatar
#21 • • Mike Kila Guest

Hillitön! :) :D :hearts:


Kiitos Kupez :eek: :heart:!
Avatar
#22 • • ShapeShifter Guest
En ole aikasemmin teikäläisen settejä kommentoinut tyhmyyttäni, mutta koitetaan ny:

Miksaus alkaa mukavan "aamuisella" soundilla ja lähtee siitä kehittymään sulle vissiin vähän epätyypilliseen(?) ilmavaan soundiin, joka ei kyllä ole ollenkaan huono :)

Koko ajan tuntuu setti paranevan ja puolen tunnin kohilla alkaa kuulua jo sitä Loopyn mianitsemaa "Mike Kila [tm]" fiilistä and i Love It :D

Ainoana mitä oisin muuttanut, on just nuo kiistanalaiset 2 viimestä biisiä; IMO tuon setin ois voinut hiivuttaa euforisiin tunnelmiin, kun kerran se tuntui vähän teemanakin olleen..

Anyways, miksauksesta ei valitettavaa ja nuo "korjaukset" on miun onkelmia, joten:

9/10 :heart:
Avatar
#23 • • Mike Kila Guest

kehittymään sulle vissiin vähän epätyypilliseen(?) ilmavaan soundiin, joka ei kyllä ole ollenkaan huono :)


Tollastahan mä oon aina soittanut :D.. Mut ehkä tässä oli jotain outoa sit :cool:.

Ainoana mitä oisin muuttanut, on just nuo kiistanalaiset 2 viimestä biisiä; IMO tuon setin ois voinut hiivuttaa euforisiin tunnelmiin, kun kerran se tuntui vähän teemanakin olleen..


Olis varmaa toiminu livenä paremmin, mutta kyllä mä ainakin tykkään :D!

Kiitsa ShapeShifter palautteesta :heart:!
Avatar
#24 • • ShapeShifter Guest

kehittymään sulle vissiin vähän epätyypilliseen(?) ilmavaan soundiin, joka ei kyllä ole ollenkaan huono :)


Tollastahan mä oon aina soittanut :D.. Mut ehkä tässä oli jotain outoa sit :cool:.




No en ole sattuneesta syystä kerennyt kuuntelemaan herraa keikoilla :cool:
Perustin tuo väitteen sun edellisiin miksauksiin mitä oon kuullut, nehän on techimpää kun tämä :scared:
Avatar
#25 • • Mike Kila Guest

No en ole sattuneesta syystä kerennyt kuuntelemaan herraa keikoilla :cool:
Perustin tuo väitteen sun edellisiin miksauksiin mitä oon kuullut, nehän on techimpää kun tämä :scared:


Haha, hyvää työtä oot tehny ;). Se yks julkasematon miksaus, mikä sullakin on, on kyllä aika techpainotteinen. Mutta techiä ja trancea tässä tullaan tulevaisuudessakin pääosin yhdistelemään :excellent:.
Avatar
#26 • • ShapeShifter Guest

No en ole sattuneesta syystä kerennyt kuuntelemaan herraa keikoilla :cool:
Perustin tuo väitteen sun edellisiin miksauksiin mitä oon kuullut, nehän on techimpää kun tämä :scared:


Haha, hyvää työtä oot tehny ;).



tänks :D