DJ / Studiolaitteiston pitäminen puhtaana

28 posts, 2 pages, 5,000 views

Avatar
#21 • • jorkki Guest

verkkokaupasta saa paineilmapulloja.


Biltemastakin löytyy, tosin vähän kalliimmalla (~10e).
Avatar
#22 • • Remotion Guest
älkää niitä näyttöjä sitten vaan pyyhkikö millään alkoholeilla... ei tee hyvää.
Avatar
#23 • • phear Guest
Mulla on sellanen staattisella sähköllä skulaava pölyhuiska (TM). Melko hyvä audiolaitteiston puhtaanapitoon, se imee kaikista liukujen raoistakin pölyn. Todella nopea, senkun vaan vähän huitoo sinnepäin.

Löytyy about kahdella eurolla kaikista halpiskaupoista (sai aikanaan TV-shopistakin, hinta hieman eri tosin).

(pinttynyt lika ja pöly ei tietenkään lähde, että tolla pitää sit huitoa melkein joka viikko)
Avatar
#24 • • rewind Guest

Mulla on sellanen staattisella sähköllä skulaava pölyhuiska (TM).



Tekeekös staattinen sähkö hyvää musavehkeille? Meinasin vaan että jos siitä vahingossa lähtee kunnon piikki.
Avatar
#25 • • R2 Guest
Pidät vaan virrat pois ku pyyhit. Jos laitteet on tehty oikein ja kaikki on kondiksessa, ei ESD'n pitäs olla mikään ongelma. Staattisen purkauksen pitäs kulkeutua laitteen maadoitukseen.
Avatar
#26 • • bulk Guest
ei sittenkään mitään. ;)
Avatar
#27 • • akir0 Guest


No noita paineilmapurkkeja oon koittanu ettiä monta kertaa kun olen kaupoilla ollut mutten ole löytänyt. Sanokaas nyt ihan joku varma paikka mistä niitä esim. saa.



Ainakin seuraavista paikoista olen ostanut. Anttilan Top Ten, Hong Kong, Keltainen pörssi tavaratalo.
Avatar
#28 • • jorkki Guest


No noita paineilmapurkkeja oon koittanu ettiä monta kertaa kun olen kaupoilla ollut mutten ole löytänyt. Sanokaas nyt ihan joku varma paikka mistä niitä esim. saa.



Ainakin seuraavista paikoista olen ostanut. Anttilan Top Ten, Hong Kong, Keltainen pörssi tavaratalo.


Ja melkein kaikissa rautakaupoista ja kaikkee krääsää myyvistä liikkeistä (biltema jne.) niitä löytää. Ite ostin viimmeks Clas Ohlsonilta.