Behringer B-CONTROL ROTARY

11 posts, 1 page, 2,109 views

Avatar
#1 • • Miikka Guest
Jollain jotain kokemuksia, ja elää vielä niitä jakaakseen? :happyroll:
Avatar
#2 • • H_Lecter Guest
Ei oo kokemusta, mutta tohon hintaan vois jopa ostaa ihan testatakseen. :-) Vaikka Behringer-laatua onkin, niin ainaki ois potikkaa ihan kiitettävästi pahan päivän varallekin.
Avatar
#3 • • whuf. Guest

Jollain jotain kokemuksia, ja elää vielä niitä jakaakseen? :happyroll:



Eipä minullakaan kokemusta, mutta ihan mukavalta tommonen näyttäis. Ainoona miinuksena voisin sanoa sen että mikäli noi potikat toimii kuten "endless knobit" joissakin laitteissa, eli hitaasti ja tahmasesti, en usko että tota on ilo käyttää. Mut voihan se olla että ovat onnistuneet väsäämään laitteen jossa on hyvälaatusia osia.. hehe.. :)
Avatar
#4 • • Miikka Guest


Mut voihan se olla että ovat onnistuneet väsäämään laitteen jossa on hyvälaatusia osia..


Tosi uskottavan kuuloista :D Niin no eihän toi paljon maksa... :D
Avatar
#5 • • whuf. Guest


Tosi uskottavan kuuloista :D Niin no eihän toi paljon maksa... :D



Joo olis ihan kiva tietää jos joku pääsis testaamaan tota vaikka jossain liikkeessä tms, et miten noi nupit toimii? Onko lagausta tai softaongelmia(eli näppäät nuppia puol kierrosta oikeelle niin arvot liikkuu silti vaan pari pykälää ym). Myös ton midiulostuksen toimiminenkin kiinnostaa koska totahan voi käyttää myös usb-midi i/o:na. En kyllä vieläkään ole päässyt usb-kammostani, mut yritetään taas...

Sit vielä se mietityttää et miten toi "Total Recall" noissa potikoissa toimii? Siis osaako kaikki sekkarit lähettää tolle sit aina oikeet arvot kun vaihdat vaikka valittuna olevaa mikserikuvaa tai synaa ym. Vai mikä toi recall tossa on...

Oon ite yhä oikeiden potikoiden ystävä koska niitä saa repiä miten kovaa tahansa ja arvo on just se mihin se potikka jää ja sen näkee suoraan.. mut kehitys kehittyy ja olishan toi siistiä jos olis recaalit tommosessakin.
Avatar
#6 • • gerry Guest
Olen itekkin jo pitkään halunnu tietää laitteesta enemmän. Ei nimittäin ole pahahintainen controlleriks jossa on motorisoitut feiderit ja joita voi linkittää montaa rinnakkain.


Laitteen perusteellinen testaus/arvostelu löytyy täältä videoitten kera alkaen siitä miten laite otetaan pakkauksesta esille :)

http://www.dancetech.com/aa_dt_new/hardware/item.cfm?threadid=3714&lang=0


Edit. Esimerkkivideot ei kerro B-CONTROL ROTARY:sta mutta samaa sarjaa ne on silti:)
Avatar
#7 • • Edited pakana Guest
Kalliosta voi tulla hakee Sound on Soundin jossa on noiden monisivunen arvostelu. Löytyy lehtipisteistä ja kirjastoistakin, mut saa tosiaan omakskin jos haluaa, menee paperikoriin kuitenkin.

[edit] Meni jo! [/edit]
Avatar
#9 • • gerry Guest



http://www.dancetech.com/aa_dt_new/hardware/item.cfm?threadid=3714&lang=0


Vaikutti muuten noitten videoiden perusteella toi malli ainakin ihan ok tavaralta.. pitäis kyl käydä jossain stedaa.. myyvät noita soundatassa kai.. pitää käydä tsekaamassa :D



Juu, mäkin olin ihan aivopesty noitten videoitten jälkeen :D En usko että toi dancetech kovin puolueellinen mesta on... Nimittäin eipä kauheasti haukkuja laitteesta tullut ja videoitten perusteella hyvin ainakin locigiin sekä cubaseen indegroitui.....

Ja se hinta... ei todellakaan paha edelleenkään (250-300euroa) ottaen huomioon mihin toikin kontrolleri taipuu! Kanavakohtainen motorisoitu volume on vaan YKSI hienous.... Pisti silmään miten helppoa (ennenkaikkea nopea) on lisätä/muutta kanavakohtaisen efektin asetuksia.
Avatar
#10 • • RA Guest
Hoplaa, jos laatu on samaa mitä tuossa uudessa BCA-audio interfacessa, niin älkää ostako. Tai miettikää ainakin tarkkaan :) Itse lähetin tuossa parisen viikkoa sitten omani takaisin saksanmaalle koska se oli täysi susi. Siitä jo tuonne "audio-interface" topicciin avauduin, mutta lyhyesti.. Pariin koneeseen asentamalla ei edes lähtenyt toimimaan vaan jätti koneen totaalisesti jumiin. Yhdessä koneessa lähti toimimaan, mutta se kytki koneeseen liitetyn midi keyboardin pois toiminnasta... Eli softapuolella tuntui homma olevan pahasti kesken. Vähän saman suuntaista olen lueskellut foorumeilta noista rotaryista ja slidebankeista, softa/ajurit tuntuisivat tökkivän. Ja näin olen myös käsittänyt että softan ohjaimiksi ne saa kyllä valjastettua, mutta että saa softan ohjailemaan liukuja niin se onkin sitten työn ja tuskan takana. Missään softassa ei käsittääkseni ole vielä ainakaan natiivia tukea noille. Helsingin Musiikki ei edes ota niitä myyntiin.

Mutta.. kuten huomasitte joka lauseessa oli "käsittääkseni" tms. mutu-sana mukana :) Henkilökohtaista kokemusta on vain tuosta saman sarjan BCA:sta. Mutta jos tuon slidebankin liu'ut on samat kuin BCA:ssa niin kovin heppoisen oloiset olivat. Heiluivat sivusuunnassa aikas paljon. Potikat sentään tuntuivat suht jämäköiltä. Ja softaahan päivitellään kyllä, mutta en kuitenkaan odottaisi liikoja tuon kokemuksen perusteella.

Paperillahan nuo ovat kyllä herkkuja, mutta ikäviä ylläreitä saattaapi tulla laatikosta. Itse hylkäsin ostoaikeet kun sain tutun kautta halvalla Peaveyn StudioMixin. Lähti heittämällä toimimaan Sonarissa. :)
Avatar
#11 • • whuf. Guest
Hahahaha :D

Spiikkejä ekalta videolta:
....this mainbook, manual to utilization.. it says french on the front
but actually inside its not just french. its aahm.. danish, swedish, suomii. what ever that is, dont know what language that is....

Hyvin tääkin maa tunnetaan :D


Mut tosta ite laitteesta. Jos joku on kattonut noi videot niin huomasitteko että kun toi käynnisti ton laitteen, jonka otti just ulos laatikosta, se boottas resettimoodiin; alkuasetuksiin. Ainakin mä ymmärsin että tossa pitäs olla siis jonkinlaiset nolla-asetukset sillon. Mut miks seiskakanavan potikkaledi ei pala?! Voiskohan olla ehkä paskana :hah:

Hyvää promoo Behringerille ja hyvä osotus siitä että toi laatu taitaa olla vähän heikohkoo. Aika asialliselta näytti kun toi äijä demos miten toi toimii ym. Voi vaan olla et toi ei kovin montaa vuotta noin onnellisesti toimi.