MAYDAY Prototypes 2005 - Dortmund, Germany + PALAUTE!!!!!!!!

3 posts, 1 page, 1,931 views

Avatar
#1 • • Edited Thunderbird Guest
Jollei wapuksi ole vielä suunnitelmia niin tässä olis hyvinkin varteenotettava vaihtoehto!!

30.4.2005 --- 6:00 PM --- DORTMUNDER WESFALLENHALLEN


Viime vuoden Mayday kemut kokeneena, tänä vuonnakin on EHDOTTOMAN PAKKO päästä paikanpäälle!! :hearts:

Ryan Airillahan lentää Tampereelta halvalla tänne Saksaan päin...halvimmillaan oon edestakasin lentänyt vajaaseen 60e.. *vinkki vinkki*

Muutamia esimerkkejä tän vuoden esiintyjistä:

KAI TRACID (Frankfurt)
WESTBAM (Berlin)
FERRY CORSTEN (Rotterdam)
TOMCRAFT (Munich)
DR MOTTE (Berlin)
MOGUAI (R'Hausen)
CHRIS LIEBING (Frankfurt)
HARDY HARD (Berlin)
MEMBERS OF MAYDAY (Universe!)
LEXY & K-PAUL (Berlin)
JOEY BELTRAM (New York City)
LUKE SLATER (London)
THE PLUMS DJS (London)

jne jne jne....

Lippujen hinta viimevuonna oli 50e ovelta... ennakko 40e muistaakseni. Ennakot voi tilata myös netistä täältä

Wir sind dabei!!! ...Aber 100% \o/ :happyroll:
Avatar
#2 • • Thunderbird Guest
Kaks viikkoa vielä... tuskin malttaa osottaa :hearts:

Onkos Suomesta tulossa ketään tännepäin? <3
Avatar
#3 • • Thunderbird Guest
Huh, takana on rankka reissu!!!!!! Mutta kivaa oli taaskin, mutta pakko myöntää että viimevuoden Mayday iski muhun enemmän.

Päätettiin matkata halvimmalla mahdollisella tavalla, joten otettiin hitaimmat junat. Menomatka vierähti mukavasti yli 10-tuntiseksi jonkin teknisen ongelman takia... takasinkin reissattiin mukavat 9 tuntia. Ja siinä välissä vielä 10 tuntia bileitä, että voi sanoa että poikki oon... Oma peti kutsuu jo <3

Valoista ja decoilusta sen verran nopeesti vain, et pääsalin strussit ja laaserit oli uskomattoman kaunista katsottavaa hallin yläterasseilta... :hearts: (..ja niiden alla vellova tuhatpäinen ihmismassa siihen lisäksi...) Muista areenoista ei erikoismainintoja.

Porukkaa oli jotain 29 tuhatta, melkein meni 30 000 raja rikki!

Sisään meno bileisiin tökki... Onneksi lippukassa oli erikseen joten jonossa oli vain lipullisia. Mut kaipa siinä sellanen vartti-puolituntinen meni sisään jonotellessa... (Viimevuonna meni korkeintaan 5-10 min...) Ja niitä ihmisiä oli siinä portilla satoja...

Juomien hinnat Suomen hintatasoa mikä tietenkin täällä on kauhia sokki :excellent: ...vierähti pitkä penni...

Sit vihdoin, DJ:t:

Ferry Corsten oli tänä vuonna mun ehdoton suosikki :heart:
Kai Tracid hyvänä kakkosena... (olis ollut kyl kiva kun ois ees jonkin oman kappaleen soittanut välissä... muunkin kun Trance&Acid jota tulikin sitten aivan riittävästi....)
Tomcraft myöskin sai pepun pyörimään!! ...Loneliness sekotti koko salin... hullut saksalaiset! :eek:

Seuraavaan listaukseen pääsevät: Joey Beltram ja Lexy & K-Paul. (..mahdollisesti myös Deickind, joka oli mulle ihan uusi jukka )

Chris Liebingistä en tällä kertaa hirveesti päässyt innostumaan mutta syynä taitoi olla soittoaika 05.30-06.30... silloin oli jo aika rikkipoikki ja kotiinlähtökunnossa...

Kaikkia en (tietenkään) ehtinyt edes kuulemaan mutta muista ei erikoisempaa mainintaa... jotenkin tasapaksua monella areenalla tai ihan älytöntä sähkökitaramättöä... :panic:
Harmittamaan jäi että Moguai tuli missattua... mutta soittoaika 07.30-08.30 oli mulle jo aivan mahdoton tehtävä...

Varmaan hehkuttelisin enemmän jos ois saanut enemmän chillailtua eikä vain matkustelua ja valvomista... mutta olipas taas kuitenkin taas aivan VALTAVAA pienelle suomityllerölle!!! Ich muß nochmal hin... :happyroll: