77 posts, 4 pages, 14,672 views
Kyllä suht moni 18v teinityttö (ikävä kyllä niitäkin silikonitissien ottajia on) + moni hieman vanhempikin nainen, joka kuvittelee muuttuvansa jokaisen miehen unelmaksi ottaessaan silikonit, ei tosiaankaan ymmärrä/tiedä mitä tekee.
En mä kyllä usko, että Suomessa tällä hetkellä 18-vuotiaat tytöt ottaa "tosta vaan" puolihuolimattomasti silikonit, ja lukee käyttöohjeet vasta kotona? Väittäisin kuitenkin, et toi on jo rahallisesti niin iso projekti, ettei ainakaan tällä hetkellä Suomessa tota kauheesti tapahdu. Ei noi virossakaan mitään ilmasia oo kuitenkaan, ja ymmärtääkseni sielläkin ne tehdään aika hyvällä ammattitaidolla.
Ei kai toi nyt kuitenkaan oo ihan mikään sellanen juttu jonka jokanen pissis voi tosta vaan ohimennen duunata?
Jos oot jostain jenkkien weekly world newsista vastaavaa lukenu, ni ei sitä välttämättä kannata soveltaa näihin oloihin.
Koristautumisella ja pysyvällä ruumiin muokkaamisella on imo melko paljon eroa.
Jos koristautuminen on jokapäiväistä ja se jatkuu tasan yhtä pitkään kun leikkauksen vaikutukset kestää, mikä on ero?
Koristautumisen voi lopettaa - leikkausta, tatskaa tai lävistystä on suht mahdoton perua.
Tämä kärjistetty esimerkki.
Eiköhän se pointti 'epäluonnollisen' itsensä parantelun kritisoinnissa ole (ainakin mun kohdalla), että se vääristää kauneusihannetta. Eli rautalangasta väännettynä:
---klip----
Eli tullaanko tässä siihen tulokseen, että nopeat autot on ihan vitun perseestä ja ne pitäisi suunnilleen kieltää? Voidaanko mennä vielä pidemmälle ja sanoa, että samalla tavalla kun cosmo luo vääristynyttä minäkuvaa tuninglehdet luovat vääristynyttä autoilukuvaa?
Pakko tarttua tähän. Mihin ihmeeseen tarvitaan autoa joka kulkee 200km/h? 200km/h tunnissa ajaminen on jo kielletty lähes kaikkialla missä siitä voisi olla "siviilille" mitään iloa. Tunninglehdet siis luovat mielestäni vääristynyttä autoilukuvaa.
Pakko tarttua tähän.Eli tullaanko tässä siihen tulokseen, että nopeat autot on ihan vitun perseestä ja ne pitäisi suunnilleen kieltää? Voidaanko mennä vielä pidemmälle ja sanoa, että samalla tavalla kun cosmo luo vääristynyttä minäkuvaa tuninglehdet luovat vääristynyttä autoilukuvaa?
Pakko tarttua tähän. Mihin ihmeeseen tarvitaan autoa joka kulkee 200km/h? 200km/h tunnissa ajaminen on jo kielletty lähes kaikkialla missä siitä voisi olla "siviilille" mitään iloa. Tunninglehdet siis luovat mielestäni vääristynyttä autoilukuvaa.
Eiköhän se pointti 'epäluonnollisen' itsensä parantelun kritisoinnissa ole (ainakin mun kohdalla), että se vääristää kauneusihannetta. Eli rautalangasta väännettynä:
---klip----
Ton esimerkin kärjistävyys on about samaa luokka tämän kanssa:
-8<---klips----8<---
Mä en väitä, että kauneusleikkauksia ei tehtäisi täysin turhaa, aivan liian nuorille ja täysin vääristä syistä. Mutta suoraan sanottuna se, että koko homma tuomitaan juuri sen "cosmoimagon" takia on täysin perseestä ja osoittaa, että tuomitsija ei (mun mielestä) pysty näkemään asiaa yhtään sen laajemmassa mittakaavassa kuin se 16v hyvävartaloinen teini, joka haluaa itselleen jättimäiset silikonit.
Nyt menee jo offtopic:
Niinpä ... mun pointti lähinnä oli osoittaa, että lehtiä ja muita medioita, joiden antama stereotypia eroaa ns. normaalista on tämä maailma täynnä ja siten tuollaiset suorat ajatusketjut eivät ole täysin toimivia (vaikka onhan niissä aina jotain totuudensiementä)
Ainoastaan poistetun/onnettomuudessa vaurioituneen tilalle ymmärrän sen silikonipussin asennuksen.
Kyl tissit pitää luonnolliset olla, piruakos sillä on väliä että ovatko ne isot vai pienet?
Nonnin, jes. Toi saitti vilisi taas asiavirheitä, alarmistipaskaa ja perättömiä puheita niin paljon, etten shokeeraavista kuvista huolimatta suostu ottamaan tota vakavana tiedonlähteenä.
Varsinkin toi lävistyksistä kertova osio oli hävyttömän epätarkka ja höystetty shokeeraamistarkoituksellisilla kuvilla.
Kantsii ehkä hakea se oikea info jostain muualta.