http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9
Kuvat ovat erittäin havainnollisia, joten kaikkien ei välttämättä kannata katsoa niitä. Sivun lopussa on jatkolinkkejä sukupuolitautien kuviin ym.
77 posts, 4 pages, 14,670 views
Oon kans silikoneja ja turhaa plastiikkakirurgiaa vastaan :panic:
Tuntoahan tommosen operaation jälkeen siinä tapissa varmaankin on.
No häh, miks ei ihminen saisi halutessaan laittaa silikonia vaikka leukaansa jos siltä tuntuu? Jos joku kokee että hän haluaa muokata ulkonäköään vaikka sitten silikonia laittamalla niin mikäs siinä. Ihan samalla lailla lävistykset, tatskat, meikkaus, hiusten leikkuu, vaatteet, korut jne. on keinotekoista itsensä koristamista jos tälle linjalle lähdetään.
Toinen juttu on sitten se, että jos ympäristön paine olla "haluttavampi" ajaa ihmisiä kauneusleikkauksiin, se ei ole hyvä juttu. Mutta leikkaukset ovat silloin kyllä pikemminkin oire kuin varsinainen ongelma, eikö vain?
No häh, miks ei ihminen saisi halutessaan laittaa silikonia vaikka leukaansa jos siltä tuntuu? Jos joku kokee että hän haluaa muokata ulkonäköään vaikka sitten silikonia laittamalla niin mikäs siinä. Ihan samalla lailla lävistykset, tatskat, meikkaus, hiusten leikkuu, vaatteet, korut jne. on keinotekoista itsensä koristamista jos tälle linjalle lähdetään.
Mutta leikkaukset ovat silloin kyllä pikemminkin oire kuin varsinainen ongelma, eikö vain?
Koristautumisella ja pysyvällä ruumiin muokkaamisella on imo melko paljon eroa.
Jos koristautuminen on jokapäiväistä ja se jatkuu tasan yhtä pitkään kun leikkauksen vaikutukset kestää, mikä on ero?
Jos koristautuminen on jokapäiväistä ja se jatkuu tasan yhtä pitkään kun leikkauksen vaikutukset kestää, mikä on ero?
Koristautumisen voi lopettaa - leikkausta, tatskaa tai lävistystä on suht mahdoton perua.
Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, jos ihminen haluaa olla kauniimpi omasta mielestään esimerkiks silikonien tai vaikka nenäleikkauksen avulla. Joitakin ihmisiä vaan tietyt "virheet" itsessä saattaa häiritä niin paljon, että itsetunto ja -luottamus kohenee moninkertaisesti yksinkertaisen operaation avulla.
Koristautumisen voi lopettaa - leikkausta, tatskaa tai lävistystä on suht mahdoton perua.
Silikonit saa pois, tatskan saa pois, ja lävistykset paranee?
Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, jos ihminen haluaa olla kauniimpi omasta mielestään esimerkiks silikonien tai vaikka nenäleikkauksen avulla.
Kiitti vaan vitusti, siinä meni ne yöunet. Pitikin perkele avata kone "hyvän" illan jälkee. Tanan goatsemies. :(
Silikonit saa pois, tatskan saa pois, ja lävistykset paranee?
Jos laittaa silikonit, on kyllä aika pitkälti niissä kiinni. Jos ne ottaa pois, jäljelle jää pussit, koska iho aivan varmasti on venynyt.
mut peruspointtina mulla oli tässä se, et jokainen varmaan ite tietää et mitä haluaa itselleen tehdä ;)