Valokuvia silikonirinnoista

77 posts, 4 pages, 14,685 views

#1 • • Amora Guest
Nuo kuvat ovat pääasiassa epäonnistuneista leikkauksista ja myöhemmin tulleista pahoista komplikaatioista:

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9

Kuvat ovat erittäin havainnollisia, joten kaikkien ei välttämättä kannata katsoa niitä. Sivun lopussa on jatkolinkkejä sukupuolitautien kuviin ym.
#2 • • Halokaust Guest
Kiitti vaan vitusti, siinä meni ne yöunet. Pitikin perkele avata kone "hyvän" illan jälkee. Tanan goatsemies. :(
#3 • • pakana Guest
Ei ollu mitään goatsee, vaan ihan asiallinen muistutus siitä miten järkyttävää koko silikonisekoilu on.

Ihminen on kaunis sillon kun uskaltaa myöntää sen itelleen.
#4 • • Daniel Braun Guest
Suht kamalan näköistä katsottavaa.
Ok, ymmärrän sen että joissakin tapauksissa, mm. syöpäkasvaimen poiston jälkeen jotkin henkilöt haluavat korjata ulkonäköään sen verran että saavat sen "toisen rinnan" leikatun tilalle.
Mutta noi "hei vähänks mä oon sexy D kupin tisseissä" silikonirintaiset typsyt eivät herätä mussa minkäänmoista mielenkiintoa.
Jokainen on omallatavallaan kaunis.
Ei siihen silikonirintoja tarvita.

Tuollaisia kuvia pitäis näyttää niille kaikille jotka vain hyvinvuoksi käyvät ottamassa itselleen rintavarustuksen kohennusta...
Vois jäädä aikas monelle harkinta asteelle niiden silikonipussien laitto sinne maitorauhasiin.

BTW: mitä tää tekee freestylessä?
IMO kuitenkin suht asiallinen ja jokseenkin mielenkiintoista keskustelua mahdollisesti herättävä aihe...
#5 • • kytkönen Guest
Oon kans silikoneja ja turhaa plastiikkakirurgiaa vastaan :panic:

Täytyy myöntää, että meikkauskin on mun mielestä vähän yliampuvaa monissa tapauksissa. Ei se liika pakkelikaan hyvältä näytä, vaikka kuinka oltaisiin iltaa viettämässä.

Glossy Magazine -photoshoppaus on myös mun mielestä perseestä.

luonnollinen kauneus :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
#6 • • Daniel Braun Guest

Oon kans silikoneja ja turhaa plastiikkakirurgiaa vastaan :panic:

Näin on.
Kyllä mä ymmärrän plastiikkakirurgian onnettomuus vaurioiden taikka synnynnäisten vikojen korjailussa, mutta se että joku tahtoo tietentahtoen itseensä tunkea silikonia rintoihinsa taikka huuliinsa tai tehdä "turhia" kauneuskorjailuja on kyllä täysin turhaa.
Noi onnettomuuksista aiheutuneet vauriot tms voi olla monenkin itsetunnolle taikka yleiselle mielialla melkoisen tärkeitä asioita, joten tietyissä tapauksissa korjausleukkaukset tms on kyllä ihan ymmärrettäviä.

Näiden typerien, turhien plastiikkakirurgisten leikkauksen takia meillä on juuri näitä Jacksoneita & Anderssoneja...
Kamalaa katsottavaa.
Ei voi ymmärtää :panic:

Mutta ylitse kaikkien leikkauksien kyllä menee "peniksen pidentäminen/paksummaksi tekeminen" :D
Joo-o.
Tuntoahan tommosen operaation jälkeen siinä tapissa varmaankin on.
Jos ei koko riitä, ni taito korvaa...
#7 • • Tapi T Guest

Tuntoahan tommosen operaation jälkeen siinä tapissa varmaankin on.

Oosny! :scared:
#8 • • mekaanikko Guest
No häh, miks ei ihminen saisi halutessaan laittaa silikonia vaikka leukaansa jos siltä tuntuu? Jos joku kokee että hän haluaa muokata ulkonäköään vaikka sitten silikonia laittamalla niin mikäs siinä. Ihan samalla lailla lävistykset, tatskat, meikkaus, hiusten leikkuu, vaatteet, korut jne. on keinotekoista itsensä koristamista jos tälle linjalle lähdetään.

Toinen juttu on sitten se, että jos ympäristön paine olla "haluttavampi" ajaa ihmisiä kauneusleikkauksiin, se ei ole hyvä juttu. Mutta leikkaukset ovat silloin kyllä pikemminkin oire kuin varsinainen ongelma, eikö vain?
#9 • • kytkönen Guest

No häh, miks ei ihminen saisi halutessaan laittaa silikonia vaikka leukaansa jos siltä tuntuu? Jos joku kokee että hän haluaa muokata ulkonäköään vaikka sitten silikonia laittamalla niin mikäs siinä. Ihan samalla lailla lävistykset, tatskat, meikkaus, hiusten leikkuu, vaatteet, korut jne. on keinotekoista itsensä koristamista jos tälle linjalle lähdetään.

Toinen juttu on sitten se, että jos ympäristön paine olla "haluttavampi" ajaa ihmisiä kauneusleikkauksiin, se ei ole hyvä juttu. Mutta leikkaukset ovat silloin kyllä pikemminkin oire kuin varsinainen ongelma, eikö vain?

totta turiset ja sivuankin vähän tuota ongelmaa arvostellessani photoshoppausta, siihen jotenki kulminoituu mun mielestä toi keinotekoisen ruumiinmuokkauksen noidankehä
#10 • • pakana Guest

Lävistyksiä ja tatskoja lukuunottamatta noi muut tossa sun listassa on täysin riskittömiä, väliaikasia tapoja fiksata ulkoasuaan.

Koristautumisella ja pysyvällä ruumiin muokkaamisella on imo melko paljon eroa.

Mutta leikkaukset ovat silloin kyllä pikemminkin oire kuin varsinainen ongelma, eikö vain?

Oire joka kiihdyttää itse tautia.
#11 • • ville Guest

Jos koristautuminen on jokapäiväistä ja se jatkuu tasan yhtä pitkään kun leikkauksen vaikutukset kestää, mikä on ero?
#12 • • osenoko Guest

Jos koristautuminen on jokapäiväistä ja se jatkuu tasan yhtä pitkään kun leikkauksen vaikutukset kestää, mikä on ero?

Koristautumisen voi lopettaa - leikkausta, tatskaa tai lävistystä on suht mahdoton perua.
#13 • • kytkönen Guest

oletko insinööri?
#14 • • JussiS Guest

Koristautumisen voi lopettaa - leikkausta, tatskaa tai lävistystä on suht mahdoton perua.

Silikonit saa pois, tatskan saa pois, ja lävistykset paranee?

Okei, maksaahan se, mut eihän toi alunperinkään oo mitään halpaa. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, jos ihminen haluaa olla kauniimpi omasta mielestään esimerkiks silikonien tai vaikka nenäleikkauksen avulla. Joitakin ihmisiä vaan tietyt "virheet" itsessä saattaa häiritä niin paljon, että itsetunto ja -luottamus kohenee moninkertaisesti yksinkertaisen operaation avulla.
#15 • • Daniel Braun Guest

Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, jos ihminen haluaa olla kauniimpi omasta mielestään esimerkiks silikonien tai vaikka nenäleikkauksen avulla. Joitakin ihmisiä vaan tietyt "virheet" itsessä saattaa häiritä niin paljon, että itsetunto ja -luottamus kohenee moninkertaisesti yksinkertaisen operaation avulla.

Noista "itsetunnon kohotusleikkauksista" vaan kun saattaa tulla ikävä kierre.
Sitä ei olla koskaan tyytyväisiä omaan ulkonäköönsä.

Edelleenkin oon sitä mieltä että plastiikkagirurgiset leikkaukset ovat turhia ellei todellista syytä sille leikkaukselle ole.
Todellinen syy ei ole se että "en tunne oloani naiselliseksi ellen saa isompia kuin D kupin tissit"
Jotkin pienet kasvoleikkaukset, lasketaanhan luomen poistokin kauneusleikkaukseksi, voivat olla ihan järjellisin perustein hyväksyttäviä mutta turhat leikkelyt vain sen takia ettei ole täysin yleisten kauneusihanteiden mukaisen muotin näköinen ovat kyllä niin turhia.
#16 • • osenoko Guest

Ei noista mitään pysty saamaan tekemättömäksi ilman että jotain pysyviä jälkiä jää, toisin kuin normaalia meikkausta. Ite en oo esim. varmaan kuuteen vuoteen pitänyt korvista mutta kyllä ne reikien jäljet yhä on näkyvissä kun tarkkaan katsoo.

Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, jos ihminen haluaa olla kauniimpi omasta mielestään esimerkiks silikonien tai vaikka nenäleikkauksen avulla.

Samaa mieltä.
#17 • • jouni a Guest

Kiitti vaan vitusti, siinä meni ne yöunet. Pitikin perkele avata kone "hyvän" illan jälkee. Tanan goatsemies. :(

Muahahaa, vähänkö putosin :D
Joo, ei ollu ilo silmälle, mut goatse silti kaukana.

Ite henk.koht. tykkään kyllä enemmän luomutisseistä, ja muutenkin vannon luonnollisen kauneuden nimeen. Esim. liika meikki ei iske.

Muttamutta, jokanen päättäköön omasta kehostaan, ja hommatkoon sellaset hilavitkuttimet itseensä, kuin haluaa. Sen verran suvaitsevaisuutta itestä löytyy. Tosin en pidä hirveän fiksuna sitä, että duunataan teräskuulia käsivarteen ihon alle. Jossain kuvissa tai tv-ohjelmassa taisin nähä sellaisia jopa päähän laitetun. :panic:
#18 • • LindaGP Guest

Jos laittaa silikonit, on kyllä aika pitkälti niissä kiinni. Jos ne ottaa pois, jäljelle jää pussit, koska iho aivan varmasti on venynyt.
#19 • • JussiS Guest

Jos laittaa silikonit, on kyllä aika pitkälti niissä kiinni. Jos ne ottaa pois, jäljelle jää pussit, koska iho aivan varmasti on venynyt.

En oo alan asiantuntija, mut olettaisin et tota ihoakin saa kiristeltyä?

Joo menee kyl jo vähän liiallisuuksiin, mut peruspointtina mulla oli tässä se, et jokainen varmaan ite tietää et mitä haluaa itselleen tehdä ;)
#20 • • Daniel Braun Guest

mut peruspointtina mulla oli tässä se, et jokainen varmaan ite tietää et mitä haluaa itselleen tehdä ;)

Oletko nyt aivan varma?
Kyllä suht moni 18v teinityttö (ikävä kyllä niitäkin silikonitissien ottajia on) + moni hieman vanhempikin nainen, joka kuvittelee muuttuvansa jokaisen miehen unelmaksi ottaessaan silikonit, ei tosiaankaan ymmärrä/tiedä mitä tekee.
Ei toi silikonien laitto kuitenkaan ole mikään yksinkertainen juttu.
On siinä kuitenkin suht paljon riskejä ja se niiden poistaminenkaan ei ole mikään täysin yksinkertainen "otetaan pois ja se on siinä" operaatio.

Edelleenkin, miks tää keskustelu on freestylessä?