Behringer Virtualizer..?

8 posts, 1 page, 1,548 views

Avatar
#1 • • Miikka Guest
:roll: Mites onks tosta pelistä mihinkään? Noita on aika monien gear-listassa näkynyt niin päätin kysästä.. Halpahan se on noihin muihin vehkeisiin verrattuna, mut saako siitä mitään irti?
Ajattelin jos siitä jonkinlaisen peruskaiun sais irti mixaukseen ja jotain muuta herkkuu. Toi Vocoder on varmaan turha vai?
Avatar
#2 • • bulk Guest
Itsellä ollut 1024 oli ainakin aika turha peli, saahan sillä nyt aikaiseksi tietysti jonkunlaisen reverbin ja delayn, mutta itse en kamalasti laitteesta välittänyt.

Noita pyörii aika taajaan tahtiin hintaan 40-50e, joten hintansa väärti varmaan laite on, mutta itse en sellaista enää hankkisi. Suurin osa softareverbeistäkin hakkaa tuon laadussa, tosin silloin tarvitsee hostiksi myös tietokoneen.
Avatar
#3 • • dj daniel Guest
Mun mielestä hyvä hinta/laatu siinä uudemmassa versiossa, jossa on potikat.
+monta efekti algoritmia, hiljainen
-ei midi synkattavia delayta
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest
Käytössä ollut tuo 2024 ja ihan tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen.
Hinnaltaanhan toi ei oo paha ni siihen nähden jotkin efektit ovat oikein käyttökelpoisia.
Kaiut, delayt ja joitakin ihan näppäriä (tosin aika digitaalisen kuuloisia, yllätys yllätys) säröjäkin tuosta löytyy.

Suosittelen, jos pienemmällä budjetilla liikut ja etsit monen moiseen käytöön efektipurkkia.
BTW: olis muuten myynnissä toi mun kappale kyseisestä laitteesta. laita privaa jos kiinnostaa ;)
Avatar
#5 • • Miikka Guest


BTW: olis muuten myynnissä toi mun kappale kyseisestä laitteesta. laita privaa jos kiinnostaa ;)



Joo, pitää miettii :excellent:

Mitenköhän toi "vocooderi" on olevinaan? Eli onko se ihan täys :crybaby: vai saako sillä jotain vänskää aikaan?
Avatar
#6 • • R Guest


Mitenköhän toi "vocooderi" on olevinaan? Eli onko se ihan täys :crybaby: vai saako sillä jotain vänskää aikaan?


Mun mielestä tuo on halpaan hintaa nähden ihan ok. Mutta jotenkin ärsyttävä ja hankala käyttää(ruuvailla niistä valikoista..ym.)
itsellä tuo oli keikoilla mukana, kotona käyttäsin kyllä mielummin pluggareita..
ja imo. tuo vocoda'h on paska..
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest


BTW: olis muuten myynnissä toi mun kappale kyseisestä laitteesta. laita privaa jos kiinnostaa ;)



Joo, pitää miettii :excellent:

Mitenköhän toi "vocooderi" on olevinaan? Eli onko se ihan täys :crybaby: vai saako sillä jotain vänskää aikaan?


Jos suoraan sanotaa, ni se on kyllä aikas susi.
Eipä juurikaan o tullu käytettyä kyseistä ominaisuutta...
Hankala käytää & soundiltaan suht heikko.

Mut noi muut efektit ovat pääosin oikein käyttökelpoisia.
Varsinkin kaiut ovat ihan päteviä...
Avatar
#8 • • OSC8 Guest

:roll: Mites onks tosta pelistä mihinkään? Noita on aika monien gear-listassa näkynyt niin päätin kysästä.. Halpahan se on noihin muihin vehkeisiin verrattuna, mut saako siitä mitään irti?





1) se on ihan v*tun halpa, siis varsinkin käytettynä. voisin omanikin varmaan myydä pois kun jaksaa, ei siitä mitään rahaa melkeen kehtaa kylläkään pyytää..

2) sen reverb kuulostaa ihan v*tun hirveeltä, ainakin tossa mun alkupään tuotantomallissa. Oikein kauhistuin kun kytkin sen hiljattain päälle parin vuoden tauon jälkeen.. Brrrhhgh.. niin se kehitys kehittyy eteenpäin kun plugaritkin soundaa n. miljoona kertaa paremmalta!

3) mut onhan se kuitenkin efektipurkki, keikalle tms "ei-niin-lexicon-kaikua-vaativaan" käyttöön varmaan ajaa asiansa (huomattavasti halvemmalla) ;)