VIRTUAL FACTORY 9 @ Papin Nenä, Vaasa >> 25/02/2005

39 posts, 2 pages, 3,749 views

Avatar
#21 • • *angelikA reD* Guest

Kyllä Helvetissä pelataan lätkää ennenkuin tämä kaksikko (Sizzler&Fierce) psykelevyihin edes koskee, saati soittaa niitä! :D



helvetissä taitaa olla sitten aikamoiset winter ice hockey games:it menossa..mitä sizzleriin tulee siis. :D
Avatar
#22 • • BetaFactory Guest

kuuleman mukaan taisi soittaa virtual workshopissakin ainakin yhden mashin.



Aijaa. Se meni sitten aivan ohi mun kohdalla. Taisin olla liekeissä tuon setin aikana. :)

Minä olen vain iloinen siitä, kun pääsee ainakin jotain kuuntelemaan. Sillä ei ole niin paljon väliä, onko sitten psy tai ukhh. Pääasiassa että on hauskaa ja kaiken kaikkiaan kiva fiilis. Siis tällä en lainkaan kommentoinut sun viestiäsi, k1mm0, vaan oli vain tuollaista yleistä (ja tarkoituksetonta :)) pohdiskelua...
Avatar
#23 • • SamZa Guest

Makee kuulla myös sapen ja fiercen rallia pitkästä aikaa..



mitä rallia? onko ne tehnyt omia ralleja?

Saattaa olla toi (bpm).. :winkwink: mut ei mun tietääkseni.

Kyllä Helvetissä pelataan lätkää ennenkuin tämä kaksikko (Sizzler&Fierce) psykelevyihin edes koskee, saati soittaa niitä! :D



kyllä mä ainakin olen nähnyt sizzlerin psykeä soittavan. kuuleman
mukaan taisi soittaa virtual workshopissakin ainakin yhden mashin.

(sori, ihan pakko :D)



Aaight!! Helvetti jäätyy :D
Avatar
#24 • • e-r0 Guest
hunajata hunajata!

tän viikonlopun lämmittelyjen perusteella voisin veikata että aimo hauska disko luvassa.
Avatar
#25 • • porsche Guest
Millaistakohan rallia Fierce mahtaa soittaa? Toivottavasti vanhaa sielukasta hardhousea :angry: :hearts: :angry:
Avatar
#26 • • Johnny D Guest
Soittoajat- ja järjestys kiinnostaisivat...
Avatar
#27 • • Edited BetaFactory Guest
Tuletteko tänäkin vuonna myymään ennakkoja Mathildan aulassa?
Avatar
#28 • • BetaFactory Guest

Soittoajat- ja järjestys kiinnostaisivat...



Yhdyn tuohon.
Avatar
#29 • • BetaFactory Guest

Millaistakohan rallia Fierce mahtaa soittaa? Toivottavasti vanhaa sielukasta hardhousea :angry: :hearts: :angry:



Toivottavasti :hearts:. Silloin ei olisi lainkaan vaikeata pysyä loitolla pääsalista, myös Orkidean setistä, vaikka ne sattuisivat samaan ajankohtaan.
Avatar
#30 • • Virtual Factory Crew Guest
Ennakkoliput myynnissä Zoomissa hintaan 5 e
Avatar
#31 • • Winnie_p Guest
Väsäsin kiireessä eilen miksauksen, ehdin varmaankin tunkea sen netin syövereihin, odotettavissa näppärää kiksusorminostomatskua silleen niinkuin teaserina :excellent:
Avatar
#32 • • BetaFactory Guest

Väsäsin kiireessä eilen miksauksen, ehdin varmaankin tunkea sen netin syövereihin



Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Järjestäjille vielä vain tiedoksi, että Zoomin henkilökunta ei ainakaan tänään tiennyt lippujen hintaa (kun itse lipuista ei lukenut mitään)...
Avatar
#33 • • *angelikA reD* Guest

odotettavissa näppärää kiksusorminostomatskua silleen niinkuin teaserina :excellent:



jes. taas saa pistää kiksusormen tiukalle treenikuurille. :D
Avatar
#34 • • Coyote Guest
Taasko on vuosi pyörähtäny sit viime virtuaalien.. :eek:
Jepjep toivottavasti Fierce & Sizzler jatkaa siitä mihin viimeks jäivät.. eli MÄTTÖÄ kiitos. :happyroll:
Avatar
#35 • • BetaFactory Guest

Jepjep toivottavasti Fierce & Sizzler jatkaa siitä mihin viimeks jäivät.. eli MÄTTÖÄ kiitos. :happyroll:



AIVAN. Virtual Workshopin kohokohta jatkaa Virtual Factorynkin kohokohtana! Huomenna Vaasa räjähtää!
Avatar
#36 • • Winnie_p Guest
Juhlatunnelmaan pääsemiseksi allekirjoittaneen previkkafiilarisetti löytyy demomixesin alta, alla myös linkki:

Get Yer Muzique
Avatar
#37 • • Virtual Factory Crew Guest
Soittoajat:

Red Bull Main Arena

22.00-24.00 Winnie P b2b Frank One
24.00-03.30 Orkidea

Alternative Room

22.00-24.00 Crash b2b Kenth
24.00-01.45 Poliisi
01.45-03.30 Fierce b2b Sizzler

Enjoy Your Virtual Factory...
Avatar
#38 • • *angelikA reD* Guest
tulihan tämä päivä vihdoin. :heart:
Avatar
#39 • • Dzad Guest
Yep. Nyt vihdoinkin!
Tänään Vaasa on king. :happyroll: