daft punk: human after all

31 posts, 2 pages, 4,449 views

Avatar
#21 • • drS Guest
nyt varmaan tulee huutoa, mutta mun mielestä toi so much love to give on yks kamalimmista houserenkutuksista ever ja meinaan oksentaa aina kun sen kuulen :scared:
Avatar
#22 • • JsL Guest

nyt varmaan tulee huutoa, mutta mun mielestä toi so much love to give on yks kamalimmista houserenkutuksista ever ja meinaan oksentaa aina kun sen kuulen :scared:



sama :crybaby:
Avatar
#23 • • erik Guest

nyt varmaan tulee huutoa, mutta mun mielestä toi so much love to give on yks kamalimmista houserenkutuksista ever ja meinaan oksentaa aina kun sen kuulen :scared:



sama :crybaby:



ditto o/
Avatar
#24 • • zAo Guest
Jäi kyllä niin sekava olo tän levyn kuuntelun
jälkeen, etten oikein osaa sanoa mitään fiksua.
Lähinnä tuntuu joltain Daft Punkin omalta
vitsiltä, mitä kukaan muu ei oikein tajua...

Njoo, ehkä tuon joutuu muutaman kerran
vielä kuuntelee, jos nyt mitään enää tarjoaa...
Avatar
#25 • • murQla Guest
EI EI JA EI :crybaby:

Make love ja emotion oli ainoat josta jotain sai irtikin
Avatar
#26 • • MikkiHiiri Guest
Kuuntelin klipit Junosta, ja mitä jäi niistä käteen..
voderia, voderia, bitcrusheria, voderia, bitcrusheria, voderia + jotain outoa trendikitarapopin tapasta. Make Lovestakin tulee mieleen jonkun halvan piirretyn alkutunnari.

Ei maistu... :(
Avatar
#28 • • jorkki Guest
Jäi tosiaan levystä hieman sekava fiilis, mut löytyhän tältäkin levyltä muuta oikein maistuva raita.. Ei mikään erikoinen kokonaisuus, mutta enpä odottanutkaan mitään maailmaa mullistavaa albumia.

:heart: :
human after all :hearts:
robot rock
technologic
emotion

***/*****
Avatar
#29 • • Villa Guest
yhden biisin oon levyltä vasta kuullut, en vaan muista mikä niistä..oli kyllä vähän liian "toistava", ei edes hyvällä tavalla toistava vaan huonolla tavalla. discovery oli kyllä aika pelottavan erikoinen verrattuna homeworkkiin, mutta aivan loistava loppujen lopuksi. levyn biiseistä (discovery) tuli mieleen japanilaisten pelien musiikki, ei pelkästään noiden anime-videoiden takia vaan esim. digital loven "yli-makea" sähkökitara-improvisointi toimi hienosti ärsyttävästi! :excellent:
tästä uudesta levystä tiesin vasta pari vkoa sitten, mutta täytyy kyllä testikuunnella tarviiko ostaa.. ei tosiaan voi tietää, mitä daft punk keksii seuraavaksi.. :scared:
Avatar
#30 • • insertxox Guest
Mä pidin levystä, kaikki biisit upposi.

Ûberit:
human after all
the brainwasher
television rules the nation
make love

Ei ollut tavanomainen DaftPunk levy, mutta ostettua tuli.
Avatar
#31 • • samlainio Guest
itellänikin on hiukka hiipunut toi Daft Punk diggailu. Eka levy oli loistava, mut sitte alko alamäki. Mut nyt viimeviikonloppuna DP yllätti meikän taas, kun näin MTV:ltä ton uuden sinkun TECHNOLOGIC:in videon. Video on aika sinppeli, mut jotenkin raisu ja biisi on kerrassaan aivan loistava! Ett sinkkua odotellessa. Hyvät remixit siitä sais, joten toiveikkaana odottaen, ett olis jotain nannaa.