Virta Live @ Altparty 14.1.05 [divx avi!]

9 posts, 1 page, 1,373 views

Avatar
#2 • • Roz Guest
Miehet mustissaan :) Kuvaaja olisi saanut ehkä liikkua enemmän tai jotain, nyt oli vähän ehkä tylsähköä seurata kahden äijän jäpitystä. Mutta musa kuulosti tietysti hyvältä ja Masterbatorin livesoitanta toi meininkiin rutkasti hyvää henkeä! Jee jee.
Avatar
#3 • • rhedlund Guest
jeespoks meininki, hyvää musaa jätkät taas pistäny :) ainoa miinus jonka tässä nyt hätäseen keksin on et kamera olis tietty saanu liikkua enemmän...tai vaihtoehtosesti useampi kuvaaja eri paikoista ja sitte loppuvedokseen miksaillu niitä. Nojoo, mut musa tärkeämpi ku kuva! :)
Avatar
#4 • • crc Guest
tuo kuvaajahomma oli ihan tapahtumajärkkääjien boonusta. kyllä mä hetkellisesti huomasin et siin joku kameran kans hääräs, mut yllätyin itekkin pari päivää keikan jälkeen siitä, et koko setti introa lukuunottamatta meni videolle.

lisämiinuksena voin luetella, et loppu menee ainakin ihan munille mun mielestä, mutta ehkä jotain kertoo se, että koko setti oli kasattu tyhjältä pöydältä kahdessa illassa. Toisekseen, ei olla ikinä vedetty tällästä munienhuljutusmusiikkia :)

+ pitää treenata paremmat takssikuviot :P
Avatar
#5 • • snt Guest
Joo hiukan sais tossa kuvaamisessa tapahtua enemmän, mut musa kyl paikkaa paljon.
Törkeen hyviä raitoja. Sattuiskos tätä löytyyn pelkkänä audiona paremmalla laadulla?
Avatar
#6 • • master bator Guest

Sattuiskos tätä löytyyn pelkkänä audiona paremmalla laadulla?



Minidiscillä on. Mutta ei oo soitinta millä sen vois nauhottaa koneelle.
Avatar
#7 • • 8PUS Guest
joop hirmunätinkuulosta paskaa tällasenaanki mut ois se parempilaatunen audio kova :)

jokatapauksessa mukava.
Avatar
#8 • • BetaFactory Guest
Hieno pätkä. Kuvakulma oli kyllä jotenkin tylsä. Onko Virran soundi muuttunut vähän rauhallisempaan suuntaan viime aikoina, vai onko vika vain minun korvissani? Ne (tällä hetkellä tosi) vanhat virta-modit olivat aika paljon rankempia. Ikääntymisoire tämä leppoisuus soundissa...? ;)
Avatar
#9 • • crc Guest

Ne (tällä hetkellä tosi) vanhat virta-modit olivat aika paljon rankempia. Ikääntymisoire tämä leppoisuus soundissa...? ;)



no osittain ikääntymisoire juu, mutta tässä tapauksessa myöskin järjestäjätaholta pyyntö "ei sit mitää painostavaa biittiä / teetteks kans chillimpää kamaa?" ... seuraavaks sit ehkä kunno kanttiaaltoa! ;)